Hyundai Ioniq 5, vidējās klases krosovers ar lielām ambīcijām

 

 

Hyundai Ioniq 5 ir jaunums, elektrisko transportlīdzekļu saimē.

Hyundai zīmols Ioniq būs pieprasīts elektromobiļu tirgū, jo izlaidīs vispieprasītāko automašīnu.

Tas būs vidēja lieluma krosovers.

Šis stilīgais Hyundai Ioniq 5 būs arī pirmais elektromobilis, kuru darbina Hyundai jaunā E-GMP platforma.

No pirmā acu uzmetiena šķiet, ka Ioniq 5 iemieso 80. gadu beigās populāro hečbeku leņķiskos attēlus.

Patiesībā, līdzīgas ir tikai proporcijas.

Ioniq 5 ir aptuveni tāda paša izmēra, kā vislabāk pārdotais Toyota RAV4 krosovers.

Hyundai Ioniq 5
Hyundai
Hyundai Ioniq 5

Aiz lieliem 20 collu riteņiem, īsām priekšējām un aizmugurējām pārkarēm ir paslēpta 3 metru garenbāze, kas ļāva realizēt ļoti plašu interjeru.

Auto tiešām izdevies uz goda, ne ko pielikt ne ko atņemt!

Papildus lielajai telpai un plakanajai grīdai interjerā ir arī citi pārsteigumi. Vidējo konsoli var pārvietot līdz 140 mm atpakaļ. Tas atvieglo pārvietošanos no priekšējā pasažiera sēdekļa uz vadītāja sēdekli.

Protams, ja tāda darbība ekstrēmā situācijā ir nepieciešams.

Tiek nodrošināta ērta piekļuve konsolei aizmugures pasažierim. Aizmugures konsolē atrodas USB pieslēgvietas un bezvadu uzlādes iespēja. Priekšējos sēdekļus var nolaist. Tas nu nebūtu nekāds jaunums. Interesanti, ka ir ievelkams kāju balsts.

Hyundai Ioniq 5
Hyundai paziņoja, ka ir padarījis priekšējos sēdekļus par 30% plānākus, lai palielinātu vietu aizmugures pasažieriem.
Aizmugurējie sēdekļi pārvietojas 135 mm uz priekšu un atpakaļ, lai paplašinātu bagāžas nodalījumu. Apdarē plaši tiek izmantoti videi draudzīgi materiāli, piemēram, pārstrādāta plastmasa un dabiskās šķiedras.

Hyundai Ioniq 5, attiecībā uz akumulatoriem.

Hyundai Ioniq 5 elektromobiļiem tiks piedāvātas divas iespējas, kā 58 kWh vai 77,4 kWh. Ir iespēja izvēlēties.

Ar vienu aizmugurējo motoru ar 215 ZS jaudu un griezes moments 350 Nm. Vai ar pilnpiedziņa un kopējo jaudu 231 ZS, akumulatoram ar mazāku jaudu. Prasīgākam pircējam 301 Zs, protams, ar ietilpīgāku akumulatoru.

Abās Ioniq 5 pilnpiedziņas versijās griezes moments ir 605 Nm.

Automašīna ir pietiekama ātra normālam autobraucējam. Hyundai Ioniq 5 paātrinās līdz 100 km / h no 5,2 līdz 8,5 sekundēm, atkarībā no konfigurācijas.

Ioniq 5 izmanto 800 voltu elektrisko ķēdi, kas cita starpā nozīmē, ka automašīnu var ārkārtīgi ātri uzlādēt. Proti, 18 minūtēs no 10% līdz 80%, pievienojot to 350 kW ātrajam lādētājam.

Ir zināms, ka četri simti voltu līdzstrāvas lādētāji ir sastopami biežāk. Starp citu, Ioniq 5 arī šādu uzlādi var labi izmantot. Invertors dubulto spriegumu, lai ātri uzlādētu akumulatoru.

Ioniq 5 var darboties arī kā attāls maiņstrāvas avots ar jaudu līdz 3,6 kW.

Hyundai Ioniq 5 sāks ražot šogad, un piegādes uz ASV paredzēts sākt rudenī. Tam sekos sedans Ioniq 6 (pamatojoties uz Prophecy koncepciju), kam sekos Ioniq 7 lielais elektriskais apvidus auto.

Labu Dienu!

 

Uzlabo karmu! Izplati šo rakstu!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *