Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors
Logotips.
Ja kas, tad tas ir svarīgs firmas vai kompānijas pirmā vērtējuma faktors. Nebūs taisnība, ja kāds teiks , ka logotipam nav sevišķa vērtība un nozīme. Ir un kā vēl!
Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:Kas tad ir logotips?
Firmas stils. Kompānijas tēla daļa, kas ar vienotu vizuālo logotipu sasaista visus kompānijas darbības aspektus.
Nu vismaz tā tam būtu jābūt.
Vai pavisam saprotami, logotips ir firmas atpazīšanas zīme un punkts.
Ja tā gudrāk, tad daži spriedelējumi no augstā plaukta.
Viena no pirmajām lietām kompānijas imidža organizācijā, tā ir firmas logotipa radīšana, kas ir viens no kompānijas tirdzniecības markas, brenda, vai produkta panākumu pamat-faktors.
Kā sludina vārdnīcas, firmas stils – tas ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību firma uzsver savu individualitāti.
Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā.
Logotips, tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences, pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments. Tas ir paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri.
Pircēju, partneru un neatkarīgo, ne tikai firmas preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū. Tas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā.
Apskatīsim divu diezgan veiksmīgu logotipu attīstības vēsturi vai tapšanu mūsdienu izskatā.
IBM.
NOKIA.
Logotipu zīmējot, var lietot atpazīstamus simbolus, kuri rezonē ar cilvēkiem pazīstamiem stereotipiem, tomēr viss tā saucamais asociāciju grozs veidojas zīmola vai paša uzņēmuma pastāvēšanas laikā.
Uzņēmumi, kuru logotips ir bijis spējīgs ilglaicīgi pastāvēt, ap sevi apaudzē cilvēku asociācijas un priekšstatus. Tāpēc… ja to maina, viss ir jāsāk no sākuma.
Protams, logo tipiem izmaiņas notiek. taču ir gadījumi , ka kārtējā versija izrādās neveiksmīga. varētu teikt…
Logotips, STIPRI DIVDOMĪGS.
Vidēji ik pa pieciem gadiem tiek realizēti tā saucamie “facelift”, kad uzņēmuma stila grafiskais izpildījums tiek piemērots laika garam.
Gadu gaitā mainās kādi vizuālie kodi un ja uzņēmums negrib būt vecmodīgs ir jāveic izmaiņas logotipā. Tomēr ne vienmēr tas norit veiksmīgi.
Daži no divdomīgiem. Es pat teiktu ar seksuālu pieskaņu veidotiem logo tipiem, kur divdomība nebija paredzēta.
Šoreiz Ķīnas dizaineri un grafiķi ir iebraukuši vēstures “auzās”.
Tā lūk! Logotipa izveide ir atbildīgs pasākums!
Labu Dienu!