Nesaslimstot un nenovecot, vai tas mūsdienās ir iespējams

 

 

Nesaslimstot un nenovecot!

Nu, kā lai šeit nepakasa pakausi, gadi taču skrien!

Gandrīz, kā uz automašīnas spidometra, tikšķ ar pilnu ātrumu!

Nu ko lai saka!

Mērķis būtu skaidrs, nesaslimstot un nenovecot.

Vai šo gadu ātro skriešanu nevarētu pagarināt?

Senie grieķi uzskatīja, ka “nomirt 70 gadu vecumā ir gandrīz tas pats, kas nomirt šūpulī”. Mūsdienās cilvēka vidējais paredzamais dzīves ilgums ir 65–80 gadi.

Tāpēc pati ideja, ka jūs varat dzīvot ilgi un vienlaikus nesaslimstot un nenovecot, šķiet fantastiska.

Iepriekš cilvēkam vienkārši nebija zināšanu par viņa ķermeņa vajadzībām. Viņš nesaprata savu ķermeni un nevarēja to pareizi uzturēt. Tas cilvēku noveda pie smagām slimībām un agras nāves.

Daudzi cilvēki kļūdaini uzskata, ka cilvēks nevar dzīvot, nesaslimstot un nenovecojot. Zinātne ir uzkrājusi tik daudz zināšanu, ka tagad cilvēks pats var rūpēties par savu veselību.

Tomēr, veselīgai ilgmūžībai ir nepieciešams noteikts dzīvesveids.

1. Pareiza, pilna elpošana.
2. Aktīvas muskuļu kustības, kuru mērķis ir attīrīt kapilārus. Regulāri vingrinājumi, lai palielinātu asins, limfas, visu ķermeņa šķidrumu apriti un fizisko darbu.
3. Taisns, elastīgs mugurkauls.
4. Racionāls uzturs. Pietiekams daudzums ar visu nepieciešamo, kas rada dzīvo šūnu, audus, ķermeņa orgānus.
5. Katru dienu izdzerot līdz 2,5-3 litriem šķidruma.
6. Pietiekams miegs, vismaz 8-9 stundas dienā.
7. Fizioloģiskais līdzsvars visa organisma darbā: tā šūnas, audi, orgāni, sistēmas.
8. Pozitīvas emocijas.
9. Nopietni cēli mērķi, kas modina radošuma lielo enerģiju. Vēlmi pastāvīgi mācīties, zinātkāri, būt patīkamam, noderīgam, nepieciešamam citiem.

Dzīves ilgums ir atkarīgs no paša cilvēka.

Nav neārstējamu slimību, ir nezināšana diagnozes jautājumā. Izpratnes trūkums par to rašanās cēloņiem, zināšanu trūkums par to likvidēšanas līdzekļiem un metodēm.

Skepse, šaubas, bailes var atcelt jebkuras pūles.

Ja vēlaties sasniegt vēlamos rezultātus un svinēt savu dzimšanas dienu 100 gadu vecumā vispirms nepieļaujiet domu, ka vecumdienas ir tuvu. Uzskatiet, ka tas ir pilnīgi iespējams!

Ja Jūs gaidāt slimību (vecums) un domās vizualizējat, ka jūsu veselības stāvoklim it kā vajadzētu pasliktināties. Tas nav pareizi un nepiedodami slikti! Šādas domas ir bīstamas, tās paralizē jūsu vēlmi gūt panākumus.

Daudzi zinātnieki uzskata, ka cilvēks noveco, jo nevajadzīgas olbaltumvielu molekulas iekļūst ķermenī kopā ar pārtiku. Rezultātā šāds process kļūst par bezjēdzīgu “atkritumu kaudzi”, kas aizsprosto šūnu membrānas.

Ķermeņa pārblīvēšana ar nevajadzīgiem (ne sagremotiem) proteīniem noved pie šūnu novecošanas un to bojājumiem.
Acīmredzot, pēc 25 gadiem un vēl jo vairāk pēc 45 gadiem, kad endokrīno dziedzeru darbs tiek pārbūvēts citā režīmā, personai vajadzētu izturēties uzmanīgi ar olbaltumvielām.

Nesaslimstot un nenovecotAtcerieties, ka augu olbaltumvielas dabiskā formā ir vēlamas. Dzīvnieku olbaltumvielas jālieto tikai 1-2 reizes nedēļā. Neaizmirstiet reizi nedēļā, vismaz 24-36 stundas mazliet pabadoties.

Labākās olbaltumvielas cilvēkiem ir augu olbaltumvielas. Tie ir sastopami visos augļos, dārzeņos, garšaugos, riekstos un saulespuķu un ķirbju sēklās.

Kas jāievēro, lai cilvēka dzīve būtu gara?

Viss ir atkarīgs no jūsu noskaņojuma un dzīvesveida un domām. Vai tā ir taisnība, ka pastāv anti-novecošanās pārtikas produkti?

Izrādās, ka jā!

Tā ir taisnība, un to vairākkārt ir pierādījuši ārsti un ilgdzīvotāji. Es domāju, ka ir pienācis laiks sīkāk aplūkot faktus.

Regulāra noteiktu pārtikas produktu lietošana var palēnināt novecošanās pazīmes un uzlabot vispārējo veselību.

Pat vairāk, nesaslimstot un nenovecot var ar pareizu pārtiku.

Šiem pārtikas produktiem varētu būt labvēlīga ietekme uz cilvēka veselību un ilgmūžību, ja tos pastāvīgi lieto mērenībā.

Novecošana ir neizbēgama, taču to var aizkavēt uz ilgāku laiku.

Kāposti.

Liels A vitamīna daudzums. Palīdz ievērojami samazināt vēža risku, kas palielinās līdz ar vecumu. Kāposti satur kalciju, kas palīdzēs stiprināt ķermeņa kaulus.

Lasis.

Šis produkts palīdzēs novērst artrītu un artrozi. Tajā ir daudz omega-3 taukskābju, kas palīdz mazināt iekšējos organisma iekaisumus. Zivis, tāpat kā gaļa, ir bagāta ar olbaltumvielām, taču daudzējādā ziņā tai ir priekšrocības, jo tā satur nelielu daudzumu piesātināto tauku.

Zivis labvēlīgi ietekmē sirds un asinsvadu sistēmu. Šī produkta iekļaušana ikdienas uzturā palīdzēs aizmirst par daudzām slimībām.

Jogurts.

Tas ir ideāls kalcija avots, kas ir būtisks kauliem. Kalcijs ir atrodams visos piena produktos, bet jogurts satur arī baktērijas, kas veicina tā labāku uzsūkšanu.

Īpašie pret novecošanās produkti!

Mellenes.

Mellenes satur vielas, kas palīdz darboties smadzenēm. Tas ir īpaši svarīgi vecākiem cilvēkiem, jo viņu uzmanība ievērojami samazinās, un atmiņa pasliktinās.

Sarkanās pupiņas.

Tās satur lielu daudzumu vitamīnu, kā D, E, A. Šie vitamīni spēj atjaunot bojātās audu šūnas. Pākšaugi ir antioksidanti un veicina jaunības saglabāšanu.

Zaļā tēja.

Ne velti to bieži lieto krēmos un piedevās. Zaļā tēja ir spēcīgs antioksidants, kas palīdz saglabāt mūsu ķermeni jaunu un enerģisku. Zaļā tēja satur cinku, kas uzlabo matu un naglu stāvokli.

Ķiploki.

Spēcīgs mūsu imunitātes stimulators. Ķiploku maskas var palīdzēt novērst pūtītes un matu izkrišanu.

Burkāns.

Burkāni satur veselu virkni mums svarīgu vitamīnu un minerālvielu. Sastopami A, E, C, K, PP, vitamīni, kā arī dzelzs, varš, fosfors un magnijs. A vitamīns ir īpaši svarīgs ādas un gļotādu ideālam stāvoklim. Lai tas absorbētos, neapstrādātiem burkāniem jāpievieno nedaudz eļļas vai majonēzes.

Kviešu stādi.

Bagāti ar šķiedrvielām, neaizvietojamiem vitamīniem un aminoskābēm. Tie spēj normalizēt vielmaiņu, likvidēt iekaisumu un atjaunot mūsu iekšējos orgānu un sistēmu darbību.

Tomāts.

Tas ir spēcīgs antioksidants un palīgs cīņā pret DNS mutācijām un ļaundabīgiem jaunveidojumiem. Tas ir noderīgi gan neapstrādāts, gan pārstrādāts.

Sarkanvīns.

Sarkanvīna mērena dzeršana var būt noderīga gan veselībai kopumā, gan sirds un asinsvadu slimību profilaksei.
Sarkanvīnā ir daudz antioksidantu ar anti-novecošanās īpašībām, kas pazīstams kā resveratrols, kas atrodams arī vīnogās un vīnogu sulā.

Resveratrols kavē aterosklerozes plankumu veidošanos asinsvados, samazina iekaisuma procesu smagumu un piemīt pretvēža īpašības.

Nesaslimstot un nenovecot var, nolemts, pārslēdzos uz sarkanajām pupiņām un sarkanvīna.

Labu Dienu!

 

Izplatiet šo rakstu, nebūsim slinki! Paldies!

Viens komentārs par “Nesaslimstot un nenovecot, vai tas mūsdienās ir iespējams

  • uz
    Patstāvīgs links

    Kam jānotiek notiksies,
    Tik nākotni paredzēt, mums nav lemts, nav lemts…

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *