PAR AUTO, Auto iegāde.
Auto iegāde
Automašīnas piemērīšana sev.
Jānoskaidro cik ir naudas – vai mēs šo naudu izmantojam pirmajai iemaksai (līdz ar to pērkam jaunāku un labāku automašīnu), vai tērējam visu, kas ir mūsu rīcība (līdz ar to neesam nevienam parādā, bet labāku mašīnu pirksim, kad būs sakrāts vairāk naudas.
Svarīgi ir noskaidrot kādiem nolūkiem, kāda stila un cik lielu mēs vēlamies savu jauno auto (mazu un ekonomisku, ģimenes vāģi, sporta vai limuzīnu) turklāt izvēloties automašīnu nav ieteicams paļauties uz draugu un kaimiņu tās vai citas a/m markas izcelšanu vai nopēlumu.
Tāpat jāatceras, ka a/m marka vai konkrēts modelis pie kā Jūs esat pieraduši, vēl nenozīmē, ka Jūsu vajadzībām tas ir vislabākais. Tādēļ iesakām izvēlēties savu auto ņemot vērā savas specifiskās prasības pret transportu…Lasi tālāk šeit
***
Opel Meriva 2010
Tas ir pirmais General Motors produkts ar FlexDoor tehnoloģiju, jeb, vienkāršāk runājot – priekšējās durvis atveras kā parasti, bet aizmugurējās – uz aizmuguri, gandrīz 90 grādu leņķī.
Neraugoties uz to, ka ir saglabāts centrālais balsts starp abām sekcijām, Opel apgalvo, ka FlexDoor krietni atvieglo iekāpšanu automašīnā. Opel arī uzsver, ka atšķirībā no līdzīgiem aizmugures durvju risinājumiem, kādi jau ir Mazda RX-8, Rolls Royce Phantom un Ghost, tās var atvērt neatkarīgi no priekšējām.
Opel pārstāvji uzskatāmi demonstrē, cik parocīgs ir šāds durvju risinājums…LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Saab 9-5 (2010)
Kā jau zināms, šis modelis tiek ražots uz ar Opel Insignia kopējo General Motors platformu Epsilon II. Atjauninātā Saab 9-5 versija no priekšgājēja atšķiras ar krietni vien agresīvākām virsbūves līnijām. Tas ir kļuvis par veseliem 17 centimetriem garāks un riteņu pāze par 13 centimetriem.
Nelielas izmaiņas skārušas arī instrumentu paneli un salona iekārtojumu… LASI TĀLĀ ŠEIT
***
Jaguar XJ - 2010.
Jaunajam “Jaguar XJ” būs panorāmas stikla jumts, kas pieejams jau standarta komplektācijā, adaptīvā balstiekārta “Adaptive Dynamics”, aktīvais aizmugurējais diferenciālis ar elektronisko vadību, “Bowers & Wilkins” 1’200 vatu audio sistēma ar 20 skaļruņiem un 15 kanālu pastiprinātāju, kā arī astoņu collu ekrāns centrālajā konsolē, kas ļauj autovadītājam un priekšējam pasažierim uz viena ekrāna redzēt divus dažādus attēlus.
Lielbritānijā jaunais “Jaguar XJ” bāzes versijā maksās 52’500 mārciņu jeb aptuveni 43 tūkstošus latu (pagarinātā versija maksās trīs tūkstošus mārciņu vairāk), kamēr topversija maksās no 88 tūkstošiem mārciņu (no 72 tūkstošiem latu). SĪKĀK LASI ŠEIT
***
Jaguar XF
Lielās klases sportiskais sedans „Jaguar XF”. Nepārspējams ir jaunais dizains, kuru veidojis Īens Kallems (Ian Callum). Jaunais „Jaguar” sevī apvieno lielās klases sedana īpašības, izsmalcinātību, tehnoloģiju jauninājumus un salona plašumu. „Deguns lejā un aste augšā” norāda uz auto sportisko raksturu.
„Jaguar XF” pilnībā atbilst „Jaguar” filosofijai – skaistas un ātras automašīnas. Šis auto nelīdzinās nevienam citam, tas ir oriģināls un nostrādāts ikvienā detaļā – ne velti rietumu apskatnieki un žurnālisti šim auto velta tikai labus vārdus. Auto interjers ir tērpts kvalitatīvā ādā ar dubultu nošuvumu, kā arī alumīnija un dabīgā koka apdare liks jums justies vairāk kā… LASI VAIRĀK ŠEIT
***
Harley-Davidson.
Globāla krīze ir skārusi motociklu visaugstāko brendu ‘Harley-Davidson’. Atgādinu, ka šie motocikli ir daudzu motobraucēju pielūgsmes objekts un attiecīgi maksā dārgi .
Tiek atlaisti apmēram 1000 strādājošie no ‘Harley-Davidson’ kompānijas. Krīze ir piespiedusi kompānijas inženierus radīt konkurēt spējīgu produktu. Akcents tiek likts uz cenu (samazināt ), kas nekaitēs tehnisko risinājumu pilnveidošanai. Nopietni piestrādāts pie dizaina rozīnītēm, lai Harlejs nezaudētu leģendāro auru un dvēseli.
Tātad radies krīzes produkts, pieejams un… LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Peugeot 3008
Peugeot 3008, kurš veidots pēc pērn Parīzes auto šovā prezentētā Prologue konceptauto parauga. 3008 ir būvēts uz kompaktklases automobiļa Peugeot 308 platformas un garumā sasniedz 4,365 metrus, platumā – 1,837 metrus, bet augstumā – 1,639 metrus.
Jaunā modeļa riteņu bāzes garums ir 2,613 metrs, bet tā piecvietīgās pasažieru telpas aizmugurē atrodas samērā liels bagāžas nodalījums, kura tilpums ir 512 litri; nolaižot aizmugurējā sēdekļa atzveltni, tilpums var palielināt līdz 1604 litriem.
Auto būs pieejams ar trim dažādiem...LASI TĀLĀK ŠEIT
***
SEAT Altea Freetrack.
Freetrack ir perfekta kombinācija starp komfortu un funkcionalitāti …priekš tiem, kam patīk piedzīvojumi ar stilu. Freetrack koķetē starp mežonīgu enerģiju un pilsētas vēso šiku. Auto, kurš realizē dabas garu caur savām bezceļa īpašībām.
Vienlaicīgi Freetrack jūtas kā mājās gan uz skarba grunts ceļa, gan tas nezaudē savu pilsētniecisko eleganci.
Šim automobilim piemīt praktiskums un funkcionalitāte, garantēts komforts…tieši tāpat kā pēdējās jaunākās tehnoloģijas, kas garantē pārliecību un uzticamu drošību.
Specifikācija… LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Audi A6 2009.
Sportiskākais no tirgū esošajiem biznesa limuzīniem ir arī vispopulārākais. Audi A6 gan Eiropā, gan visā pasaulē atrodas Premium-C segmenta virsotnē. Audi 2007. gadā visā pasaulē pārdeva aptuveni 234 000 Audi A6, kas atbilst 37 procentiem no tirgus daļas starp galvenajiem konkurentiem.
Lielākā daļa pārdoto automobiļu bija aprīkoti ar sešu un astoņu cilindru motoriem un quattro pilnpiedziņas sistēmu.
Audi A6 spēcīgais raksturs tiek izcelts automobiļa dizainā.Vienrāmja režģis, bamperi, gaisa uztvērēji un miglas lukturi ir ieguvuši jaunus vaibstus. Xenon plus komplektācijā iekļautās LED dienasgaitas gaismas ir izveidotas kā horizontālas līnijas ar 6 LED katrā pusē…. LASI TĀLĀK ŠEIT
***
A4 Allroad (2010)
Paaugstinātās pārgājības universālis izgatavots pēc analoģiskas koncepcijas kā „Audi A6 Allroad quattro”. Tam ir līdzīgs radiatora dekoratīvais režģis, plastmasas uzlikas virsbūvei, kas to pasargā no skrāpējumiem, par 45 milimetriem paaugstināts klīrness (kopumā tas sasniedz 180 mm), motora aizsarga plāksne (t.s. panna), „quattro” pilnpiedziņas sistēma un oriģināla dizaina 17 collu riteņu diski.
„Audi A4 Allroad quattro” būs pieejams ar kādu no trim dzinējiem, kas aprīkoti ar …LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Honda Insight.
Jaunajam Honda Insight būs iespējama videi draudzīgāka sistēma, kas ļaus vadītājam pastāvīgi sasniegt maksimālu degvielas ekonomiju.Ecological Assist System var iedarbināt ar pogu panelī, un tā darbojas trijos veidos.
• Dzinējs, pārnesumkārba un gaisa kondicionētājs tiek darbināti vistaupīgākajā režīmā
• Panelis iekrāsojas zaļš, ja Insight braukšanas režīms ir ekonomisks, zaļgani zils – ja efektivitāte ir viduvēja, savukārt zils tas iekrāsojas tad, kad braukšana ir neekonomiska
• Izvērtējot katra brauciena efektivitāti, vadītājam tie piešķirts reitings, kas summējas kopējā gala rezultātā…LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Mercedes-Benz E
Mercedes-Benz Fascination” prototips izgatavots uz platformas, uz kuras top arī jaunais E-klases modelis, konceptam ir trīsdurvju „Shooting Break” tipa virsbūve, tomēr šādā komponējumā tāds ražošanā nenonāks.
Šis koncepts demonstrē, kādā stilā būs ieturēts jaunās E-klases dizains, īpaši tā priekšējā daļa. Būtiskākais, ka priekšējie lukturi E-klasei vairs nebūs noapaļoti, bet gan rombveida, kā arī nodalītās sekcijās…. LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Renault Koleos 4X4
Jāatzīmē, ka Koleos ir Renault un Nissan sadarbības produkts, un tas tiek ražots Renault Samsung Motors rūpnīcā Korejā. Ērts un praktisks Renault Koleos izmēri (garums ir 4,52m, platums – 1,85m) šo auto padara ērtu ne tikai braukšanai pa lauku ceļiem, bet arī pilsētas ielās. Ārējais dizains veidots tā, lai tas būtu elegants, robusts un izturīgs.
Papildu uzmanība veltīta arī iekšējā dizaina izstrādei – tas veidots vienkāršs un gaumīgs. Rādītāji mērinstrumentu panelī izkārtoti tā, lai autovadītājam viss būtu ērti sasniedzams, un nekas nenovērstu viņa uzmanību no braukšanas. Auto aprīkots siltuma un klimata kontroles sistēmām, navigācijas sistēmu, «hands free» telefona aparatūru, hands-free vadības karti, automātisku stāvbremzi, parkošanās sensoriem u.c. braukšanas komfortu... LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Chrysler Grand Voyager 2009
Jau kopš “Chrysler Grand Voyager” pirmsākumiem ASV pagājušā gadsimta 80. gados šis modelis bijis pieprasīta prece. Panākumus lielā mēra nodrošina augstākā līmeņa komforts un drošība.
Ne velti “Chrysler” korporācija abās ražotnēs ieņem vienu no vadošajām lomām visā nozarē.
Jaunajā modelī to labi raksturo “Stow ’n Go”™ sistēma (otrās un trešās rindas sēdekļu ielocīšana grīdā), ādas sēdekļi, papildu ērtības aizmugurē esošajiem pasažieriem un “parking”˘ sensoru sistēma šķēršļu uztveršanai.
Drošībai neatsverams ieguvums ir trīsslāņu aizkartipa drošības spilveni, kā arī to klātbūtne durvju statņos. Turklāt daudzpakāpju drošības spilveni ir ne tikai vadītājam, bet arī blakussēdētājam. Galveno balvu - “Interior Of The Year”… LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Subaru Forester 4×4
Noslēdzies «Latvijas gada auto 2008» konkurss, kurā 1.vietu nominācijā «Smilšu kalna princis» ieguva «Subaru Forester». Auto vērtēja kompetenta žūrija, kas sastāvēja no pieredzējušiem auto žurnālistiem un citiem auto jomā pieredzējušiem žūrijas locekļiem. Jaunais «Subaru Forester» tika atzīts par veiksmīgāko 2008. gada apvidus auto, un ir sevi pierādījis, neskatoties uz to, ka «Forester» tika piedāvāts Eiropas tirgū tikai no šā gada pavasarī.
Žūrija jauno «Forester» Boxer Diesel pamatoti novērtēja tik augstu, jo «Subaru» izmantoja pārbaudītu metodi, lai būtiski uzlabotu dīzeļmotora izstrādes tehnoloģiju, izmantojot ilgāk kā 40 gadu laikā gūto Boxer dzinēju ražošanas pieredzi. …LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Subaru Legacy 2010.
Kompānija „Subaru” pašlaik notiekošajā Detroitas autoizstādē prezentējusi konceptu „Sabaru Legacy Concept”, kas ir šī modeļa nākamās paaudzes prototips.
Kā norāda autoražotājs, tad ar šo automobili tiek demonstrēts aptuvenais veidls „Subaru Legacy” sērijveida versijai, kas tirdzniecībā parādīsies ne ātrāk kā 2010.gadā…LASI TĀLĀK ŠEIT
***
Mazāku vai lielāku auto. (video par sadursmēm, secin.)
ASV Satiksmes drošības apdrošināšanas institūts (IIHS) kārtējo reizi pierādījis, ka gabarītos lielāki automobiļi sadursmes gadījumā pasažierus pasargā daudz labāk, kā mazie pilsētas spēkrati.
Šādi secinājumi tika iegūti, veicot triecienu izmēģinājumus frontālai sadursmei starp lielākiem un mazākiem automobiļiem.
Trieciena izmēģinājumos, kas tika veikti ar 64 km/h braukšanas ātrumu, tika izmantoti seši automobiļi, kas tika sadalīti pa pāriem: “Honda Accord” pret “Honda Jazz”, “Mercedes-Benz” C-klase pret “smart fortwo” un “Toyota Camry” pret “Toyota Yaris”.
Kā savā paziņojumā norāda IIHS, tad visi šie automobiļi uzrādīja augstu rezultātu, triecoties pret tradicionālo deformācijas barjeru ar šādu pašu ātrumu, tomēr tie paši mazie pilsētas auto sadursmē ar vidēja lieluma sedaniem uzrādīja jau katastrofāli sliktus rezultātus…. LASI UN SKATIES ŠEIT
***
Ķīnas un Krievijas auto tests.
Vācu ADAC drošības testus nav pārvarējis ķīniešu vidējās klases modelis Brilliance BS4.
Lielākais klupšanas akmens esot bijis frontālais trieciens, kura rezultātā radītās deformācijas var būt pat nāvējošas, gan autovadītājam, gan priekšā sēdošajam pasažierim.
Piemēram, drošības spilvens, kas iemontēts automašīnas stūrē nespējot noamortizēt trieciena spēku, lai pasargātu autovadītāju no galvas traumām.
Kaut arī frontālais trieciens tika veikts pie 64 km/h miesas bojājumi ir garantēti arī blakussēdētājam. Nedaudz labāks rezultāts tika….SKATIES UN LASI ŠEIT
***
Škoda ir palikusi uzticīga savam pieticīgajam dizainam …YETI ir tam apliecinājums. Nav japāņu un korejiešu pievilcīgo dizaina elementu… nav nekā izlecoša.
Krosovers YETI ir brutāls lauku vecis, kas itin labi iederas pilsētas ainavā.
Galvenais trumpis ir cena…bāzes variantā ar mazāko motoru un bez 4×4 tikai 11000 lati. Tirgū lētākais piedāvājums par ļoti labu kvalitāti.
Modelis tiek piedāvāts ar jauniem turbopūtes dzinējiem un novatoriskiem tehniskajiem risinājumiem: bezceļu režīms, kurš adaptē elktronisko sistēmu uzstādījumus smagiem darba apstākļiem, elektriski vadāma panorāmas jumta lūka un jaunā aizmugurējo sēdekļu, kā arī bagāžas stiprinājumu sistēma.
SĪKĀK UN VIDEO : ŠEIT
***
AUDI A6 -2011
Jaunais “Audi A6″ vizuāli ļoti līdzinās pirms kāda laika prezentētajam markas flagmanim “A8″. Tā kopgarums ir 4,92 metri, bet riteņu garenbāze – 2,91 metrs, kas ir nedaudz vairāk kā “Mercedes-Benz” E-klases sedanam, bet nedaudz mazāk kā “BMW” 5.sērijai.
Starp citu…manējā silueta un kopējā vizuālā sajūta droši var nolkt jauno A6 blakus priekštecim A6 (2005-2010), jo līdzība ir liela…atšķirība detaļās, kas kopainu jaunajam A6 protams uzlabo. Laikam mazs prieks iepriekšējo gadu Audi A6 īpašniekiem …viņu modelis joprojam aktuāls.
Līdzšinējās paaudzes A6, ko Audi pārstāvji sauc par “pašu veiksmīgāko biznesa klases sedanu “, globālo pārdošanas apjomu ziņā ir apsteidzis gan 5.sērijas BMW, gan E-Klases Mercedes-Benz.
Jaunais Audi A6 ir nedaudz īsāks, nekā priekštecis, turklāt ar zemāku jumta līniju. Tomēr tas ir… nu prīmā auto par to LASI TĀLĀK UN SKATIES VIDEO… ŠEIT
***
Neesi slinks...padalies ar draugiem :
