Sūdzību saraksts top…
Labs iemesls Liepājā aizstaigāt līdz Promenādei ar sūdzību sarakstiņu.
Sestdien, 11. jūlijā, Jūras svētku laikā Liepājas Promenādē darbosies “Sūdzību kiosks”, kurā savas pretenzijas varēs izteikt preču un pakalpojumu patērētāji, protams, arī saņemt Patērētāju tiesību aizsardzības centra Liepājas reģionālās pārvaldes speciālista konsultāciju par patērētāju tiesībām.
Domāju, ka labs pasākums, jo nekvalitatīvas preces un pakalpojumu sniegšanas gadījumu ir pārpārēm. Jārunā par lielajiem mānīšanas gadījumiem ( kredītu nosacījumu maiņu), kā arī šķietamajiem mazajiem sīkumiem, piemēram, Liepājas tirgū zemenes …visas ir saldas un pašmāju audzējums.
Ja ienāktu no Liepājniekiem sūdzības patērētāju tiesību aizsardzības centrā , domājams, būtu arī kādas pārbaudes Liepājas tirgū.
Īpaši būtiski patērētāju tiesību pārkāpumus risināt dialoga veidā un tur lieti noder zināšanas.
Tāpēc, ja pircējs nav saskāries ar pārkāpumiem, ir lietderīgi iepazīties ar tiesībām, lai sevi pasargātu arī turpmāk.”
“Sūdzību kiosks” ir viens no informatīvās kampaņas “Runā droši! Tās ir tavas patērētāja tiesības ES” pasākumiem.
Komunikāciju aģentūras “Edelman Affiliate” projektu vadītāja Elīna Kalniņa stāsta, ka šovasar kiosks dodas tūrē pa dažādām Latvijas pilsētām un ikvienam patērētājam ir iespēja iegūt informāciju par savām tiesībām, kā arī atstāt konkrētas sūdzības.
Iedzīvotāji varēs aizpildīt veidlapas, izsakot pretenzijas, piemēram, pret neatbilstošām cenām, preču kvalitāti. Kioskā būs pieejama informācija par dažāda rakstura problēmām, ar ko viņiem varētu būt nācies saskarties ikdienā, kā arī par sūdzību iesniegšanu un izskatīšanu.
Kampaņas rīkotāji norāda, ka pieaugošais patērētāju sūdzību skaits liecina gan par iedzīvotāju ekonomisko aktivitāti un savu tiesību apzināšanos, gan par konkrētām problēmām preču un pakalpojumu tirgū.
Būsim droši un veidosim dialogu ar speciālistiem, kas dodas mums palīdzēt apgūt savas tiesības.