Krosovers ID.5, Volkswagen elektriskie automobiļi, pavisam drīz
Krosovers ID.5.
Būs viens no daudzajiem Volkswagen elektromobiļu saimes pārstāvjiem. Nākamgad Volkswagen var iepazīstināt ar jaunumiem, kopā ar jauno elektrisko krosoveru ID.5. Volkswagen ir paātrinājis jauna kompakta elektromobiļa izstrādi, kura vērtība ir mazāka par 30 000 eiro.
Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:Viņi vēlas izlaist jaunos elektriskos automobiļus līdz 2023. gadam. Par to ziņoja ziņu aģentūra Bloomberg, atsaucoties uz avotiem, kas pārzina šo jautājumu.
Domājat, ka jaunumos būs tikai Krosovers ID.5.
Nebūt nē!
Vācu autoražotājam ir izstrādāts elektriskais mikroautobuss, kuru paredzēts izlaist 2022. gadā, kā arī jauns Aero elektrisks universāli. Tas debitēs līdz 2023. gadam.
Automašīna varēs piedāvāt līdz 700 km nobraukumu ar vienu akumulatora uzlādi.
Pagājušā gada septembrī Eiropā Volkswagen prezentēja savu pirmo sērijveida elektrisko transportlīdzekli ID.3.
Elektromobilis piedāvā trīs akumulatora iespējas – 45, 58 un 77 kWh ar jaudas rezervi no 330 līdz 550 km ar vienu akumulatora uzlādi.
Līdz ar apvidus automobiļa ID.4 izlaišanu 2020.gadā vācu autoražotājs gatavojas ienākt pasaules elektrisko transportlīdzekļu tirgū.
Krosovera pamatā ir MEB platforma, bet dizains veidots balstoties uz agrāk izstrādāto konceptu Crozz. Automašīnai ir atzīstams aerodinamiskās pretestības koeficients (0,28). Pēc iekštelpas plašuma to varēs salīdzināt ar Tiguan Allspace.
ID.4 gaitas rezerve ir 500 kilometri.
Sākotnēji pārdošanā nonāks krosovers ar aizmugurējo riteņu piedziņu, pēc tam būs pieejamas pilnpiedziņas modifikācijas ar diviem spēka agregātiem, kas uzstādīti uz katras ass.
Krosovers varēs izmantot ātras uzlādes sistēmu, kas tikai 30 minūtēs uzlādēs akumulatoru par 80%.
Iepriekš minētais modelis tiek ražots Eiropā, Ķīnā un ASV. Starp citu, Volkswagen gatavojas samazināt iekšdedzes dzinēju modeļu portfeli.
Kā skaidro Volkswagen, lai atbrīvotu resursus jaunu elektrisko transportlīdzekļu attīstībai. Uzņēmums iepriekš jau ir atteicies no Beetle un Scirocco modeļu ražošanas.
Volkswagen paredz palielināt savu daļu elektrisko transportlīdzekļu tirgū šī gada ceturtajā ceturksnī, kā arī 2021. gadā – no 8,1 līdz 8,6%.
Nezinu vai priecāties, vai izturēties neitrāli par šo autobūves soli. Pāriet uz elektrisko automobiļu ražošanu. Pat vairāk, pārstājot ražot benzīna un dīzeļa automobiļus.
Ja runa iet par ekoloģiju, tad tā nav taisnība. Jaudīgo akumulatoru ražošana piesārņo apkārtējo vide daudz vairāk, nekā automobilis ar noteiktajām stingrajām ekspluatācijas normām.
Labu Dienu!