Afēra, vai foto radaru privātā slaukšana privātās kabatās

Afēra.

Tiešām tik dzestri izsakās lielākais Latvijas autobraucēju kopums. Par iemeslu tam ir kļuvis Valsts policijas prevencijas pārvaldes vadītāja Edmunda Zivtiņa neizskaidrojamā tieksme.  Vēl vairāk palielināt sodus par foto radaru fiksētajiem pārkāpumiem.

Starp citu…šos pārkāpumus, sākot no (+1 km) var saukt par tīru privātās foto radaru  firmas atbalstīšanu.

Pat „ezim” ir skaidrs, ka par satiksmes drošību šeit runa neiet.

Autobraucēji šo foto radaru biznesu sauc precīzi un pamatoti par  noziegumu,  jo valsts sodu sistēma ir kļuvusi par privātu biznesu un tā ir augsne korupcijai visaugstākajā līmenī.

Policijas vadmotīvs visā pasaulē ir…

Kalpot un aizsargāt! Zivtiņa vadmotīvs ir “Noķert un Sodīt”

Ne velti pa interneta plašumiem iet pamācība, kā rīkoties :

“Mans ieteikums – pilnīgi visiem vadītājiem neatkarīgi no tā, vai viņš ir pārkāpis ātrumu vai ne, šie lēmumi [par uzlikto sodu] ir jāpārsūdz. Tas nozīmē, ka lēmums nestājas spēkā, sods nav jāmaksā.

Sūdzības, pieteikuma iesniegšana tiesā nemaksā neko.

Ja visi vadītāji nolemtu pievienoties šai cīņai par masveida pretlikumību, tas nozīmē, ka jebkurš pārsūdzēts lēmums iesprūstu sistēmā uz trim līdz pieciem gadiem.

Tas nozīmē, ka «Vitronic» un valsts budžets nesaņemtu nevienu santīmu no šā fotoradaru biznesa un šis bizness vienkārši iznīktu gada laikā. ” sacīja Džeriņš

Nobeigumā gribu atgādināt, ka neviens foto radars nav izvietots, tā sauktajos melnajos punktos, kur notiek visbiežāk avārijas.

NEVIENS!

Toties uz taisniem ceļa posmiem un svaigi uzliktām ātruma ierobežojošām zīmēm radars būs slēpnī atrodams.

Afēra, un ko tad tauta?

Sākam protestēt…tiek veidotas kartes, kur visvairāk ir sastopami pārvietojamie radari, piemēram, Liepājai.  Tiek izmantotas dažādas aplikācijas smartfoniem , kā šī “Waze”, kas meklējama šeit

Afēra

Tāds mazs auto vadītāju mīlestības izpaudums uz auto numura maliņas, nofotografējis acīgs braucējs Rīgā…

Afēra

Labu Dienu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

2 Atziņas “Afēra, vai foto radaru privātā slaukšana privātās kabatās”

  1. bbbb saka:

    Kā rāda “Lursoft” datu bāze, pērn valstī uz juridisko personu vārda pirmoreiz reģistrēti tikai divi puslīdz jauni “Ferrari”: ja viens ir salīdzinoši jau pavecs – 2008. gada izlaiduma, tad gandrīz pavisam svaigu – 2010. gada izlaiduma “Ferrari 599” ar valsts reģistrācijas numuru HP7777 iegādājusies SIA “BAN Holdings”.

    Vēl nesen uzņēmumam bija cits, daudz atpazīstamāks nosaukums – SIA saucās “Teilans Holdings”, taču nosaukuma maiņa neko būtisku nenozīmē – uzņēmuma lielākais īpašnieks joprojām ir ar politiskajiem kontaktiem plaši pazīstamais Ēriks Teilāns.

    Uzņēmēja pašlaik zināmākais uzņēmējdarbības projekts ir līdzdalība plašas diskusijas izraisījušajā fotoradaru ieviešanas projektā, un Ē. Teilāna uzņēmuma pērnā gada aktivitātes luksus auto iegādē liek domāt, ka šaubu par peļņu nav:
    pērn tāpat iegādāta (tikai līzingā) vēl viena padārga automašīna – 2011. gada izlaiduma “Land Rover Range Rover”, kas uz ielas atpazīstama ar valsts reģistrācijas numuru FZ7777.

  2. es saka:

    es braucu ievērojot noteikumus, bet parastu spidometru nav iespējams pat redzēt, ka esmu palielinājusi ātrumu par 1k,/h un tātad pārkāpusi noteikumus.

    Ja es no rīta drošs paliek nedrošs pa Salu tiltu vilkšos ar 45km/h domāju, ka pārējie vadītāji mani lamās nepārtraukti

    Ir jābūt kaut kādam tolerances līmenim. šobrīd vadītājam jāpārstāj pievērst uzmanību ceļam un jākoncentrējas tikai un vienīgi uz spidometra rādītāju, tas nav normāli un avāriju risku tikai palielina, tāpat kā straujā bremzēšana pie katras ātruma ierobežojuma zīmes, un malā stāvoša gaiša auto (ja nu radars).

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top