Ko sēsi, to pļausi vai nedienas nelielā pasažieru kuģī, Latvija

Jā, nedienas pasažieru kuģī ar skaistu nosaukumu Latvija.

Bez aplinkiem un sliktiem nodomiem varu teikt, ka norises Latvijā var salīdzināt ar nedienām nelielā pasažieru kuģī.

Par to arī būs improvizāciju teātris, kur tēlos pareizāk teikt izliksies, ka tēlo:

Kapteinis- Kučinskis, (mazas kvalifikācijas diploms)
Mehāniķis- Vējonis, ( nejauši ticis ieliktenis )
Kuģa komanda- deputāti ( domas, tik par sevi)
Kuģis- Latvija

Kādā brīdī kuģis, kurš vienmēr nogādāja pasažierus līdz galapunktam laikus, strauji apstājas un lēnām sāk braukt atpakaļgaitā.

Tās taču kuģa Latvija- nedienas!

Kapteinis stāsta, ka viss tiek kontrolēts un ka vienīgais, kas ir jādara – jātaupa degviela. Kuģis drebēdams turpina braukt atpakaļgaitā, līdz no kuģa dzīlēm pēkšņi atskan baiss troksnis.

Kapteinis mikrofonā paziņo, ka viss kārtībā, ka viens no dzinējiem mazliet niķojas, taču tūdaļ kuģa komanda iegūs kontroli pār dzinēju.

Pēc brīža kuģis sāk viegli svērties uz vieniem sāniem.

Kapteinis paziņo, ka viss kārtībā, tikai mašīntelpā, kurā ir bojātais dzinējs, nedaudz ieplūst ūdens, bet tūdaļ tikšot ieviesta vēl lielāka kontrole.

Pēc brīža pasažieri savos mobilajos saņem īsziņas no draugiem krastā, kas raksta, ka kuģa vadība histēriski izsūta SOS signālus visiem tuvumā esošiem lielākiem laineriem (ES un USA).

Kad drosmīgākie pasažieri sāk uzdot jautājumus, kapteinis mikrofonā skaidro pasažieriem, ka SOS signāli sūtīti, lai radītu drošības izjūtu, bet citādi situācija tiek kontrolēta.

Kuģis jau sveras uz sāniem, un viens no pasažieriem iekliedzas, ka labākais ir parūpēties par sevi un jau laikus paņemt peldvesti, jo to visiem nepietiks.

Pasažieris tiek notverts, saslēgts roku dzelžos un aizvests uz kuģa cietumu.

No mašīntelpas atskan sprādzienam līdzīgs troksnis, un pasažieri pa iluminatoru ierauga, ka bojāts dzinējs. Galvenais mehāniķis (Vējonis ar pavārieni) visas savas mantas sakrāvis vienīgajā lielajā glābšanas laivā un strauji irās prom no kuģa.

Savukārt kapteinis pa mikrofonu izziņo, ka viss kārtībā, bojātajam kuģim ir vajadzīga jauna komanda un ūdens sūknēšana sāksies ļoti drīz.

Pa iluminatoriem sāk ieplūst ūdens, bet kapteinis ziņo, ka situācija tiek kontrolēta, tikai vēl vairāk būs jātaupa degviela, lai sasniegtu jebkādu krastu.

Nedienu, nedienas uz kuģa Latvija- kvadrātā!

Kā rīkojas pasažieri?

Pasažieri saprot, ka kapteiņa teiktajam nevar ticēt ne par gramu un tagad katrs pats sev zobārsts. Ļaudis metas glābt savas mantas. Mantas stiepjošie un velkošie pasažieri bloķē visas pieejas vai izejas uz saulaino tāli.

Daudzi domā, ka jāpeld uz citiem kuģiem ar nosaukumiem, Īrija, pat izskan doma, ka Igaunija un Lietuva tuvāk, tie esot peldoši un droši kuģi!

Vai kādam nāk smiekli?

Man nenāk!

Tā ir reālā situācija Latvijā. Nav mums valdības, nav neviena deputāta kam interesētu Tautas liktenis. Kučinskis man atgādina lēnu divplāksni, kas lēni manevrē starp mākoņiem un vispār nesaprot kas notiek.

Tauta saprot, ka kapteinim nevar uzticēties, tā pat nevieš prieku mehāniķis, kas kopa ar savu pavārieni pa baļļukiem vien uzturas.
Latvijā notiekošais- pilnīga līdzība ar aprakstītā kuģa epopeju.

Nerakstīšu visu, kas ir sagājis šķērsām, paši ziniet, bet ir tāda baiga kuģa bojā ejas nojausma.  Te vēl pa virsu Trampa ēna, kas dievina Putinu un ir gatavs nodot Baltijas Valstu intereses.

Latvija un nedienasnedienasPar Trampu, gan nav pilnīgas skaidrības , it kā liek sankcijas Krievijai, it kā atbalsta NATO centienus, bet visam pāri ir doma:

“IT KĀ”

Labu dienu un prātīgu domāšanu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

4 Atziņas “Ko sēsi, to pļausi vai nedienas nelielā pasažieru kuģī, Latvija”

  1. patris saka:

    Būtu japiemin Briselē sēdošos Latvijas nodevējus, kangarus un Krievijas pakalpiņus: Ždanoka, Mamikins, Grigule. Nolādēta trijotne.

  2. jukums saka:

    Latvijā pamata darbavietā neto darba algu (pēc nodokļu samaksas) līdz 450 eiro mēnesī saņēma 38,9% darba ņēmēju, kas ir par 5,1 procentpunktiem mazāk nekā 2016.gada attiecīgajā periodā, liecina Centrālās statistikas pārvaldes publiskotā informācija.
    kuģis iet dibinī

  3. CIP saka:

    Vājonis tikmēr stums jaunas OIK shēmas, ko visādi šķēļi un kalvji pasūtījuši

  4. ffffffffffff saka:

    Ja nav skaidrs, kas notiek, Ir beigas zvejniecībai un pārstrādei. Iznīcināta cukura ražošana un metalurģija
    Uz beigām iet sauszemes un jūras tranzīts, kā arī bankas vai finanses

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top