Vai mums patīk reklāma internetā ?

image
Patīk vai nepatīk, bet reklāma ir un laikam būs. Sākšu ar to, ka rakstīt un pilnveidot blogu vai kādu citu interneta vietni, kur jāiegulda laiks, materiālie resursi nav nemaz viegli.

Ir iespējas “dzīvot” uz bezmaksas hostingu, bet jāsastopas ar tīri tehniskiem ierobežojumiem. Tātad ja ir savs domēna vārds un Tu pērc vietu uz servera pienāk diena, kad aizdomājies par reklāmas iespējām sava interneta vietnē. Runa neiet par lielo naudu, bet līdzsvaru starp patērēto un iespējamo ieguvumu ar reklāmu.

Sīkāk nepakavēšos par katru reklāmas veidu ir labi raksti par to. Kristapa blogā, Mika Latvis blogā, Māra blogā un citos. Es vienkārši izlasīju analītisku darbu par reklāmas ietekmi uz lasītāju.

Rezultāti ir interesanti.

Tātad ir četri reklāmu galvenie veidi, video reklāma, banneri, izlecošie logi un konteksta interneta lapu reklāma. Kā to uztver ierindas interneta lietotājs.
Neieredz un nicina izlecošos logus 78.2% lasītāju. Dusmas uz šādu reklāmu ir tik lielas, ka reklāma netiek lasīta. Ir iespēja vietnei ar daudziem izlecošiem logiem zaudēt lasītāju uz visiem laikiem.

Pārējie trīs reklāmas veidi nepatīk apmēram 10% lasītāju. Par konteksta reklāmu ( Google reklāma un līdzīgas ) ir tikai 3.6% neapmierināto.

Uz kopējā interneta apmeklējumu fonā 2/3 apmeklētāju vispār uz reklāmām nespiež. Ja gadās piemeklēts materiāls, kas lasītāju interesē, protams, iespēja iegūt vajadzīgo informāciju tiks izmantota.

Toties atlikušā 1/3 , kas atsaucas uz reklāmu šo iespēju aktīvi izmanto. Atliek novēlēt blogeriem veiksmīgi reklamēties, bet lasītājam atrast reklāmā meklēto…

85ed995e250558710059a3016976ab45

Un vēl par šo tēmu fotogrāfijas,

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

4 Atziņas “Vai mums patīk reklāma internetā ?”

  1. laimisk saka:

    Nē, ļoti tuvā tirgū – Krievijā. ‘Рунета’ pētijums. Likās, ka sociālie un ekonomiskie interneta rādītāji līdzīgi ar Latviju, bet nē, Latvija tagad ir galīgā tūtā.

  2. Māris saka:

    ir liela atsķirība starp interneta lietošanu latvijā un asv. pētījums noteikti ir veikts asv, kur reklāmu gūzma ir pāri pārēm

  3. Talismans saka:

    Es reklamā neko sliktu nesaskatu, labs veids, kā paziņot par kaut ko plašai auditorijai.

  4. Ieva saka:

    Manuprāt, arī Latvijas reklāmas tirgus ir palicis diezgan saspīlēts, bet protams ne jau tik ļoti kā cituviet.Bet jā , reklāma internetā paliek aizvien uzmācīgāka un tas ir tikai sākums.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top