Krāsu izvēle.
Mūsu pasaules uztveri lielā mērā ietekmē krāsas. Ja kas, tām ir apbrīnojama spēja izraisīt emocijas, radīt noskaņojumu un pat ietekmēt mūsu uzvedību.
Ikdienā mēs neapzināti reaģējam uz apkārtējām krāsām, un šī ietekme ir jāņem vērā, it īpaši, ja runa ir par mijiedarbību ar citiem cilvēkiem.
Krāsu izvēle ir 11 pamata toņi.
Kā tie var ietekmēt iespaidu, ko jūs atstājat uz citiem?
Zaļš.
Zaļā ir svaiguma, dabas un harmonijas krāsa. To uzskata par vienu no ērtākajām krāsām acīm un uztverei. Cilvēki, kuri apģērbā dod priekšroku zaļai krāsai, ir saistīti ar panākumiem un bagātību. Šis tonis arī palīdz mazināt nogurumu un uzlabot vispārējo tonusu.
Ja meklējat jauku un stilīgu krāsu, ko pievienot savam izskatam, meklējiet tikai zaļu.
Zils.
Zilā krāsa simbolizē uzticamību, uzticēšanos un stabilitāti. Tas ir ideāli piemērots biznesa tikšanām, jo rada darba noskaņojumu un palīdz pārvarēt trauksmi. Tumši zils uzvalks tiek uzskatīts par klasisku izvēli formāliem pasākumiem un profesionālām sanāksmēm.
Krāsu izvēle, sarkans.
Sarkans ir kaisles, spēka un enerģijas krāsa. Tas piesaista uzmanību un pārstāv vadību. Tomēr jāatceras, ka pārāk spilgta sarkanā nokrāsa var radīt psiholoģisku spiedienu uz citiem.
Lai iegūtu maigāku iespaidu, ieteicams izvēlēties neitrālākus šīs krāsas toņus.
Rozā.
Rozā krāsa ir saistīta ar maigumu, romantiku un sievišķību. Cilvēki, kuri dod priekšroku rozā, var izrādīties maigi un viegli sasniedzami. Šī krāsa ir piemērota ikdienas saziņai un relaksējošām sanāksmēm.
Oranža un dzeltena krāsa.
Oranža un dzeltena ir saules un prieka krāsas. Tie dod enerģiju, paceļ garastāvokli un iekaro sarunu biedru. Šīs spilgtās nokrāsas var būt lieliska izvēle neformāliem pasākumiem un radošiem gadījumiem.
Krāsu izvēle, Melns.
Melnā krāsa ir saistīta ar eleganci un biznesa stilu. Tas palīdz radīt biznesa cilvēka tēlu, kurš novērtē savu laiku un koncentrējas uz svarīgām lietām. Melns nepiesaista lieku uzmanību, bet tajā pašā laikā izskatās ļoti stilīgi un reprezentabli.
Balts.
Balta ir tīrības un harmonijas krāsa. Tas piesaista uzmanību un rada svaiguma iespaidu. Tomēr pārāk spilgti balts var radīt diskomforta sajūtu. Tāpēc labāk izvēlēties maigus toņus, lai iegūtu patīkamāku vizuālo efektu.
Pelēks.
Pelēkā krāsa simbolizē mieru, drošību un briedumu. Tas ir piemērots tiem, kas dod priekšroku neitrāliem un diskrētiem toņiem. Tomēr ir jāizvairās no pārmērīgas pelēkās krāsas izmantošanas, lai izvairītos no bezpersoniska izskata.
Krāsu izvēle, violets.
Violeta ir greznības un cieņas krāsa. Šis tonis rada izsmalcinātības un izsmalcinātības iespaidu. Violetā krāsa ir jāņem vērā īpašos gadījumos un vakara pasākumos, jo tā piešķir izskatam īpašu šarmu.
Brūns.
Brūna ir komforta un uzticamības krāsa. Tas rada siltu atmosfēru un rada stabilitātes sajūtu. Persona, kas valkā brūnu krāsu, ir uzticama un gādīga, kas var būt īpaši noderīga biznesa situācijās.
Apkoposim, apģērba krāsas.
Krāsa var raksturot jūsu garastāvokli. Var raksturot, kas jūs esat konkrētā laika sprīdī. Londonas stilists un grāmatas “The Color of Your Style” autors Deivids Zila reiz teica.
“Pat ja jūsu skapis ir piepildīts ar visdažādāko krāsu un toņu apģērbiem. Vienmēr ir kāda krāsa, kurai jūs visvairāk dodat priekšroku. Kurā jūtaties ērti un pārliecināti. Šī krāsa atspoguļo jūsu raksturu.” Papildus šeit.
Matu krāsas ir dažādas.
Tomēr, šoreiz neapskatīsim tūbiņas un pudelītes skaistos iepakojumos. Šoreiz, raksts apskatīs jau nokrāsotus matus. Ar pārliecību varu teikt, ka nekrāsotu sieviešu praktiski nav!
Krāsu izvēle, kas nosaka Tavu izvēli?
Jā, krāsojot matus! Sajūtas, mode vai tomēr ir cits iemesls? Papildus šeit.
Acis un raksturs.
To, ka “Acis ir dvēseles spogulis”, zina katrs no mums. Izrādās, ka acis var daudz pastāstīt par cilvēka raksturu un pat paradumiem. Ir viens priekšnoteikums, pareizi jātulko kāda informācija ir šifrēta to griezumā un krāsā. Ko acis var pastāstīt par cilvēku?
Acis, skaisti zilas.
Ja godīgi un zinātniski, tad patiesībā, zilās acīs nav zilā pigmenta. Lai jūs galīgi satriektu teikšu: “Zilas acis patiesībā nemaz nav zilas”.
Tas izklausās dīvaini, bet tā tas ir. Lielākajai daļai cilvēku katrā varavīksnenes slānī ir melanīna pigments. Tieši viņa dēļ acis šķiet, piemēram, brūnas vai zaļas. Bet cilvēkiem ar zilām acīm vienkārši nav pigmenta varavīksnenes priekšējos slāņos. Papildus šeit.
Labu Dienu!