Kurzemniekiem un Gulbeniešiem nebūs pasažieru vilcienu pārvadājumu

Deklarācijā,  ko parakstīja tagadējais  un arī 2009 gada premjers…  Valdis Dombrovskis,  kā arī viņa vadītā Ministru kabineta  locekļi …  darbības plānā bija ierakstījuši  šādas rindas :

Mēs, zemāk parakstījušies partiju pārstāvji, savu partiju vārdā apņemamies pildīt šādus uzdevumus Latvijas valsts attīstībai…

4.12. Veicināsim kravu un pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu īpatsvara palielinājumu.
14.13. Turpināsim dzelzceļa infrastruktūras un pasažieru vilcienu parka modernizāciju.
14.14. Uzlabosim satiksmes maršrutu plānošanu reģionos.”

Kā redzams ar plānošanu un modernizāciju ir izgājis tā pašvakāk, lai neteiktu vairāk…darīts nav nekas. Tomēr atvainojos valdības plānošanas ‘meistariem’… ir  izsapņota liela iecere,  par kuru nebūs iepriecināti  kurzemes reģiona un  Gulbenes iedzīvotāji…

Ar nākamā gada 1.janvāri tiks slēgti divi dīzeļvilcienu reisi – Rīga – Gulbene un Rīga – Liepāja, šo reisu pasažierus nodrošinot ar autobusiem, 28.novembrī vēstī Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. Civilizētās valstīs pasažieru pārvadājumi tieši ar dzelzceļa palīdzību tiek visnotaļ attīstīti un modernizēti…

Toties Latvijas valdība ar Dombrovska kādreizējo pieredzi no Briseles ‘gaiteņiem’ …domā citādāk. Latvija ies savu ceļu…degradācijas un nekompetences ceļu.

Dotāciju dzelzceļa pārvadājumiem iecerēts samazināt par vienu miljonu latu, tostarp arī slēdzot dīzeļvilciena maršrutus uz  Liepāju. “Šie reisi valstij izmaksā apmēram pusmiljonu latu gadā, bet pārvadāto pasažieru skaits ir niecīgs – katrā reisā ap 70 cilvēkiem.

Viņus nepieciešamajos virzienos cer aizvest ar autobusiem, tālāk pārsēdinot uz elektrovilcieniem. Šādā modelī nākotni saskata arī citviet Latvijā,” vēsta “De facto”, uzsverot, ka kopumā lielāko daļu budžeta izmaiņu cerēts īstenot, pārplānojot maršrutus, un izslēdzot visus tos, kuri pārklājas, kā arī samazinot reisu skaitu.

Skan diezgan absurdi un naivi… ar autobusu no Liepājas līdz Ķemerim un tad ar elektrisko vilcienu uz Rīgu.

Jautājums ir tikai viens , nē … pat ne jautājums, bet faktu konstatācija.  Kāpēc tā notiek, ka pamaz braucēju ar pasažieru vilcieniem ?

Mēģināšu atbildēt no pasažiera viedokļa :

1.       Netiek modernizēts ritošais sastāvs un sliežu klājums. Līdz ar to mazs pārvietošanās ātrums un ieilgst galamērķa sasniegšanas laiks.

2.       Nav pietiekošā līmenī serviss vagonos. Civilizēta cilvēka izpratnē servisa pakalpojumu  nav vispār.

3.       Pilnīgi netiek piestrādāts pie marketinga pasākumiem lai piesaistītu pasažierus.

4.       Nav ieviestas modernās tehnoloģijas pasažieru vagonos (bezvadu internets, monitori, utt)

5.       Nav mājīgi un komfortabli vagonos.

Kas tad tur būtu vainīgs ?

Vai pasažieris ?

Nē, vainīgo meklēsim valdības gaiteņos, jo valdībai pilnīgi nerūp pasažieru dzelzceļa parvadājumi . Kļūdas, kas acīm redzamas katram Latvijas iedzīvotājam, bet aiz korupcijas plīvura ir neredzams valdībai :

1.       Pārmērīgi tēriņi Latvijas dzelzceļā (algas,prēmijas , pasākumu sponsorēšana utt)

2.       Prioritāte ir kravas pārvadājumiem, kas nes labas dividentes neskaitāmajiem  Latvijas dzelzceļa … tā saucamajiem ‘meitas’ uzņēmumiem, kur valsts kabata ir cieši savijusies ar personīgo kabatu.

3.       Nav intereses Latvijas dzelzceļa vadībai attīstīt pasažieru pārvadājumus.(bezzobaina valdības dzelzceļa  pārvadajumu politika)

4. Dzelzceļš ir kā valsts valstī, jo mums ir savi likumi, tā par dzelzceļu tā vadība…komentāri lieki

5.       Galvenais un visnesmukākais aspekts ir tas, ka Dombrovska valdībai ir pilnīgi vienalga, kas notiek ar pasažieru pārvadājumiem reģionos…melot Tautai, tā ir ierasta Dombrovska politikas sastāvdaļa.

Es viņam vairāk neticu…

Kā tāda karikatūra… būs Liepājā no jauna atremontētā  (daudzi miljoni) dzelzceļa stacijas ēka. Būs vien japārdēvē par auto – ostu…

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

3 Atziņas “Kurzemniekiem un Gulbeniešiem nebūs pasažieru vilcienu pārvadājumu”

  1. liepajnieks saka:

    Bļāviens uz ostas pilsētu nebūs pasažieru pārvadajumu, visiem jāpārvietojas par sagruvušajam un nolietotajām šosejam, ar dargajiem autiņiem un benzīnu . Kurš muļķis to izdomaja. Kā Sesks sāka grozīties saeimas sapuvušjos kabinetos tā vilcienam kirdik.

  2. WE saka:

    OKEY …LAI RIPO BIEZJAK AUTOBUSI PIEKTDIENAS SVETDIENAS UN PIRMDIENAS ….

  3. Stacija saka:

    Vairak cilveki bus stacija Mums stacijniekiem
    Bus Ko sist! :D:D:D 😀 haaahaaa haaa

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top