Pašcieņa, no kā tā atkarīga, interesants pareģojums

Pašcieņa.

Veselīga pašcieņa ir tad, kad jums ir stingra savas vērtības izjūta. Jūs atzīstat un pieņemat savas vājās puses, un tajā pašā laikā novērtējat stiprās puses. Persona ar veselīgu pašnovērtējumu atzīst visu labo un slikto, tostarp, sev raksturīgo vērtību.

Pašcieņa, kā tā rodas?

Sevis izzināšana sākas ar savas vēstures apzināšanos. Tavs stāsts ir tava pagātne. Tās izpētīšana palīdzēs jums saprast, kā jūs kļuvāt par sevi. Ar sev raksturīgu pašcieņu.

Pētot savu dzīves stāstu, jūs iemācīsities izturēties pret to ar cieņu un tādējādi atpazīt un cienīt sevi. Jūs esat pelnījuši zināt, pat ja šobrīd šķiet, ka tas nav iespējams.

Jūsu unikālais dzīves stāsts satur ne tikai informāciju par to, kas ar jums noticis, bet arī sajūtas – gan pozitīvas, gan negatīvas.

Pašcieņa

Tā pētīšana ir viens no veidiem, kā izzināt savu dzīvi, iemācīties to atpazīt un cienīt. Šī ir jūsu iespēja brīvi ieskatīties sevī un redzēt, kas jūs patiesībā esat.

Pašcieņa un ciltskoks.

Atbildiet uz šādiem jautājumiem.

  • Kā tev šķiet, kuram no radiniekiem pēc rakstura tu līdzināsies visvairāk?
  • Un kam – vismazāk?
  • Padomājiet par to, kā jūsu ģenētiskā bagāža jūs ietekmē. Kurās jomās jums vajadzētu strādāt no šī perspektīvas, lai attīstītu veselīgu pašapziņu?

Katrs cilvēks ir unikāla šūnu, gēnu, ideju, jūtu, talantu un prasmju kombinācija. Lai dzīvē gūtu panākumus, jums tas ar prieku jāatzīst un jāiet savs unikālais ceļš.

Ja jūs veltāt visus savus spēkus, lai kļūtu par kādu citu – pat ja no mūsu viedokļa kāds būtu “labāks”, – sakāve ir neizbēgama. Veselīgu pašcieņu nodrošina tikai vēlme pilnveidot savu personību. Tomēr, došu mazu pareģojumu, kas var raksturot visu tavu tālāko dzīvi.

Ir novērota sakarība ar dienu, kad esi dzimis un ar tavu tālāko dzīves ceļu. Ticēt vai nē, tavā ziņā. Taču kaut kas pareģojumā ir patiess. Šeit sāk veidoties tava pašcieņa, varbūt, ka viss jau ir noteikts?

Pirmdiena
Tiem, kas dzimuši šajā dienā, ir paveicies. Viņus gaida ilgs dzīves ceļš un galvu reibinoši panākumi.

Otrdiena
Šiem cilvēkiem ir mazāka iespēja piedzīvot veiksmi, labas ziņas nenāk pēkšņi, un iedvesma nerodas pati no sevis.

Trešdiena
Nedēļas vidū dzimušie būs veseli līdz sirmam vecumam un veiksies biznesā.

Ceturtdiena
Arī laba nedēļas diena. Laimīgie, kuri pirmo reizi ieraudzīja pasauli šajā dienā, ir lemti saņemt likteņa dāvanas uz visu atlikušo mūžu.

Piektdiena
Piedzimt šajā nedēļas dienā ir diezgan slikta veiksme. Šādā dienā vispār nevajadzētu sākt kaut ko svarīgu.

Sestdiena
Šajā dienā dzimst radošas, smalkas dabas, kuras nereti ir apveltītas ar kādu talantu, īpašu šarmu, pat gaišredzības dāvanu.

Svētdiena
Šajā dienā dzimušo pavadīs veiksme biznesā un mīlestībā, viņš pats labprāt kļūs par labdaru cietējiem.

Pašcieņa, kā to stiprināt?

Veselīga pašcieņa ir būtisks aspekts psiholoģiskā labklājībā. Lai stiprinātu un izveidotu stingru, konkurences spējīgu pašcieņu, varat ņemt vērā dažādus soļus un stratēģijas. To nav daudz, bet ievērojot kaut dažas no šeit minētajām vari iegūt vērtību savās un citu acīs.

Pirmkārt aptveriet savas vērtības un to, kas jums ir svarīgs dzīvē. Aizdomājieties par saviem mērķiem un to, kā tie atbilst jūsu vērtībām.

Sāciet ar kritisku atzīšanu par to, kas jūs esat, ieskaitot vājās puses. No tā izriet, ka jums jāatzīst kļūdas un jāmācās no tām, nevis sevi vainot par neveiksmēm.

Pašcieņa, izstrādājiet pozitīvu domāšanu.

Novērsieties no negatīviem pašnovērtējuma modeļiem. Skatieties uz sevi ar izpratni un mīlestību, nevis kritiku. Katru dienu paļaujieties uz savām stiprajām pusēm. Atzīmējiet savus sasniegumus un uzlabojumus, pat mazus.

Dziļāk izprotiet savu personību, interešu sfēru un vēlmju jomu. Aizpildiet savu dzīvi ar aktivitātēm, kas jums patīk un kas atbilst jūsu vērtībām. Sarunājieties ar draugiem, ģimenes locekļiem vai speciālistiem par saviem jūtu un domu procesiem. Iegūstiet konstruktīvas atsauksmes un atbalstu no tiem, kuri jums ir tuvi.

Pašcieņa, veidojiet reālistiskus mērķus.

Nosakiet mērķus, kas ir sasniedzami un reālistiski, lai stiprinātu savu pašcieņu, jo ir svarīgi, lai tos varētu veiksmīgi sasniegt. Regulāra fiziskā aktivitāte var uzlabot garastāvokli un pašcieņu. Veselīgs dzīvesveids un pareiza uzturs var ietekmēt emocionālo labsajūtu.  Tas ir svarīgi lai veidotu kopēju komforta un labsajūtas apkārtni.

Ja ir prakse un māka meditēt, tad  šāda apziņas prakses var palīdzēt palielināt pašapziņu un samazināt stresu.

Izglītojieties!

Turpiniet mācīties un attīstīties savā profesionālajā un personiskajā dzīvē. Palieliniet savas zināšanas un prasmes, lai justos kompetenti un komfortabli.

Veicot šos soļus un integrējot tos savā ikdienas dzīvē, jūs varat stiprināt savu pašcieņu un attīstīt pozitīvu attieksmi pret sevi. Ir svarīgi atcerēties, ka pašcieņa ir pastāvīgs process, un tas prasa laiku un pastāvīgu uzmanību.

Labu Dienu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top