Miegs, vai māki darbā nosnausties, daži neveselīgi ieteikumi

 

 

Veselīgs miegs ir pamats visam.

Gan noskaņojums, gan veselīgs izskats. To Jums garantē miegs gultā.

Skaidrāks par skaidru, tas ir atkarīgs no izgulēšanās kvalitātes.

Skats uz dzīvi ir atkarīgs vai gulēji labi un ne mazāk svarīgi… vai savā gultā.  🙂

Šodiena ir šodiena, tātad var gadīties arī negulēta nakts. Visādi taču gadās!

Kāpēc visādi?

Vari noprast, ja neesi nūģis!  Dzīve ir dzīve un katra diena covid-19 pārņemtajā pasaulē ir varonīgi jāpārdzīvo.

Jā! Iespējams!

Jāpaspēj darbā nosnausties, bet tā lai neviens pat to nenojaustu. Gulēšana ir miegs, pat nedrošais, darba laikā!

Ir teiciens, nekaunība ir drošo māte.

Tad nu ņemot palīga “mātes” gādīgās rokas top galvas reibinoša imitācija. Pārdomas pie darba galda.

Vai arī netraucē es domāju 🙂

MIEGS un MASKĒŠANĀS.

miegs
miegs
miegs
gulēt
miegs darbā
miegs
gulēt

Ko darīt?

Kafijas tasīte ne velna nepalīdz, tad iegaumē, ka arī bez kafijas tu vari justies pamodies. Pirmām kārtām ieslēdz mūziku, bet ne nomierinošu.

Nebaidies klausīties meldiņu no grupas AC/DC, kas tevi krietni var uzmundrināt. Arī auksts ūdens var palīdzēt tavam miega badam.

Lai sevi neapkaunotu, un neaizmigtu turpat uz darba galda, tad dodies pastaigā un izvēdini galvu! Iespējams, tavā darba vidē, trūkst skābeklis.

Vispār gadās, ka Tevi kāds ir noskaudis. Iespējams lai parādītu šefam, kurš no kolēģiem neko nedara, bet tikai guļ.

Labu Dienu!
Labu Noskaņojumu!
Neslimot!

 

.
Izplatiet šo rakstu, nebūsim slinki! Paldies!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *