Ledlauzis “Yury Topchev”, jūt atbalstu no kontrolējošiem dienestiem
Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:
Liepājas ostā 6.aprīlī iebraucis ledlauzis “Yury Topchev”.
Pēc reģistra datiem tas ir ledlauzis, kas uzbūvēts 2006. gadā. Kuģo zem Krievijas karoga.
Iegrime 6,5 metri. Kopējais garums ir 99,3 metri, bet platums – 19 metri.
Kuģis 1.aprīlī atstājis Vācijas ostas Mukranas ūdeņus, kas ir viena no bāzes vietām cauruļvada “Nord Stream 2” būvniecības darbiem.
Ledlauzis “Yury Topchev” piedalās atbalsta darbos gāzes vada likšanas projektā.
Tas ir piesaistīts kuģim ar nosaukumu “Fortūna”. Tas ar īpašu aprīkojumu veic jaunā gāzes cauruļvada “Nord Stream 2” iegremdēšanu jūras dzīlēs.
Kopš šī gada janvāra kuģis “Fortūna” ir iekļauts ASV sankciju sarakstos.
Arī Liepājā iebraukušā kuģa īpašnieks, kompānija “LLC KOK-SOK-HIM-TRANS” ir pakļauta ASV sankcijām. Par sodu, pēc Krievijas militārajām operācijām Ukrainā.
Šobrīd atrodas Liepājas kuģu remonta dokā, kur tam, tikšot veikta bortu krāsošana. Interesanti vai uz kuģa, “nejauši” nav spiegošanas aparatūra? Vai krietns naudas žūksnis ieinteresētajām personām.
Labā roka nezina ko dara kreisā roka.
FAKTS.
Ne Robežsardze, ne osta neuzņemas atbildību, ka būtu bijis jāvērtē ASV sankcionētam uzņēmumam piederoša kuģa iebraukšana Latvijas ūdeņos.
Robežsardzē skaidrots, ka viņu cilvēki pārbaudot tikai kuģu apkalpes locekļu pases, bet par pārējo atbildot Ostas pārvalde.
Tikai pases, bet ne to ar kādu aparatūru kuģis iebraucis!
Savukārt Liepājas Ostas pārvaldē apgalvots, ka par atļauju kuģim ienākt teritorijā lemjot tikai un vienīgi Robežsardze.
Ārlietu ministrija savukārt skaidrojusi, ka Latvijas likumos Kriminālatbildība paredzēta par Eiropas Savienības un ANO sankciju pārkāpšanu.
Savukārt finanšu nozares pārstāvji atzīmē, ka banku sektors ņem vērā arī ASV sankcijas.
Attiecīgi – ja, piemēram, šī kuģa īpašnieks, kas atrodas ASV “melnajā sarakstā”, gribēs maksāt par kādiem pakalpojumiem Latvijas teritorijā, varot rasties problēmas.
Kas ieinteresēts marasma uzturēšanai valstī?
Valsts pārvaldes mazspēju jau parādīja ar ,, covid ” problēmām! No valsts puses vajadzētu būt asai rīcībai par šādiem “jociņiem”. Kādam robežsardzē ierosinu noņemt lielās “zvaigznes” no uzplečiem.
Laikam palikušas no “padomijas” laikiem. Pie reizes noskaidrot SEZ valdes locekļu darījumus ar “sankciju sarakstā” esošajiem.
Labu Dienu!
SEZ viennozīmīgi jānodod valsts pārvaldībā visā pilnībā. Nu tāādi dunduki tur vadībā strādā, ka pilnīgi kauns metas, ka tādi auni dzīvo Liepājā! No vadības tur pusi var atbrīvot! Liekēžu bars savācies, kurš aizdomīgus krievu kuģus jau sāk akceptēt! Diez, cik viņiem samaksāts par to?
Vēl viens iemesls nebalsot par sesku un viņa ielikteņiem, kas kā parazīti salikti visās pašvaldības iestādēs
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) pieprasījis Liepājas speciālajai ekonomiskajai zonai (SEZ) paskaidrojumu par ASV sankcijām pakļautā Krievijas kuģa “Yury Topchev” atrašanos Liepājas ostā
Vismaz viens no vadības saprot un rīkojas.
Būs vien jāsadzīvo ar kaimiņu. Mūsu suņi zina, kad klusēt, kad vērt purnus. Viss noriek pēc plāna. Domāju, ar Vācijas un Francijas ziņu.
Varbūt Tev taisnība…varbūt!
“Fakts, ka Latvijā tiek uzņemti un remontēti Krievijas kuģi, kuri būvē “Nord Stream 2” (NS2), ir pilnīgi nepieņemams. Tas ir klajā pretrunā ar Latvijas valdības oficiālo pozīciju NS2 jautājumā, tāpēc esmu aicinājis šo situāciju vērtēt Saeimas Aizsardzības komisijā. Jautājums nav tikai par ASV sankcijām; jautājums ir par mūsu pašu nacionālajām interesēm. Ja kāds domā, ka tie graši, ko tagad varēs nopelnīt, remontējot NS2 būvnieku kuģus, ir tā vērti, lai pārlasa, kā beidzās bizness ar Krieviju 1939. gada rudenī. Arī toreiz atsevišķas pašvaldības bija izdomājušas labi nopelnīt, iznomājot zemi PSRS armijas vienībām, kas Latvijas teritorijā ienāca saskaņā ar bāzu līgumu. Beigās nācās zaudēt gan naudu, gan zemi.