Dizaineru veidotas velosipēdu novietnes.
Ja, es esmu velobraucējs, tad mani interesē arī velosipēdu novietnes.
Tas ir pilnīgi loģiski, ka savu braucamrīku gribu, puslīdz droši, atstāt tam piemērotā velosipēdu novietnē.
Kāpēc puslīdz droši? Tas ir temats par velosipēdu zagļiem… palasi.
Neatklāšu neko jaunu sakot, ka velosipēds ir ne tikai draudzīgs pārvietošanās veids apkārtējiem un dabai, bet ir ieteicams, kā visa organisma relaksācijas aktīvs palīgs.
Ja pilsētā tiek veidota labvēlīga infrastruktūra velosipēdistiem, var redzēt, ka ar velosipēdu pārvietojas aizvien vairāk un vairāk jaunu velobraucēju.
Ir jauki, ja zini, ka ierodoties nospraustajā galamērķī būs vieta, kur savu velosipēdu novietot.
Domājams, ka katrs tam piekritīs un tā ir skaidra patiesība, ko saprot visā pasaulē. Pilnīgi droši, ka pēdējā laikā arī Latvijā vērojams progress. Tiek veidoti veloceliņi un dažviet sāk domāt arī par velosipēdu novietnēm.
Loģiski, ka gribētos lai velosipēdu novietnes pildītu arī estētiska baudījuma, būtu oriģinālas un veidotas ar izdomu. Piemēram, Liepājā par to ir padomājuši ar izdomu un nepieciešamo funkcionalitāti.
Uzstādītas jaunas, īpaša dizaina velosipēdu novietnes, kuru idejas autors ir mākslinieks Reinis Kuncītis.
Velosipēdu novietnes, kas veidotas kā velosipēda makets, interesants un vizuāli baudāms objekts pilsētas vidē. Starp citu, velosipēdu novietošanas vieta ir aizsargāta ar autortiesībām, kuras iegādājusies Liepājas Komunālā pārvalde.
Ļoti jauki…
Salīdzinājumam… vēl viena velosipēdu novietne Liepājā pie “Maxima”, Dzērves ielā, kas gaida dizainera prāta un roku pielikšanu.
Mazam ieskatam, ko ir izveidojuši citu valstu un pilsētu dizaineri…
Mazliet ieskatam, kā to dara japāņi…video, kā velosipēdu novietnes organizē Tokijā.
Neesi slinks...padalies ar draugiem :

…… nav jau slikti tik pilnam ieskatam būtu interesanti uzzināt cik tāda viena velo ‘piesprādzēs’ vietne maksā (bruto) salīdzinājumā arī ar citās bildēs redzēto( uz fikso nav izdevies uziet ceņņiku) , vai velo turētāji tomēr nav praktiskāki?, Cik par vienu šādu „biezo” varētu uzstādīt ‘prasto. Labi lai jau paliek centrā, Liepāja jau sen ir kļuvusi par tādu ‘Potjomkina sādžu’ priekš prominencēm paredzētiem maršrutiem.
Par cenām gan nezināšu teikt , bet Liepāja drīzumā būs pilnīgi apjozta ar specializētiem velo - celiņiem.
Liepājā , starp citu ir elektrisko velosipēdu noma…, protams arī parastos…
http://kllproject.lv/2012/08/17/elektriskais-divritenis-liepaja/