Google konkurenti, tiek prasīts lai ES tiesību akti darbotos pareizi

Google konkurenti.

Vairāk nekā 40 tiešsaistes iepirkšanās pakalpojuma “Google Shopping” konkurenti Eiropā aicināja ES pretmonopola regulatoru izmantot jaunākos ES tiesību aktus.

Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:  

Protams, ka iemesls ir lai nodrošinātu, ka tā darbība atbilst 2017. gada ES regulai. Tās mērķis ir novērst šķēršļus konkurencei tirgū.

Google konkurenti, zināšanai.

ES likumdevēji ir pieņēmuši divus jaunus likumus. Par digitālajiem pakalpojumiem (Digital Services Act — DSA) un par digitālajiem tirgiem (Digital Markets Act — DMA).

Abi dokumenti ir aprakstīti kā “pirmais visaptverošais noteikumu kopums tiešsaistes platformām, no kurām visi esam atkarīgi”.

Acīmredzot tiem būs vislielākā ietekme uz turpmāko tehnoloģiju gigantu, galvenokārt Apple un Google darbu, kuriem būs būtiski jāpārskata “App Store” un “Play Market: lietošanas noteikumi.

Starp citu, 2017. gadā Eiropas Komisija sodīja Google 2,42 miljardu eiro apmērā par ļaunprātīgu dominējošā stāvokļa izmantošanu meklētājprogrammu tirgū.

Tika manipulēts ar produktu meklēšanas rezultātiem, lai dominētu pirmās lapas saitēs uz uzņēmuma Google Shopping pakalpojumu.

Eiropas Komisija pieprasīja.

Ne vairāk ne mazāk, bet tieši: “Lai Google pārtrauc piešķirt prioritāti iepirkšanās pakalpojumam”. Google paziņoja, ka Google Ads sistēmas izsolēs, kuru uzvarētāji iegūst iespēju izvietot reklāmas visefektīvākajās vietās, nedos priekšroku savam pakalpojumam attiecībā pret konkurentiem.

Taču vēstulē Eiropas Komisijas izpildīšanas viceprezidentei Margrētei Vestagerei, veseli 43 uzņēmumi, tostarp Lielbritānijas Kelkoo, Francijas LeGuide Group, Zviedrijas PriceRunner un Vācijas Idealo izteica neapmierinātību.

Google konkurenti

Tika norādīts, ka lēmums ir juridiski nepietiekams un nerealizēts, līdz vienlīdzīgām iespējām uzņēmumiem, kas piedalās reklāmas izsolēs.

Komisijai vajadzētu no jauna atvērt vietu vispārējo meklēšanas rezultātu lapās visatbalstošākajiem pārdevējiem.
Noņemot Google pirkumu vienības, kas nepieļauj konkurenci, bet rada augstākas cenas un mazāku izvēli patērētājiem.

Protams arī negodīgus peļņas pārskaitījumus no tirgotājiem un konkurējošiem CSS (pakalpojumi ar rīkus cenu salīdzināšanas vietņu pārstāvjiem), ko nodrošina Google.

Uzņēmumi arī norādīja, ka Google mehānisms pārkāpj Digitālo tirgu likumu (DMA) un jaunos Eiropas Komisijas noteikumus pret tehnoloģiju gigantu dominēšanu. Tie stāsies spēkā nākamā gada maijā.

Google konkurentu secinājums.

Nozīmīga Google iepirkšanās vienību iegulšana ir pirmšķietams DMA favorītisma aizlieguma pārkāpums.

Labu Dienu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *