Apģērba krāsa, kādai krāsai jūs dodat priekšroku, nozīme

Apģērba krāsa.

Krāsa var raksturot jūsu garastāvokli. Var raksturot, kas jūs esat konkrētā laika sprīdī. Londonas stilists un grāmatas “The Color of Your Style” autors Deivids Zila reiz teica.

“Pat ja jūsu skapis ir piepildīts ar visdažādāko krāsu un toņu apģērbiem. Vienmēr ir kāda krāsa, kurai jūs visvairāk dodat priekšroku. Kurā jūtaties ērti un pārliecināti. Šī krāsa atspoguļo jūsu raksturu.”

 Apģērba krāsa, melna.

“Melnā krāsa tiek uztverta nopietni,” saka modes un stila eksperte Kārena Hallere. Patiešām, saskaņā ar psiholoģijas pētījumiem melno krāsu uztver kā prestiža.

Varas, nopietnības, kā arī inteliģences rādītāju. Tāpēc daudzās Eiropas universitātēs izlaiduma tērps ir tieši melns. Tie, kas savā apģērbā dod priekšroku melnai, ir ambiciozi, apņēmīgi, bet arī jūtīgi cilvēki.

Kuri, kā likums, ir emocionāli un viegli uzbudināmi, lai gan bieži cenšas to slēpt. Melnā krāsa palīdz viņiem pārslēgt citu uzmanību no izskata uz personību. Tieši cilvēka iekšējās īpašības viņiem ir vissvarīgākās.

Apģērba krāsa

Apģērba krāsa, brūna.

Brūna ir zemes krāsa. Kaut kas uzticams, spēcīgs un stabils. Brūnā valkātāji ir nedaudz konservatīvi cilvēki. Viņiem ir cieņa pret saviem vecākiem. Viņi, vienmēr it visā meklē mieru, stabilitāti un spēku.

Meitene brūnā kleitā vai vīrietis brūnā jakā radīs uzticama, inteliģenta un racionāla cilvēka iespaidu. Patiesībā tā tas arī ir.

Apģērba krāsa, zila.

Žurnāliste un psiholoģe Liza Džonsone Mandela rakstīja: “Zilā krāsa ir vislabākā krāsa, ko uzģērbt dodoties uz darba interviju.

Tā izstaro pārliecību un uzticamību. Tāpēc daudzi darba formastērpi vai biznesa kostīmi ir zili. ”

Zinātnieki no Britu Kolumbijas universitātes veica pētījumu un atklāja, ka tumšās zilās nokrāsas mēdz nomierināt. Citiem zilā krāsa asociējas ar inteliģenci, uzticību, efektivitāti un mierīgumu.

Apģērba krāsa

Bieži vien zilos toņus drēbēs izvēlas laipns, pieklājīgs un pat nedaudz kautrīgs cilvēks.  Kā saka psihologi, cilvēks zilā būs ideāls vecāks vai uzvedības modelis. Mierīgums un nosvērtība ir šādu cilvēku galvenās īpašības.

Apģērba krāsa, zaļa.

Amsterdamas universitātes zinātnieki apgalvo, ka zaļā krāsa un tās nokrāsas uztur jums un apkārtējos labā garastāvoklī.

“Zaļās krāsas pamatbūtība rodas no tās radniecības ar dabu, kas izraisa miera un apmierinātības sajūtu. Sacīja Pantone Color Institute izpilddirektore un grāmatas “Live With Color” autore Letrisa Eisemane.

Tie, kas dod priekšroku zaļajam, ir aktīvi sabiedriskās aktivitātēs, dzīvo labā rajonā un ar stabilu finansiālo stāvokli. Viņi bieži ir gādīgi un laipni cilvēki ar maigu sirdi.

Apģērba krāsa, violeta.

Agrāk violets runāja par piederību augstākai pasaulei. Tas nozīmēja izsmalcinātību, bagātību un greznību. Ir zināms, ka Kleopatra bija “traka” par šādas krāsas apģērbu.

Tikai bagātie tajos laikos varēja atļauties valkāt šādus toņus. Mūsdienās purpursarkanā krāsa apģērbā norāda uz radošumu, izšķirtspēju un mākslas mīlestību.

Pēc ekspertu domām, cilvēki purpursarkanā krāsā ir emocionāli un jutīgi. Viņi ir sapņaini, kaislīgi un mīl mistiku. Var teikt, ka cilvēks purpursarkanā ir neparedzama personība, ar kuru ir viegli un grūti reizē.

 Sarkana krāsa.

Sarkans ir kaisles un spēka krāsa. Tā ir krāsa, kuru izvēlēties, ja vēlaties kādu pārliecināt vai pārsteigt.  Teica Kenijs Frimpongs, Itālijas vīriešu apģērbu zīmola “Eredi Pisano” menedžeris.

Jebkuri spilgti sarkani toņi piesaista uzmanību. Cilvēkiem tas asociējas ar enerģiju, kustību un azartu. Ročesteras universitātes psihologi ir atklājuši, ka vīriešus vairāk piesaista sievietes, kuras valkā rubīna nokrāsu.

Apģērba krāsa

“Sarkans ir stimulants vīriešiem,” saka Ebija Kališa, psiholoģijas profesore. Kāds, kurš bieži valkā sarkanu krāsu, ir krāšņs, uzbudināms, nedaudz egocentrisks un atkarīgs.

Apģērba krāsa, dzeltena.

Dzeltenā ir laimes, saules un smieklu krāsa. Pētījumi liecina, ka dzeltenums apkārtējā vidē palielina serotonīna veidošanos smadzenēs.  Paātrina vielmaiņu un paaugstina garastāvokli visiem apkārtējiem.

Turklāt dzeltenā krāsa uzlabo koncentrēšanos un uzmanību, tāpēc to bieži izmanto plakātos, reklāmas vietnēs, ceļa zīmēs un līnijās.

Speciālisti stāsta, ka dzeltenās nokrāsas apģērbā bieži izmanto aktīvi, radoši un kaislīgi cilvēki. Viņi ir spilgti sapņotāji un piedzīvojumu meklētāji, gatavi izpētīt un iekarot.

Apģērba krāsa, balta.

Iespaidīgi izskatās vecākām sievietēm.  Balts ir brīvības, tīrības, nevainības un vienkāršības simbols. Tāpēc, nolemjot dzīvi sākt no nulles, mēs bieži pērkam sev kaut ko baltu.

Balts piesaista uzticamus cilvēkus, viņi mīl brīvību un ir optimistiski par dzīvi. Tās ir visās veiklās personības, kuras mīl svaigu sākumu un tiecas pēc izcilības.

Kopumā cilvēki ar jebkuru raksturu var valkāt baltu. Tā ir neitrāla krāsa, kas reti izceļas.

Apģērba krāsa, rozā.

Rozā ir koķetas meitenes krāsa, un to bieži var redzēt bērnu drēbju skapī vai uz lellēm. Tomēr pieaugušā vecumā izvēle krīt uz smalkākiem toņiem, kas saistīti ar sievišķību.

Mīksts rozā tiek uzskatīts par mierīgu, siltu un sievišķīgu. Šī krāsa ir viens no spēcīgākajiem nomierinošajiem līdzekļiem. Tāpēc dažos cietumos sienas tiek krāsotas rozā toņos, lai mazinātu agresijas līmeni.

Pēc psihologu domām, cilvēks, kurš mīl rozā, ir romantisks, optimistisks un lepns (labā nozīmē). Parasti tas ir kāds, kurš augstāk par visu vērtē laipnību un komfortu.

Apelsīna tonis.

Apelsīna tonis, vienmēr ir ballītes atmosfēra, jautrība, siltums un jaunas iespējas. Viņš ir smieklīgs, radošs, mīļš.

Paskatieties uz tiem, kas valkā oranžas krāsas. Viņi ir optimistiski, enerģiski, dzīvespriecīgi, tiecas pēc pārmaiņām. Lai gan viņi dažreiz ir nedaudz vējains cilvēki, viņi var būt ambiciozi un ar aprēķinu.

Apģērba krāsa, pelēka.

Stilisti mēdz teikt, pelēkā krāsa ir līdzsvara krāsa. Nav ne tumšs, ne gaišs, drēbēs daudz pelēkā nozīmē, ka cilvēks vēlas palikt neredzams.

Pelēks un tā nokrāsas ir mierīguma, dimensijas un brieduma simbols. Daudzi pusmūža vīrieši valkā pelēkus uzvalkus, bet sievietes pelēkas kleitas.

Tā kā šī ir neitrāla krāsa, ir ārkārtīgi grūti raksturot personu. Tā var būt vai nu pelēka pele, kas gatava klusībā pakļauties noteikumiem.

Vai arī saprātīga, zemu emocionāla, kategoriska persona. Vairumā gadījumu pelēks apģērbs ir tiem, kuriem nepatīk pievērst sev uzmanību. Viņi grib būt neitrāli it visā!

Labu Dienu!

 

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *