Gulēt, tavi paradumi un ieteicamā rīcība

Gulēt vai celties, būt možam!

Nav svarīgi, kas ir guļava – krievs, latvis vai citas zemes pārstāvis, Ja guļava ir guļava, tad tāds viņš arī ir.

Gulēt, kā to labot.

Aizmirstiet frāzi “Es gulēšu vēl piecas minūtes”. Celieties, tiklīdz atskan modinātājs, un mēģiniet mosties katru dienu vienā un tajā pašā laikā. Tici man, tavs ķermenis tev pateiks paldies.

Rīta treniņiem jābūt jūsu prioritātei.

Pirmās dažas dienas vai pat nedēļas jums būs smagas. Taču drīz tavs ķermenis pieradīs pie rīta skriešanas vai, piemēram, jogas nodarbībām.

Neatkarīgi no tā, kādu vingrinājumu jūs veicat rīta treniņa laikā, fiziskās aktivitātes sniegs jums spēcīgu enerģijas lādiņu, kas būs ar jums visas dienas garumā.

Gulēt pie atvērta loga.

Atveriet logu, kad pamostaties, vai guliet ar atvērtu logu. Saules gaisma un svaigs gaiss piepildīs jūs ar dabisku enerģiju, no kuras jūs noteikti jutīsities dzīvespriecīgs un enerģijas pilns.

Izveidojiet miega grafiku nedēļas nogalei. Mēs visi zinām, cik svarīgi ir ievērot miega grafiku. Ticat, tā mēs ne tikai ātrāk aizmigsim, bet arī vieglāk pamostamies.

Gulēt

Lai arī nedēļas nogalēs bieži ceļamies vēlu, kā nekā no rītiem patīk ilgāk pagulēt. Tomēr, mēģiniet sastādīt miega grafiku arī nedēļas nogalēm. Skaidrs, ka ik pa laikam no tā atkāpsies, taču centies šīs novirzes nepadarīt masīvas.

Iemācieties uzreiz pēc pamošanās veikt 3-5 dziļas elpas. Tātad jūsu ķermenis būs piesātināts ar skābekli. Tas būs sava veida signāls jūsu ķermenim, ka esat nomodā.

Pakariet kājas no gultas. Tas ir lielisks un ātrs veids, kā pāriet no miega režīma uz nomoda režīmu.

Mainiet modinātāja zvana signālu.

Mūsdienās mums ir pieejamas miljoniem melodiju. Iestatiet modinātāju dziesmai, kas radīs vēlmi piecelties un sākt dienu ar smaidu, nevis tādu, kas radīs vēlmi atkal aizmigt.

Ieej dušā. Un ļaujiet jūsu dušai būt kontrastam. Pamīšus lietojiet karstu un aukstu ūdeni, un jūs pamanīsit, cik labi tā palīdz jums pamosties.

Parūpējies par visu nepieciešamo jau no vakara.

Ļoti bieži mēs nevēlamies celties no rīta, jo zinām, ka mums ir daudz darāmā. Atvieglojiet to priekš sevis.
Sakravājiet somu, sagatavojiet pusdienas darbam, sūtiet nepieciešamos e-pastus no vakara. Tātad jūs padarīsit savu pamošanos vieglu un patīkamu bez ikdienas uztraukumiem.

Pamosties, gaidot kaut ko jauku.

Tas var būt jebkas! Jūsu mīļākā omlete, doma, ka tagad dodaties ieturēt brokastis omulīgā kafejnīcā vai pavadīt pusstundu mierā un klusumā, lasot jaunāko laikraksta numuru. Gulēt un pareizi pamosties vajag mācēt!

Labu Dienu, mosties!

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.