Bite krāpjas, paaugstināts rēķins par it kā pakalpojumu

Bite krāpjas.

Virsraksts diezgan kategorisks. Taču, ko jūs teiktu, ja jums pie telefona rēķina pieskaitītu mistisku lielu naudas summu.  Ar paskaidrojumu, citas izmaksas. Protams zvanītu Bitei, savam telefonu operatoram.

To arī izdarīju. Pēc ilga savienojuma gaidīšanas operators uzsāka sarunu krievu valodā. Laikam viņiem tā pieņemts, krievu valoda galvenā, aborigēni pēc tam. Pieprasīju latvisku sarunu, kas arī tika izpildīts.

Noskaidrojās, ka esmu mistiski ņēmis pakalpojumus no Sia CDR. Par tādu zināt nezinu un ar telefonu nekādas darbības arī neesmu veicis, kas būtu kaut mazliet attiecināmas uz Sia CDR.

Viņu mājas lapa www.esteria.eu/lv

Lūdzu, lai taču kaut ko dara. Bites operatoram bija ātra atbilde, gandrīz, kā sen zināma un iestudēta.  Atbilde,  tas ir paaugstinātas maksas pakalpojums no Sia CDR un viņš tur neko nevar darīt.

Bite krāpjas un vienīgais, ka varot atslēgt visus maksas pakalpojumus.

Parakņājos internetā, ko par to saka apkrāptā tauta. Ja tekstā ir kļūdas, tad tās nav manas, ieliku oriģinālu tekstu no sūdzībām.

Bite krāpjas

Bite krāpjas, tā būs pirmā no daudzām!

1. Krāpnieciski piestāda rēķinu par it kā saņemtu pakalpojumu no Sia CDR it kā esot sūtījuši īsziņas uz telefonu, bet telefonā tādu nav. Izkrāpa ap 20 eiro. Kas tā viņiem saņem tik naudu neparko. Pakalpojums it kā esot sākts lietot jau martā, bet rēķini sākās tikai septembrī.

2. Veelos informeet Juus par CDR SIA kraapnieciibu. Manam telefona nummuram tika nesaprotamaa kaartaa piesleegts kaut kaads pakalpojums par kuru neko nezinu un pats to neesmu dariijis.

Savus datus CDR SIA firmai nekad neesmu sniedzis. Kad esmu megjinaajis to aptureet ar sms STOP POLILV uz nummuru 1881 vinji to sms nenjeema pretii, (nevareeja apstaadinaat pakalpojumu).

Kad noskaidroju telefona numuru CDR SIA kompānijai, zvaniiju vinjiem lai noskaidrotu situāciju, paceela sieviete gados ar pilnu muti (piiraadzinju) un ljoti agresivu attieksmi pret klientu un teica , ka vaardu uzvaardu neteikshot, kas man jau likaas aizdomiigi.

Vina neko paskaidrot man nepievarēja un teica lai grieztos policija, taalaaka saruna mums arii nesanaaca.

3. Мне в счёт tele2 за октябрь включили платные услуги SIA CDR (1881 BXPLV mobile content subscription) 3 х 1,50 = 4,50, хотя я к ним не подключался и ничего не заказывал.

Bite krāpjas vai cits noslēpums?

4. Es pamanīju tikai tad kad vienreiz pārsniegts tika limts. Tā kā neatrados ārzemēs, tas likās aizdomīgi. Kad noskaidroju pie operatora izliekas jau labu laiku tiek ņemta nauda nost. Nobloķēju no operatora, vai tas būs līdzēts pagaidām nezinu

Sazinājos ar savu mobilā telefona operatoru saistībā ar dārgāku rēķinu un noskaidroju, ka CDR SIA iekasē paaugstinātas maksas pakalpojumu par BOX PLAY.

Atminos, ka nejauši ievadīju savu telefona numuru uznirstošajā reklāmas logā “Pop- up”, rezultātā atnāca īsziņa. Īpaši uz to nereaģēju, domāju kāda reklāma.

Pēc pusotra mēneša tikai sapratu, ka šīs īsziņas tiek pieskaitītas manam telefona rēķinam. Sazinājos ar CDR SIA kompāniju, lai noskaidrotu uz kāda pamata viņi man sūta ziņas, viņi apgalvoja, ka telefona numurs bija jāverificē ar apstiprinošu pin kodu, bet nekādu apstiprinošu īsziņu viņiem nesūtīju, līdz ar to kompānija ļaunprātīgi izmantoja iegūtos datus, piestādot rēķinu.

6. Mob telef. operators ieteica bloķēt paaugstinātas maksas pakalpojumus, tādā situācijā krāpnieciskas kompānijas nevar izmantot ļaunprātīgi jebkuru telefona numuru, lai iekasētu naudu.

7. Man tas pats, noskanēju QR kodu, nejauši nospiedu lejuplādēt failu un man parādīja, ka ir abonements 1.50 , kuru var atcelt, sūtot uz 1881 STOP BXPLV. Nosūtīju īsziņu, man atnāca, ka esmu veiksmīgi atteikusies, bet īsziņa, ko atsūtīja ir paaugstinātas maksas.

Nu ko lasītāj teiksi par šādu Sia CDR darbību? Interesanti, kas viņus lobē? Iezagās pat doma, ka sakaru operatori, bet varbūt, kur augstāk?

Labu Dienu.

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

5 Atziņas “Bite krāpjas, paaugstināts rēķins par it kā pakalpojumu”

  1. Jurģis saka:

    Prieiga prie BoxPlay paslaugos buvo pratesta 7 dienoms.Kas tas?Neizmantoju šo vietni,nezinu ko tur dara,bet kad sūtu atteikšanos STOP BXPLV,atpakaļ nāk – Nav nosūtīts.pieskarieties lai mēģinātu vēlreiz!!!Un tā vairākas reizes!!!

  2. Rasma saka:

    Krāpjas arī ZZ ar pēcapmaksu,jo man septembrī pie senioru telefona rēķina 5.99- tika pieskaitīti +22eiro -sekojoši rēķins =27,99. Juku vai prātā,jo pēc operatores informācijas es esot pirkusi satura maksas pakalpojumus -kā es 81.g.veca,maznodrošināta,2.gr.invalīde ar kustību traucējumiem,skaitot ikdienas iztikai kapeikas būtu varējusi vēl kaut ko domāt par man nezinošu satura maksas pakalpojumu eksistenci un pirkt to ko nezinu! Ārprāts notiek mūsu valstī,jo tiek apzagti visnabadzīgākie seniori un kas apzog?- izrādās eksistē tāda firma Sia CDR kura kontrolējot un pieskaitot pie tele2 ZZ pēcapmaksas konta rēķinā Appiland mob.arhīva īsziņas ,kuras es izmetu-nelasītas papīra grozā(katra 3.50 un tā 4×3.50 =14 un!pierakst,ka control regaincontro i.o.+8eiro ,tātad 14+8=22eiro ,kurus zog un pārskaita mob.telefona rēkinā Sia CDR ! Operatore teica,ka nobloķēšot šo firmu,bet nu šoreiz man esot šis rēķins bankā jāapmaksā! Es protams nomaksāju,kā to dara visi nabagi,bet iekšā verd dusmas,ka es apmaksāju to,ko pat nezinu un neesmu pirkusi>Te protams būtu tiesībsargājamiem orgāniem vai policijai darbs! Tas viss par š.ģ.2022.g.septembra rēkinu par ZZ pēcapmaksas rēķina piestādīšanu ,par nelikumīgu manu apzagšanu no Sia CDR puses! Aizsūtīju E-pastu uz ” support@cdr.lv” ar lūgumu aprakstīt manus pirktos satura maksas pakalpojumus un tagad gaidīsim anbildi!

  3. laimisk saka:

    Haha! Ar to nodarbojas visi operatori, gan tele2 , gan pārējie. KRĀPNIEKI!

  4. Arī mani skāra šis Bites starpniekfirmas SIA CDR mistiskais pakalpojums,kuru neesmu izmantojusi,bet rēķinā maksa pieskaitīta.Kad Bitei pieprasīju lai šīs izkrāptās summas atmaksā,atrakstījās,ka viņi nav pie vainas.Lai zvanot SIA CDR.Es atbildēju,ka man ar šo firmu nav nekādu saistību,jo līgumu slēdzu ar Biti.Un neviens nav informējis,ka būs vēl kàds pakalpojumu sniedzējs.Sarakste vēl turpinās.

    1. Arnis S saka:

      Fakts ar Biti nav viss kārtībā, skatoties no2024 gada evanģēlībām ar papildus izmaksām

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top