Pārvietojamo foto radaru iecienītākās vietas
Foto radars.
Situācija ir tāda, ka atbildīgā persona par Foto radariem Liepājā Ingus Ukstiņš oficiāli apstiprināja, ka foto radari ir slēpjami. Tāpat tika noskaidrots, ka maija mēnesī ir paredzēta Liepājas un rajona piepludināšana.
Nu ja, ar jaunajiem pārvietojamajiem foto radariem par kuriem tik ļoti pārdzīvo Rīgas un Rīgas rajona braucēji.
Dati uz 2012.gadu!
Pārvietojamie foto radari tiks uzstādīti pie vietām, kur mainās braukšanas ātrums … precīzāk, kur var vairāk noplēst “piķi” sodu naudu veidā.
Radaru uzdevums nebūs tikai fiksēt ātruma ierobežojuma pārkāpumus, bet arī „ ķert” tos, kam nav tehniskās apskates vai apdrošināšanas.
Lai varētu vairāk iekasēt soda naudu pirms pārvietojamajiem radariem brīdinājuma zīmes uzstādītas netiks…
Atgādinu, ka Edmunds Zivtiņš (Valsts policijas prevencijas pārvaldes vadītājs) ir akceptējis… pārkāpumus, sākot no (+1 km), kurus var saukt par tīru privātās foto radaru firmas atbalstīšanu.
Par to palasi …šeit.
Starp citu…pat „ezim” ir skaidrs, ka par satiksmes drošību šeit runa neiet. Autobraucēji šo foto radaru biznesu sauc precīzi un pamatoti par noziegumu, jo valsts sodu sistēma ir kļuvusi par privātu biznesu un tā ir augsne korupcijai visaugstākajā līmenī.
Policijas darba vadmotīvs visā pasaulē ir…
Kalpot un aizsargāt! Zivtiņa vadmotīvs ir “Noķert un Sodīt”
Tāpēc piedāvāju pārvietojamo radaru iespējamās vietas Liepājā un rajonā. Šie dati ir savākti vairāku gadu garumā un ziniet… pat nav jāpapildina, jo iemīļotās vietas foto radaru uzstādītāji parasti nemaina.
Pārvietojamo radaru mīļ vietiņas :
Vari arī …. Radari Liepājā un rajonā apskatīt lielākā izmērā.
Ir gan uzradusies jauna vieta…Jaunais Pulvera ceļa posms….un Brīvības ielas jaunā ceļa posms (pirms dzelzceļa pārbrauktuves).
Nekas nestāv uz vietas un smartfonu īpašnieki var izmantot programmu Waze… Waze ir navigācijas aplikācija mobilajā telefonā. Tā ir pieejama iPhone, Android, Blackberry un Nokia viedtālruņiem bez maksas.
Jāmaksā būs vien par mobilā interneta pieslēgumu, jo kartes, navigācijas un satiksmes informācijas datus aplikācija saņem tiešsaistē.
Waze piedāvā pilnvērtīgu navigāciju ar maršruta iezīmēšanu kartē un balss komandām.
Waze apkopo un parāda aktuālo satiksmes informāciju reālajā laikā. Ja nesaprati, radarus policijas ekipāžas , sastrēgumus un citas ķibeles.
Ja gribi uzsākt lietot Waze :
- Ielādē bezmaksas Waze aplikāciju savam viedtālrunim
- Izlasi lietotāja pamācību
- Saņem palīdzību, kad Waze darbojas, bet kartē ir maz, vai nemaz nav ceļu, ielu ar nosaukumiem, vai Tu pārvietojies reģionā, kuram nav kartes
- Saproti atjauninājumu procesu, tai skaitā, kad Tu vari rediģēt ceļus, pa kuriem esi braucis
- Vadlīnijas
- Lūdzu nerediģē karti, kamēr neesi izlasījis kartes rediģēšanas labā prakse and kartes rediģēšana
- Lūdzu neieslēdz jauna ceļa ierakstīšana, ja vien neplāno braukt pa ceļu, kas vēl nav iezīmēts kartē
- Lieto My Dashboard sadaļu Waze mājaslapā
- Izlasi atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem (FAQ) un terminu skaidrojumu
- Piedalies paziņojumos un diskusiju forumos
Ja Tev rodas problēmas, mēģini atrast savu risinājumu, vai jautā komūnai palīdzību:
- Lieto Wiki - meklēšanas lauks ir kreisajā malā
- Lieto diskusiju forumu
Tā programma izskatās smartfona ekrānā…
Par stacionārajiem foto radariem un to atrašanās vietas karti…lasi šeit, protams, ja viņus uzstādīs : saprotiet paši, ka tie naudu ienesīs daudz mazāk.
No kā vēl jāuzmanās Liepājā ?
No “Subaru” automobiļiem, kas tagad patrulē Liepājā, protams, slepus un no slēpņa, jo nav trafarēti un ir bez bāku uguņiem uz jumta. Visi melnie Subaru sākas ar GU- tālāk 75… Palasi... šeit par šiem “varoņiem”.
Drīz mums būs jāpārņem rīdzinieku pieredze…. viņi lieto “Waze” un apstrīd visus piesūtītās soda kvītis, kā arī novieto auto priekšā foto radaram un uz kokiem līmē brīdinājumus par foto radara esamību ceļa posmā.
Esmu pieradis braukt ar atļauto ātrumu, un spēju to sajust bez spidometra, taču ar visu to mans ceļš tagad ir kļuvis stresaināks, jo sanāk pārāk bieži lūrēt spidometrā.
Lai pēkšņi nesanāktu kāds +1 vai +3, un uz to sekundi novērsties no pilsētas satiksmes, kas kādā brīdī var būt arī liktenīgi.
Liepājnieku zināšanai. Algu radaru uzstādītajiem maksā % no noķertajiem pārkāpumiem virs 1 km/ stundā, tāpēc radari jāliek dzūivojamās zonās, jamaskē krūmos un vietās, kur avārijas pat pie liela stulbuma pakāpes never notikt.
Vismaz Rīgā liek pat pie zīmes 20km/st.
@kkk,
Pasaulē radari kalpo noteikumu pārkāpšanas prevencijai- tas ir, pirms to uzstādīšanas vietas ir brīdinoša zīme.
Un rezultātā tikai galīgi ķertie uzdrošinā spārkāpt ātrumu.
Rezultāts ir dsatiksmes drošība, tas ir tas, kas bija nepieciešams. Un ne tikai radari veic preventīvo darbu bīstamās vietās. Ir arī ceļa zīmes, kuras brīdina konkrēto vadītāju “Slow down”, tas, ir, samazini ātrumu, jo radars fiksējis, ka esi pārsniuedzis, bet nesūta tāpēc uzreiz soda kvītis par +1km/h.
Un nevienam normālam cilvēkam nav naida pret šādu sistēmu.
Bet Latvijā radariem ir pavisam cita filozofija, sēdēt krūmos un priecāties par katru pārkāpēju, un jo vairāk pārkāpj, jo lielāks prieks!
Tieši tāpēc Latvijā pret tiem ir pamatots naids.
Vispār spidometrs ir tikai indikators, kas dod aptuvenu priekšstatu par braukšanas ātrumu, nu tā +/- 10%, kas normālam mēraparātam ir diezgan liela kļūda.
Tādējādi soda piemērošana jau no + 1 km/h ir tīri fizikāla nejēdzība, kurai nav ne juridiska ne arī morāla pamatojuma.
ZIVTIŅŠ IR SAŠUTIS !
Ceļu policistu ekipāžu izvietojumam nevajadzētu būt pieejamam dažādās interneta vietnēs.
Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks Edmunds Zivtiņš intervijā portālam TVNET kritizēja to darbību un iezīmēja riskus, kas saistīti ar šo autovadītāju iecienīto sistēmu attīstību. (Waze utt)
Tas traucējot iekasēt vairāk naudas ar radariem !
@zivij,
Es arī ejot ar kājām vai braucot ar riteni, ne tikai ar mašīnu, vāzē ieķeksēju kur menti paslēpušies un cik man zināms menti nevar mašīnas apturēt tā pat, sagribējās, vismaz kādreiz tā bija, tikai ja ir pārkāpums vai reida laikā
Zivtiņu necieš 90% iedzīvotāju, bet viņš pat nedomā, ka varētu atkāpties no sava amata un noslēpties kādā arhīvā vai vispār aiziet pensijā.
Normālā valstī šitik neieredzēta augsta policijas amatpersona sen jau būtu palaista brīvsolī.
Kā var nodokļu maksātāju apmaksāts (un labi apmaksāts) augsta ranga policists ar ēzeļa stūrgalvību turpināt dzīt savu līniju pret tautu.
Un tagad vēl ir smagas aizdomas, ka viņš ir iesaistīts tajā foto radaru afērā.