AutoFlight, elektriskais gaisa taksometrs Prosperity I

AutoFlight.

Uzņēmums ir paziņojis, ka tā jaunākais elektriskā vertikālā pacelšanās un nosēšanās (eVTOL) prototips Prosperity I ir veiksmīgi izturējis lidojuma testus.

Par AutoFlight.

Tas ir ir globāls augsto tehnoloģiju uzņēmums, kas dibināts Ķīnā un ir paredzēts autonomu lidaparātu izstrādei un ražošanai.
Uzņēmuma galvenā misija ir nodrošināt drošas un uzticamas gaisa loģistikas sistēmas un pilsētas gaisa mobilitātes risinājumus cilvēkiem.

AutoFlight izmanto jaunas tehnoloģijas, tostarp mākslīgo intelektu, autonomo braukšanas iespēju, 5G un materiālus, lai veicinātu attīstību eVTOL (elektriskās vertikālās pacelšanās un nosēšanās) nozarē.

Starp citu, gaisa taksometrs uzstādīja pasaules rekordu nobrauktajā attālumā ar vienu uzlādi.

Uzņēmums atzīmēja, ka Prosperity I lidojums ir atzīts par garāko starp elektriskajām lidmašīnām, kas veikušas vertikālu pacelšanos un nosēšanos.  Zināms, ka lidmašīna nolidoja 250 kilometrus, veicot 20 apļus noteiktā maršrutā.

AutoFlight un Prosperity I

Prosperity I ir četrvietīga lidmašīna ar kreisēšanas ātrumu 200 km/h. Mašīnas vertikālo pacelšanos nodrošina desmit pacelšanas skrūves, kuras iegūstot vajadzīgo augstumu un pietiekamu horizontālo ātrumu, beidz intensīvi rotēt.

Prosperity I pārslēdzas uz kruīza režīmu, spārnu un trīs papildu dzenskrūvju dēļ turpina lidot. Arī Ķīnas gaisa taksometra kravnesība ir iespaidīga – 410 kg.

AutoFlight
AutoFlight

Aptuveni līdz 2025. gadam Prosperity I sertificēs aviācijas iestādes, tostarp Eiropas EASA.  Šim modelim ir nepārprotamas priekšrocības salīdzinājumā ar daudziem analogiem, kuriem ir mazāk iespaidīgi tehniskie rādītāji vai arī tie ir grūtāk vadāmi.

Saskaņā ar provizorisko informāciju Prosperity I maksās aptuveni 150 000 USD par vienu gaisa taksometru.

AutoFlight turpina savu globālo paplašināšanos.

Tiek realizēta atrašanās vieta Eiropā. Protams, ka ir izveidota komanda, kuru vada bijušais Airbus vadītājs Marks R. Henings.
Aktīvu darbību Eiropas komanda sāk Augsburgas lidostā Vācijā.

Komandas pirmais uzdevums ir iegūt Eiropas Aviācijas drošības aģentūras (EASA) sertifikātu  AutoFlight airtaxi ‘Prosperity I’.
Sertifikāts būs domāts elektriskam vertikālam pacelšanās un nosēšanās gaisa kuģim, kura darbības rādiuss ir aptuveni 250 kilometri.

Tajā var ērti sēdināt līdz trim pasažieriem, neskaitot pilotu. Šī “airtaxi” sertifikācijas programma sāksies šogad, un to paredzēts pabeigt līdz 2025. gadam. Pētniecības un attīstības un sertifikācijas centrā Augsburgā strādās īpaša un augoša komanda.

AutoFlight plāno izveidot papildu vietas testa un demonstrācijas lidojumiem visā Eiropā un iespējams arī aiz Eiropas robežām.

AutoFlight
“Prosperity I” ir uzņēmuma pirmais pilotējamais lidaparāts. Iepriekš uzņēmuma uzmanības centrā bija bezpilota kravas bezpilota lidaparāti. Bijušais Airbus vadītājs Marks Roberts Henings iecelts par “AutoFlight Europe” rīkotājdirektoru.

Labu Dienu!

 

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

Atziņa “AutoFlight, elektriskais gaisa taksometrs Prosperity I”

  1. Zubens saka:

    Ko lai saka, tie ķīnieši ir ziķeri, gan kosmosā lido, gan vilto visu ko vien var.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top