Dusmas un Tavs mūža ilgums, kā izvairīties no naida

Dusmas.

Ja kas, ar laiku pāriet, bet kā tās ietekmē veselību pēc tam? Uzreiz precizēšu, ka šeit neies runa par nesavaldīgiem un nepanesamiem dusmu pārpilniem indivīdiem. Īgņas ar saviem kompleksiem arī nebūs tie, kas varētu mūs interesēt.

Runa būs par normāliem cilvēkiem ar tradicionālu raksturu un pareizu dzīves uztveri. Dusmas ir tas tavs fizioloģiskais stāvoklis, kad sirdsdarbība paātrinās, asins spiediens palec uz  trauksmes iedaļu.

Sejā iemetas sārtums, plaukstas savelkas dūrēs un smadzenes ir aptumšotas ar dusmu un iespējams naida mākoni.

Kas tālāk ?

Angļu džentlmeņi dusmas paturot “iekšā” un vidēji nomirst par diviem gadiem ātrāk nekā itāļi vai spānieši, kas savus dusmu uzplūdus netur pie sevis, bet žestikulējot tās burtiski izgrūž no sevis.

Ir tāds teiciens, ”nolaiž tvaiku” , izrādās , ka zinātne ir pierādījusi,  emocionāli izlādējoties no īgnuma ir izredzes nodzīvot par diviem gadiem vairāk, nekā tie kas apvainojumu un radušos īgnumu patur sev.  Jā, to ilgstoši atceroties.

Tomēr tas nenozīmē , ka jāiet pa ielu un jālamā visi no vietas,  tie nav īsto dusmu uzplūdi, bet gan klaja agresija, kas var novest kapā vēl ātrāk. Nu kaut vai nelaimes gadījums ar automobili, ja sastopas divi šādi klaigājoši indivīdi neregulējama krustojumā.

Ir svarīgi mācēt dusmu mākoni pārvērst par mazsvarīgu notikumu, tās filozofiski atraidot un nodarbināt sevi ar kādu darbiņu vai citu jautrāku domu.haha

Atceries, ka personīgi Tev ir labāk dusmu mākoni neturēt sevī, tomēr jāsaprot, ka Tu vari nodarīt ļaunumu saviem tuviniekiem vai līdzcilvēkiem ja regulāri „nolaidīsi tvaiku” pat mazākā iemesla dēļ.

Tāpēc ir jāizvēlas zelta vidusceļš, nedarīt pāri sev un nebojāt dzīvi citiem.

Kā labāk apspiest dusmas nenodarot kaitējumu savai veselībai?Dusmas

Ja pēkšņi ir radies iemesls un vēlēšanās izgāzt dusmu negatīvo mākoni kādam tieši sejā…

*Ievelc dziļi elpu, mazliet pagriez visu ķermeni nost no iespējamā dusmu objekta, lēni izelpo un lēni pie sevis saskaiti līdz desmit.

Tici man dusmas būs mazinājušās un būs pazudušas bez iekšējās spriedzes, kas Tev var nodarīt ļaunumu.

*Iedomājies kaut ko smieklīgu…piemēram tavu dusmu objektu bez drēbēm ar milzu tetovējumu.

*Domās uzdziedi dziesmiņu.

*Sāc kādu nodarbi, izvelc mobilo telefonu un apskati kontaktus.

Jebkurā gadījumā sāc galvā virpināt kādu patīkamu domu un mēģini dusmas ignorēt.

Dusmas ir nevajadzīgs šķērslis priekš labām domām kuras tūlīt, tūlīt nomierinās tavu prātu. Atceries, ka nepamatoti dusmu uzplūdi, kurus Tu nemācēsi ignorēt “sevī” ar laiku uzkrāsies un var novest jau pie liela apvainojuma citiem… pat par galīgu sīkumu.

Tālāk jau Tu jutīsi vainas apziņu un  dusmas pašam uz sevi par nesavaldību. Pati kaitīgāka dusmu izpausme tavai veselībai. Domāju, ka saprati, ka šeit nav neatrisināmas dilemmas.

Neturi “sevī” dusmas, bet gan „nolaid tvaiku” lēnām atverot drošības vārstuli ar prātu un sapratni par savu darbību.

Dusmas

Dusmas un to apkopojums.

Ja dusmas kļūst par pastāvīgu stāvokli vai nekontrolējamu emociju, tas var negatīvi ietekmēt veselību. Ilgstošas dusmas var saistīties ar dažādām veselības problēmām, piemēram, sirds un asinsvadu slimībām, augstu asinsspiedienu, imūnsistēmas traucējumiem un psihiskiem traucējumiem.

Lai samazinātu dusmu uzplūdus un saglabātu emocionālo labklājību, varētu palīdzēt šādi ieteikumi…

Praktizējiet dziļas, lēnas elpas, lai nomierinātu nervu sistēmu. Iesakāma elpošanas vingrošana, piemēram, diafragmas elpošana. Regulāra fiziska aktivitāte palīdz samazināt stresa līmeni un uzlabot garastāvokli. Pastaigas, skriešana vai citas aerobikas aktivitātes var būt noderīgas.

Izmantojiet relaksācijas tehnikas, piemēram, meditāciju vai progresīvo muskuļu relaksāciju, lai mazinātu muskuļu spriedzi un uzlabotu emocionālo labklājību. Mēģiniet izprast savas dusmas un atļaut sev tās pārdzīvot. Atklāta saruna ar draugiem, ģimenes locekļiem vai psihologu var palīdzēt saprast un apstrādāt emocijas.

Dusmas, Izvairīšanās no alkohola un narkotikām.

Alkohols un narkotikas var pasliktināt emocionālo stāvokli un izraisīt impulsīvas reakcijas. Lielākā daļa cilvēku saskaras ar dusmām, un svarīgi ir mācīties tās pārvaldīt, lai saglabātu gan emocionālo, gan fizisko veselību.

Ja jums šķiet, ka dusmas ietekmē jūsu dzīves kvalitāti vai veselību, iesakāms konsultēties ar veselības aprūpes speciālistu, lai iegūtu individuālu atbalstu un padomu.

Labu Dienu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

5 Atziņas “Dusmas un Tavs mūža ilgums, kā izvairīties no naida”

  1. Jurka saka:

    Ierauj graķīti un visas dusmas pāries, ha!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top