Raksta :
IESAKU Izlasīt : ...
1

Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.

 

 

ADAC pētījums ir vērā ņemams un respektējams.

Kāpēc ADAC ?

ADAC ir cienījama autovadītāju intereses pārstāvoša sabiedriska organizācija, kurā ir vairāk nekā 18 miljoni biedru, un tās viedokli ņem vērā gan vietējās, gan ES institūcijas.

Tādēļ īpaši nozīmīga ir pieredze dažādu ar satiksmes drošību saistītu jautājumu lobēšanā.

Skaidrs ir viens… iegādājoties auto vēlāmies to labāko, lētāko, drošāko un arī tādu , kas nekad neplīstu.

Vēlmes būtu pareizā virzienā, bet atkal jāsaka „bet”, jo ir daudz un dažādu kritēriju, kas šo iegādes prieku „ ar sirdi”, var sabojāt.

Sāksim ar mazu priekšrakstu iegaumēšanu pirms īstā, savējā auto izvēles …

Svarīgi ir noskaidrot kādiem nolūkiem, kāda stila un cik lielu mēs vēlamies savu jauno auto (mazu un ekonomisku, ģimenes vāģi, sporta vai limuzīnu) turklāt izvēloties automašīnu nav ieteicams paļauties uz draugu un kaimiņu tās vai citas auto markas izcelšanu vai nopēlumu.

DOMĀ AR GALVU !

Jānoskaidro cik ir naudas – vai mēs šo naudu izmantojam pirmajai iemaksai…līdz ar to pērkam jaunāku un labāku automašīnu, vai tērējam visu, kas ir mūsu rīcība …līdz ar to neesam nevienam parādā, bet labāku mašīnu pirksim, kad būs sakrāts vairāk naudas.

Tāpat jāatceras, ka auto marka vai konkrēts modelis pie kā Jūs esat pieraduši, vēl nenozīmē, ka Jūsu vajadzībām tas ir vislabākais.

TĀPĒC…

Šoreiz apskatīsim auto no tehniskā drošuma viedokļa. Tici man …tas ir pats svarīgākais rādītājs, jo negribēsi taču sava auto vērtībai pieskaitīt vēl viena auto vērtību to patstāvīgi remontējot.

Diemžēl ir tādi auto un tādi auto brendi, kas auto servisu uzskata par savu patstāvīgo garāžu.

Apskaties tabulas, ko sastādījuši vācu ADAC speciālisti, kas vērtēja automobiļus no to tehniskā drošuma. Vai pareizāk teikt… apkopoja visu auto servisu pieredzi dažādu auto marku tehnisku rakstura problēmu risināšanas biežumos.

Tātad apskatīsim auto… kurus sanāk ļoti bieži remontēt auto- servisos un apskatīsim tehniski drošus, bez problēmu automobiļus.

Lai tevi nemulsina ADAC pētījums ar dažu gadu nobīdi. Mūs interesē auto tehniskā izturība un to var noskaidrot tikai pāris gadus ekspluatējot pētāmo auto un apkopojot rezultātus no miljoniem auto servisu…

adac 2012.... Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.

adac 2012 Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 2012. Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 2012.. Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 20121 Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 20122 Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 2012  Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.adac 2012.1 Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.

Apskati arī šos materiālus, kas noderēs pie auto iegādes un izvēles.

Kādu tad labāk pirkt no drošuma viedokļa …mazu vai lielu auto ?

Konkrēti ieteikumi un auto apskati… palasi ŠEIT.

Pavisam nesens ADAC pētījums par ziemas riepām:

ADAC ziemas riepu testā tika izmantota jau ierastā metodoloģija, kas ciparu izteiksmē parāda riepu veiktspēju vismaz 17 dažādos apstākļos.

Galvenie no tiem:

· Bremzēšana un vadāmība uz sausa ceļa

· Bremzēšana un vadāmība uz slapja ceļa

· Bremzēšana un vadāmība sniegā

· Bremzēšana un vadāmība uz ledus

· Degvielas patēriņa efektivitāte

· Trokšņu līmenis

· Nodilumizturība

Katrai riepai visās kategorijās tika piešķirts koeficients, kurš parāda tās spēju robežu.

ADAC ziemas riepu testa rezultāti

Izmērs 185/60 R15 T Izmērs 225/45 R17 H

Labas

  • Continental ContiWinterContact TS850
  • Dunlop Winterresponse 2
  • Firestone Winterhawk 3
  • Michelin Alpin A4
  • Nokian WR D3
  • Goodyear UltraGrip 8
  • Semperit Speed-Grip 2
Labas

  • Continental ContiWinterContact TS 850
  • Bridgestone Blizzak LM-32 S
  • Michelin Alpin A4
  • Uniroyal MS Plus 77
Apmierinošas

  • Vredestein Snowtrac 3
  • Barum Polaris 3
  • Pirelli Winter190 Snowcontrol 3
  • GT Radial Champiro WinterPro
  • Hankook Winter i*cept RS (W442)
  • Falken HS-449 Eurowinter
  • Kleber Krisalp HP2
Apmierinošas

  • Goodyear UltraGrip 8 Performance
  • Nokian WR D3
  • Dunlop SP Wintersport 4D
  • Fulda Kristall Control HP
  • Semperit Speed-Grip 2
  • ESA-TECAR Supergrip 7+ HP
  • Pirelli Winter Sottozero 3
  • Hankook Winter i*cept RS (W442)
  • Toyo Snowprox S953
Vājas

  • Nexen Eurowin 600
Vājas

  • Šādu rezultātu nav uzrādījusi neviena riepa
Nav ieteicamas

  • Kormoran Snowpro b2
  • Marangoni 4 Winter E+
Nav ieteicamas

  • Interstate Winter IWT-2
  • Sailun Ice Blazer WSL-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ziemas riepu jaunumi, kas tika apskatīti ADAC testā

Galvenais no jaunumiem ADAC testā ir Continental grupas meitasuzņēmuma – Uniroyal izstrādātā ziemas riepa mainīgiem Eiropas ziemas apstākļiem – MS Plus 77, kas uzrādīja vislabākos saķeres un braukšanas komforta rādītājus tieši lietus un slapjdraņķa apstākļos, kā arī labāko aizsardzību pret akvaplanēšanu savā klasē.

Vācu neatkarīgo auto speciālistu apvienība ADAC ierindoja Uniroyal MS Plus 77 rezultātu augšgalā ar vērtējumu „laba”, aiz sevis atstājot ne vienu vien skaļāku un dārgāku vārdu riepu pasaulē - Goodyear UltraGrip 8 Performance, Nokian WR D3, Dunlop SP Wintersport 4D, Pirelli Winter Sottozero 3 u.c.

Matemātika ir vienkārša - ja izvēlēsieties ziemas riepas, kas pēc rezultātiem ierindotas plauktiņā “labas”, varat būt droši, ka tās uzvedīsies prognozējami un palīdzēs visos ceļa apstākļos.

Ja izvēlēsieties ziemas riepas no plauktiņa “apmierinošas”, jārēķinās, ka dažos apstākļos tās zaudēs “labā” plauktiņa riepām. It kā jau nekas traks, ja ziniet ar ko rēķināties, tomēr der paturēt prātā, ka tie daži centimetri uz slapja vai apledojuša ceļa var būt izšķiroši, lai nobremzētu laikā.

Lai vai kā, uz zemāko plauktiņu riepām “vājas” un “neieteicamas” skatīties neiesakām. Kā liecina pašu kategoriju nosaukumi, šīm riepām trūkumu būs vairāk nekā drošības uz ceļa.

a6 design Labākie un sliktākie automobiļi, ADAC pētījums.

Nobeigumā … laba vēlējumi Tev un tavam auto :

Lai lido, kā mākonītis un rūc, kā bitīte !

 

 


  • Neesi slinks...padalies ar draugiem :wpml_mail


  • SPIED UZ TAUSTIŅU "CTRL" un "D" KOPĀ... UZREIZ!!!
  • Kāpēc?
  • Tāpēc, lai ātri pievienotu iepatikušos lapu savā izlasē. Pēc tam varēsi viegli atgriezties pie informācijas!!!
  • NOTEIKTI APSKATIES CITAS KLlproject.lv LAPAS, TUR IR DAUDZ INTERESANTU ZIŅU !

  • Ja ir interese par rakstiem ... spied uz RSS Ikonas, ievadi savu e-mail un viss notiksies... (saņemsi savā e-pastā jaunākos rakstus par baltu velti, tas taču ir jauki ! ) > > > > >
    Atzīmēti ar sakrtību: , , ,

    Viens Komentārs

    1. laimisk saka:

      Tomēr vēl gribu piebilst…

      Ko tad varam secināt !

      Vienīgi to, ka Japāņi un Korejieši zaudē savas pozīcijas. Ja vēl piebilst, ka viņiem detaļas ir ievērojami dārgākas par Eiropiešu autiņu rezerves daļām …tad nu izdari pareizo secinājumu par labu Eiropai un pat ASV…

    Atstājiet komentāru

    XHTML: Jūs varat izmantot šos skriptiņus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    TICI VAI NETICI

    CEĻOJUMI un...

    INTERESANTI

    MOMENTI ft...

    HUMORS

    LIEPĀJNIEKS

    TEHNOLOĢIJAS &

    TAS VAR INTERESĒT

    AUTO

    FOTOGRAFĒTAIS un...

    SABIEDRĪBA

  • IZLASI...
  • Latvijas problēma nav ne "krievi", ne "nabadzība", lai kā Kremļa polittehnologi censtos iztēlot Latviju par etniski sašķeltu "neizdevušos valsti". Un "Saskaņas centra" putinisti nav visi Latvijas krievi. Bet Krimas aneksija un Krievijas specvienību provokācijas Ukrainā nav "sašķeltas sabiedrības" sekas, kā Kremļa propagandai piebalso Ušakovs ar Šleseru.
  • Latvijas drošības lielākā problēma būtu Ušakova, Lemberga, Šlesera, Sudrabas un līdzīgu Putina draugu nonākšana valdībā pēc Saeimas vēlēšanām šoruden.