Lielā politika Ķīnas pasūtītajā mērcē.
Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:
Kas ir lielā politika ?
Tikai un vienīgi savas Valsts interešu lobēšana… Skaļie vārdi par demokrātiju un to normu ievērošanu nedarbojas, ja iet runa par naudu un izejvielām savas ekonomikas stiprināšanai.
Sākot ar 2011.gadu ir sācies jauns process, ko varētu raksturot, kā divu lielāko ekonomiku nepieteiktā kara sākumu. Karu, kas būs nežēlīgāks nekā nesenajā pagātnē PSRS pretīmstāvēšana ASV.
Ķīna savu vizītkarti uz pasaules pirmās ekonomikas līdera pieteikumu ir burtiski iemetusi sejā ASV.
Ķīnas ekonomika ir izaugusi milzu ātrumā it kā nenokurienes…Nebija un lūk… jau diktē noteikumus pasaules ekonomikas dižvalstīm. Pat slavenākie rietumu ekonomistu dižgari nevar izskaidrot šo fenomenu. Aug ne tikai ekonomikas potenciāls, bet arī armija un ietekme politikā.
Ķīna ir apsteigusi ASV iedzīvotājus labklājības jomā, jo ķīnieši tērē vairāk luksus precēm nekā jebkura cita valsts pasaulē. Lai arī tas nebūt nav viens no svarīgākajiem rādītājiem…bet tomēr ko liecina.
Katrai ekonomkai ir nepieciešamas izejvielas sekmīgai attīstībai. Ķīna nav izņēmums un pēdējā laikā viņai ir izdevies noslēgt daudz izdevīgu līgumu ar Āfrikas un tuvo austrumu valstīm par naftas ieguves un izpētes darbiem.
Jā… ar to pašu Lībiju un citām valstīm, kurās tā mistiski un stihiski rodas alkas pēc demokrātijas.
Ir aizskartas ASV intereses un nav jābūt galīgi naivam lai nesaprastu šo mazo revolūciju patieso mērķi. Jāatgūst kontrole pār energo bagātām valstīm un jāvirza tur politika ASV vēlejama virzienā.
Jāatceras, ka turpmākā pasaules Varenāko valstu ekonomikas galvenais dzinulis būs resursu pārdale sev par labu.
Skaidrs, ka Ķīna ir lielākais ASV pretinieks un konflikts tikai sāk briest, bet kā viņš beigsies… negribu vilkt anoloģijas nesenaja vēsturē, bet scenāriji sāk sakrist.
Visi priekšnoteikumi Ķīnas dominējošajam stāvoklim pasaulē ir radīti ar pašu ķīniešu prātu un rokām…
Vai ASV to pieļaus un paliks valstiņa Nr 2… ?