Raksta “Pamudinājums rīkoties–‘krizdabz’… NOSLĒGUMS.

4_0 jautajums

Turpinājums rakstam ‘Pamudinājums rīkoties – ‘krizdabz’ raksta ietekmē

par iespēju noskaidrot :

1. Vai LMT ir pateicis ‘paldies’ abonentam ar 14.gadu nepārtrauktu pieslēgumu.
2. Mēģinām noskaidrot labāko piedāvājumu no operātoriem. (izsūtam LMT rēķina izdruku visiem operātoriem ar lūgumu noteikt viņu cenu par rēķinā redzamajām sarunām)
3.   Kopsavilkums.

Šeit ir mans rēķins no LMT
//kllproject.lv/wp-content/uploads/2009/09/Dokuments1.pdf

Nav nekāds deputāta rēķins, kur mēneša summa grozās simtos, bet vienkārša krīzes periodā dzīvojoša (gribas rakstīt pingvīna) rēķins.

Piebildīšu, kad šeit ir ietverti divi draugu telefoni, kuriem ir atlaide… LMT informacijas. Parasti rēķini ir ar lielākām summām, bet ķidāšanai nodots pēdēja mēneša rēķins. (objektivitātei)

LMT tika aizsūtīts oriģinals, pārējiem rēķina būtība, izņemot manus personas datus.

Ko, Jūs, varat piedāvāt labāku par uzrādītā rēķina aprēķinu no LMT – izmaksas, bonusi utt. Jautājums tiek uzdots analīzei- pāriet uz citu operatoru vai nē.

LMT atrodos jau 14. gadus.
Laimonis

BITE

Labdien, Laimoni!
Vispirms – mums ir patiess prieks, ka esam ieinteresējuši Jūs ar mūsu piedāvājumu!
Runājot par Jūsu rēķinu – izskatās, ka Jums varētu derēt tarifu plāns Variants 6, ar mēneša maksu 6 LVL (120 minūtes), savukārt atlikušās 22 minūtes – pa 0,055 LVL/minūtē, tātad 1,21 LVL, bet 10 sms maksās ~0,5 LVL. Kopā tas būs ap 7,71 LVL. Vairāk par šo tarifu plānu varat izlasīt šeit: http://www.bite.lv/lv/pc/voice/rateplans/varianti

Taču, ja vēlaties, tad varat atsūtīt Jūsu kontakttālruni – mēs sazināsimies ar Jums un piedāvāsim labāko risinājumu.
Priecāsimies, ja pievienosities Bites saimei!
Ar cieņu,
Edgars Sīms
Klientu apkalpošanas menedžeris

.
TELE 2

Labdien! Tele2 velas izteikt pateicibu par izradito interesi par Tele2 sniegtajiem pakalpojumiem. Atbildot uz Jusu jautajumu, velamies informet,ka lai parietu no LMT uz Tele2 jums ir jadodas uz Tele2 klientu apkalposanas centru, lidzi nemot pedejos divus rekinus no LMT, lai mes varetu izskatit kadu Tarifu Planu labak mes jums varetu piedavat. Ka ari lai pieskirtu atlaidi 3.Ls uz 12.menesiem. Sikaku informaciju jus varat redzet Tele2 majas lapa.

Ar cienu
Tereza,

Konstatējums par punktu 1 – par LMT

NO LMT NAV NEKĀDU ZIŅU, TĀTAD ES KĀ KLIENTS – ESMU VIŅIEM MAZSVARĪGS
Lūgumu izvērtēt manu tarifa plānu viņi ignorē, attiecīgi, lai saprastu kur ir vienkāršā klienta vieta – neatbild….( gaidīju precīzi 24.stundas)

Konstatējums par punktu 2

Uzvarēja ar visātrāko un konkrētāko atbildi BITE. Ietaupījums mana necilā rēķina ietvarosn186
11.57(LMT) – 7.71(bite) = 3.86

.

Par Tele 2 konstatēju ( ar sesto prātu), ka tas pats vien būtu izņemot pirmos 12 mēnešus, kad būtu 3.0 Ls atlaide katru mēnesi…

Par LMT ir skaidrs, ka dzīvo uz draugu kompāniju kolektīvajiem noslēgtajiem līgumiem.
Lai jau veicas, bet ko viņi darīs , kad masveidā aizies viņu ilggadējie maksataji…

Kopsavilkums

Viennozīmīgi, labākais piedāvājums ir BITEI (lielākā atlaide jau no pirmās dienas)

Tas par naudām, BET, (dramatizēts’ bet’, kā Godmanim)
Kā būs Bitei ar sakaru kvalitāti un uztveršanas zonu ?

LŪGUMS VISIEM , KAS IZMANTO BITES

PAKALPOJUMU….

Neslinko un komentē atbildi uz jautājumiem….

Kā ir ar sakariem, uztveršanas zonu – Liepājā, Rīgā un ceļā Liepāja – RīgaexclaimWHT
Kur nav zonas mūsu mazajā un reizē skaistajā Latvijā ?…
ESI drošs, informācija būs derīga visiem…. un cepums Tev par komentāru

Laimonis

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

21 Atziņas “Raksta “Pamudinājums rīkoties–‘krizdabz’… NOSLĒGUMS.”

  1. tas kas zin saka:

    Ir vietas, kur Rīga Liepaja trase nav zonas, kādas trīs

  2. LMT saka:

    Nu re re re LMT labakais ,fuck , Bitei

  3. sds saka:

    Nu nemuldi- Bitei ir labs zonējums, viss ir čikiniekā.

  4. Piu saka:

    Lietoju Biti gandrīz 2 gadus, aizgāju no LMT. Ar maniem sarunu apjomiem sanāk daudz vairāk ietaupīt, ja jau rēķins ir pie 20Ls un norunāju padsmit stundas mēnesī. Pie LMT tas maksātu veselu kapitālu.
    Zona ir bijusie vienmēr, neesmu pamanījis zonas trūkumu NEKUR, kur esmu bijis. Lai arī pa Latgali īsti neesmu daudz vandījies un uz šosejām šoferējot daudz nerunāju.

    Rīgā ir problēma ar zvanu savienošanu, dažreiz. Dažreiz atsaka tīklu un saruna pārtrūkst. Bet problēma nav tik milzonīga, lai maksātu LMT daudz reižu vairāk.

  5. cloud saka:

    Vairākus gadus biju LMT klients, bet tā kā man bija darīšanas Lejasstrazdos, kur LMT nav pārklājuma un līdz ar to regulāri paliku bez sakariem, tad pārgāju jau pirms 2 gadiem pie Bites, jo Bitei tur zona ir. Esmu ļoti apmierināts ar attieksmi pret klientiem, rēķini vidēji mēnesī man ir 7-11 Ls 🙂

  6. net saka:

    kas zina , kā ar interneta pieslēgšanu mobīlaja tel. Bitei , nav japarmaksa ?

  7. rbm saka:

    Ja slinkums pašām ko meklēt tad var emociju iespaidā arī kautkur doties.
    Citādi paņem LMT vienādais 7 un tev būs iespēja runāt par 7Ls aš veselas 200minūtes.
    Jocīgs tu tomēr esi.

  8. laimisk saka:

    TO: rbm ,
    Jocīgi ir LMT attieksme pret klientu, kas viņiem jautā un netiek sadzirdēts.
    Jocīgi maksāt veselus 14.gadus un saprast, ka ir pārmaksājis un vispār ir – nevēlams.
    Jocīgi, ka viņi pat uz lūgumu veikt izdevīgāko tarifa plāna izvērtējumu -klusē
    Jocīgi ir šādi Tavi komentāri, jo Tu nesaproti , ka nav galvenais tie pāris lati šurp vai turp, bet attieksme.
    Un ja tam visam jocīgumam pielik vēl faktu, ka citi ir atsaucīgi, un lētāki……

  9. artissco saka:

    esmu braucis uz Liepāju gan no Jelgavas, gan no Rīgas puses, abos ceļos bija zona, vietām nebija 3G, bet tas nekas… Liepājā esmu bijis tik pārsvarā centrā un uz jūras pusi (biju uz BBP), zona bija lieliska itin visur kur gāju…

    šobrīd man liekas, ka zonu salīdzināt vairs nav jēgas, jo tā ir praktiski visur un visiem operatoriem.

    Biti lietoju jau ilgi, man liekas, ka pārgāju pat pirmajā mēnesī kā tā ienāca Latvijas tirgū, esmu apmierināts. Agrāk bjju T2 klients un viņu attieksme pret klientiem nebija tā labākā, arī tagad esmu dzirdējis, ka tā nav uzlabojusies.

    vienīgais, kas labs LMT ir mazcenas telefoni (daži), Bitei pagaidām ir daži labi, bet cena gan nav laba (salīdzinot ar veikala vai citu operatoru piedāvāto cenu).

  10. Puma saka:

    domāju tā, ka mūsu komanda strādā labi un operatīvi, neliekot velti gaidīt un izniekot vērtīgo klientu laiku. Protams, misēkļi gadās visiem (apstākļi var būt dažādi).
    Starp citu tikai gribēju pastāstīt, ka Bitei taču ir superīgs piedāvājums, ja vēlies noskaidrot vai tev interesējošās vietās ir zona – iespēja paņemt testa SIM karti, par kuru tev nekas nebūs jāmaksā. Tikai jādodas uz jebkuru Bites salonu un jāizsaka vēlme šādu SIM saņemt.
    Veiksmīgus pētījumus.
    p.s. es arī kādrezi ļoti ilgu laiku biju LMT klients, taču viņu uzliktie piespiedu maksājumi mani mudināja nomainīt operatoru – izvēlējos Biti. Super! 6 mēnešu laikā ietaupījums ir manāms.
    p.p.s. zonai nav ne vainas, protams, vēl ir vietas, kur prasās attīstīšana un pilnveidošana (piemēram posmā starp Krāslavu un Dagdu – ciemos Kombuļi, Auleja, Konstantinova u.c. mazajos ezeru zemes pleķīšos).

  11. ko6ka saka:

    Man īstenībā ne tik daudz raksta saturs, bet gan daži konkrēti komentāri pamudināja piesviest arī savu domiņu. Jau kādu laiciņu lasot komentārus par šo un to, kur pieminēta arī Bite, zem rakstiem redzu komentārus, kuri ir tādā “gaišā priecīgā amerikāņu sapņa režīmā” rakstīti — cik pie Bites viss labi, cik mēs atsaucīgi, cik viss rožaini. Tie komentāri tracina. Pārcukurotas, saldas lietas vispār tracina. Jau tagad zinu, kāda būtu atbilde uz šādu komentāru: Mēs, ko6ka, novērtējam Jūsu viedokli un izsakām visdziļāko pateicību par tā paušanu..
    Es arī tā rakstu lietišķās vēstulēs klientiem, bet es tā nesarunājos dzīvā vidē, kur cilvēki ir cilvēki nevis roboti ar pielīmētu smaidu sejā, kas komentē tikai, lai reklamētu sevi. Ļoti nepatīk.
    Un šeit Pumas komentārs arī no tās pašas sērijas, gandrīz vai gribas pavaicāt — strādājam Bitē, ja?

  12. kurva saka:

    esmu bifri klients, jo man dažu nedēļu/mēnesi sarunas ir zem vienas minūtes un puse no sms, citu atkal – norunāju pāris stundas un sms ir pie simtiem. riebjas līgumattiecības kā tādas. pirms tam ilgstošs T2 zelta zivtiņas klients – arī tāpat izmantoju. nekādas atšķirības – vienīgi T2 ir lielāka reklāmas kampaņa un augstprātīgākas blondīnes apkalpošanas centros. un kad iebrauc alūksnē, tad nenāk sms no bites, ka esmu iebraucis igaunijas pārklājuma zonā un mani ar to apsveic, kā to dara tele2. brālis ir pāri par 10 gadu LMT klients, arī krīzes apstākļos sāk apsvērt vai LMT piedāvātie snobiskie tarifu plāni (arī reklāmas kampaņa) nav par biezu makam.

  13. Puma saka:

    čav ko6ka! tu tiešām nekļūdies – strādāju foršajā bišu kolektīvā un esmu riktīgi priecīga par to. ņemot vērā to, ka arī mani personīgie numuri ir pārnesti no LMT uz Biti – esmu arī viņu abonents, līdz ar to tas liecina tikai par vienu, gan cenu, gan pakalpojumu piedāvājums iet roku rokā ar kvalitāti. (nemza ne sliktāku kā LMT).
    izteikt savu viedokli, ko6ka, par, manuprāt, savu gūto pieredzi un iespējām, ko var izmantot turpmāk, nemaz nav tik peļami. Nemēģinu nevienam neko uzspiest, tikai paužu savas domas – cik zinu, tas LR ir atļauts.
    jauku visiem dienu, arī tev ko6ka! 🙂

  14. laimisk saka:

    Tā nu sanāk, ja ir vēlēšanās noskaidrot – KAS IR KAS…. Tad tā vienkārši , kā es rakstā “Pamudinājums rīkoties–‘krizdabz’… NOSLĒGUMS”, to beigu akordu nemaz nevaru atskaņot.

    Nav sajūtas, ka visu esmu noskaidrojis un savu lēmumu mainīt vai nemainīt operatoru ( LMT) būšu apstiprinājis uz 100%.
    Paldies par atsauksmēm un garajiem komentāriem, kas savā vairumā slavē Biti, jo cenu un apkalpošanas kultūras kategorijā – viennozīmīgi PIRMIE ! JAUTĀSI , ko gaidi ? Ej uz Biti. Pareizi jau it kā būtu, bet griba novest visu līdz galam un vēlme pasniegt Tev patiesu informāciju ir uzvarējusi…..
    tātad, paliek pēdējais tests un tas būtu –
    UZTVERŠANAS ZONAS IZPĒTE skaties pētījumu ŠEIT
    //kllproject.lv/2009/09/24/izvertejam-mobilo-sakaru-operatorus/

  15. ko6ka saka:

    Puma, ja drīkst vaicāt — jums darba pienākumos ietilpst aktivitāte sociālajos tīklos/blogos, etc? Tīra ziņkārība. 🙂

  16. Puma saka:

    drīkst gan pajautāt… lieta tāda, ka mana darba specifika ir vērsta citā virzienā un sociālajos blogos/tīklos komentēju tikai tad, kad izlasot kādu no tiem rodas vēlme padalīties ar personīgo viedokli. 🙂

  17. jancis saka:

    laikam jau esmu par vēlu, bet velējos piemest savus “2 centus”

    jau šur tur esmu rakstijis ka esmu vairāk kā gadu pārcēlies no tele2 uz bifri. par pozitīvo attieksmi šoreiz nerunāšu, vairāk par pārklājumu: es pārsvarā sēžu savā pilsētā un tajā nav nekādu problēmu. Tad kad kaut kur braucu, visur arī tā zona ir. Laivu braucienā nācās pat pieredzēt ka LMT tās zonas nav, bet man pat internets darbojas. Kas līdzīgs ir manīts arī pie jūras (Tūja). Pat latgalē labu gabalu aiz Rēzeknes, mežā sēņojot bija zona.. tā ka es nedomāju ka Tev būs kādas problēmas.

    Vispār, uzvaicā Kristapam kā viņš jūtas, viņš nupat pārgājis un mācēs vislabāk pateikt 🙂

  18. snpz saka:

    Nu jau sanāk laikam 9i mēneši riņķī kopš no LMT nomigrēju uz Bite. Pagaidām nav tādu argumentu, kas man liktu pārdomāt savu lēmumu un doties atpakaļ uz LMT. 20-25Ls rēķina vietā šobrīd ir vidēji 12-13Ls. Domāju, ka pietiekoši ievērojams skaitlis, pie tam zonas trūkumus dziļos laukos, kā arī tas, ka reizēm atsaka tīklu vai kā tā, nav gluži tik bieži, ne arī tik nozīmīgs, lai mainītu savu lēmumu.

  19. laimisk saka:

    To Drausm, ja ir vērtīgs ieteikums parasti atstāj savu e- mail, bet Tu mans anonīmais draugs manās acīs pievienojies tiem, kam nav ko teikt vispār… Bet nu vispār paldies par ieteikumu

  20. Agris saka:

    Arī esmu LMT ōti sens klients…
    Un arī ir piegriezies…
    Pēdējais prieks bija, kad (man bija formula 8,, runāt nepatīk pa telefonu) saņēmu rēķinu 25Lvl apmēram, jo bija nokāries nets, un aptuveni a5 ls samaksāju par pāris MB caur GPRS. Nebiju iedomājies, ka tas varētu būt tik dārgi…
    Pārgāju uz formula 4, jo runāju vēl mazāk, praktiski nemaz nerunāju, BET, liels bija mans pārsteigums saņemot rēķinā samaksu par numura noteicēju (nezināju, ka par tādu lietu vēl mūsdienās jāmaksā)…
    Praktiski vajag numura noteicēju, 1h sarunas maximāli un viss…
    Secinājums? Jāpačeko, ko piedāvā citi.
    P.S. Pāriet ar nav vienkārši, jo sēž kaut kāds mazcenas telefons uz kakla… 😀
    P.P.S. Un, ja gribi iPhone- LMT ir drastiski dārgs (pārējie gan laikam nepiedāvā)…
    Ko darīt? 🙂

  21. IvarioLV saka:

    Nu kamēr Bite nebūs lielāka teefonu izvēle, palikšu pie LMT vismaz pagaidām ,jo radiniekiem lielai daļai ir LMT un vēl man ir mazcenas “mabila” pedējie mēneši, turklāt sen jau esmu pie šiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top