Elektromobilis, pirms Jaunā Gada labas un sliktas ziņas
Lai skatītu svarīgu reklāmu, piemeklētu tieši TEV, izslēdz reklāmu bloķētāju! Raksta turpinājums zemāk:
Elektromobilis, sāksim ar labām ziņām.
Hyundai IONIQ 5 krosovers tiks izlaists 2021. gada februārī.
Tā taču laba ziņa, jo ceru, ka nebūs tik dārgi, kā Tesla Model X.
Esmu patīkami pārsteigts, ka elektromobilis ar vienu uzlādi spēs pieveikt līdz 450 km.
Datu noplūde par jaunuma tehniskajām īpašībām notika paša ražotāja vainas dēļ.
Es domāju, ka tas ir darīts ar nodomu no paša ražotāja. Vienīga mērķa labā, uzkurināt interesei par elektromobili.
Īsumā tas, ko uzzināju.
Pašreizējās paaudzes Ioniq modeli var aprīkot ar dažāda veida spēkstacijām. Domāju, ka kāds paveids var būt arī iekšdedzes, bet diez vai.
Jo nākotnē ar šo nosaukumu “Ioniq” pārdos tikai un vienīgi elektriskos transportlīdzekļus. Tātad, variācijas var būt tikai ar elektromotora jaudu.
IONIQ 5 būs kompakts krosovers ar elektrisko piedziņu. Salīdzinājumam, nemaz tik kompakts viņš nebūs, jo atbilst “Sportage 4” izmēriem.
IONIQ 5 pamatīpašības.
Izmēri 4460 × 1890 × 1600 mm. Pie tam ar 3000 mm garenbāzi.
Būs pilnpiedziņa!
Elektromotors ar 313 zirgspēku jaudu ļaus automašīnai līdz 100 km / h paātrināties 5,2 sekundēs. Ar vienu uzlādi elektriskā automašīna varēs nobraukt līdz 450 km, atbilstoši nosacītajam WLTP ciklam.
Vilces akumulatoru būs iespējams uzlādēt gan no vienfāzes mājsaimniecības tīkla, gan izmantojot ierīci ar jaudu līdz 2,3 kW. Tātad arī no īpaša lādētāja ar jaudu 11 kW.
Paļaujoties uz 800 voltu elektrotehniku, mašīna piecpadsmit minūtēs papildinās uzlādi no līdzstrāvas stacijas. (no 20 līdz 80%)
IONIQ 5 var izmantot kā mobilo enerģijas avotu. Tomēr vilces akumulatora jauda un tā tips vēl nav norādīts. Oficiālā krosovera debija ir paredzēta nākamā gada februārī, piegāde klientiem sākas pēc dažiem mēnešiem.
Gaidīsim!
Sliktas ziņas, arī no Korejas.
Dienvidkoreja ir sākusi iepriekšēju izmeklēšanu par letālu negadījumu, kurā iesaistīts Tesla Model X.
Var tikt pieņemts lēmums atsaukt šīs mašīnas līdz problēmu novēršanai.
Notikums!
Stāvlaukumā esošā elektriskā automašīna Tesla Model X sāka paātrināties un ietriecās sienā, pēc avārijas tā aizdegās.
Salonā atradās autovadītājs un automašīnas īpašnieks, kurš atradās aizmugurē pasažiera sēdeklī.
Vadītājs izlēca, un pasažieris tika bloķēts salonā. Atkārtoju bloķēts, jo durvis automātiski noslēdzās!
Durvis nevarēja atvērt, un ugunsdzēsēji izvilka īpašnieku caur bagāžnieku.
Cietis arī dzīvojamā kompleksa darbinieks, pie kura atrodas autostāvvieta. Automašīnas īpašnieks nomira slimnīcā.
Autovadītājs policijai paziņoja, ka automašīna nebija kontrolējama “nesaprotama paātrinājuma” dēļ.
Tā lūk!
Tesla modelis X faktiski parādīja, kāda ir “autopilota” sistēma. Ja nezini, tā ļauj automašīnai braukt pašai. To arī Tesla Model X izdarīja.
Tādi jaunumi.
Esiet prātīgi ar to ekoloģiju! Akumulatoru ražotnes sagandē ekoloģiju vairākkārt nekā viss vieglo auto transports. Un tad tā samāksloti uzpūstā cena par Tesla Model X.
Ziemā trīs simti kilometru! Smiekli nāk!Salsti nu pie štepseļa vismaz trīs stundas uz ceļa (benzīntanka)
Daļēji piekrītu. Elektroauto ieviest par ātru, vismaz Latvijas realitātēm neder.