Raksta :
IESAKU Izlasīt : ...
0

Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

 

 

Logotips ir svarīgs firmas, kompānijas… pirmā iespaida vērtējuma faktors.

Nebūs taisnība, ja kāds teiks , ka logotipam nav sevišķa vērtība un nozīme. Ir un kā vēl!

Kas tad ir logotips?

Firmas stils… kompānijas tēla daļa, kas ar vienotu vizuālo logotipu sasaista visus kompānijas darbības aspektus. Nu vismaz tā tam būtu jābūt…

Vai pavisam saprotami…. logotips ir firmas atpazīšanas zīme un punkts.

Ja tā gudrāk, tad daži spriedelējumi no augstā plaukta…

Viena no pirmajām lietām kompānijas imidža organizācijā, tā ir firmas logotipa radīšana, kas ir viens no kompānijas tirdzniecības markas, brenda, vai produkta panākumu pamat-faktors.

Kā sludina vārdnīcas, firmas stils – tas ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību firma uzsver savu individualitāti.

Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā.

Logotips … tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences… pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments, paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri.

Pircēju, partneru un neatkarīgo… ne tikai firmas preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū, kas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā.

Apskatīsim divu diezgan veiksmīgu logotipu attīstības vēsturi vai tapšanu mūsdienu izskatā …

IBM…

evl 271 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

NOKIA…

evl 311 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

Logotipu zīmējot, var lietot atpazīstamus simbolus, kuri rezonē ar cilvēkiem pazīstamiem stereotipiem, tomēr viss tā saucamais asociāciju grozs veidojas zīmola vai paša uzņēmuma pastāvēšanas laikā.

Uzņēmumi, kuru logotips ir bijis spējīgs ilglaicīgi pastāvēt, ap sevi apaudzē cilvēku asociācijas un priekšstatus. Tāpēc… ja to maina, viss ir jāsāk no sākuma.

Protams, logo tipiem izmaiņas notiek. taču ir gadījumi , ka kārtejā versija izrādās neveiksmīga. varētu teikt…

STIPRI DIVDOMĪGA.
Vidēji ik pa pieciem gadiem tiek realizēti tā saucamie “facelift”, kad uzņēmuma stila grafiskais izpildījums tiek piemērots laika garam.

Gadu gaitā mainās kādi vizuālie kodi un ja uzņēmums negrib būt vecmodīgs ir jāveic izmaiņas logotipā. Tomēr ne vienmēr tas norit veiksmīgi.

Daži no divdomīgiem… es pat teiktu ar seksuālu pieskaņu veidotiem logo tipiem , kur divdomība nebija paredzēta :

logo funny2 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny9 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny10 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny11 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny12 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny13 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny14 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny4 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny5 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny6 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny3 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

logo funny8 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

Šoreiz Ķīnas dizaineri un grafiķi ir iebraukuši vēstures “auzās”…

logo funny7 Logotips, kā svarīgs kompānijas veiksmes faktors.

Tā lūk… logotipa izveide ir atbildīgs pasākums !

  • Neesi slinks...padalies ar draugiem :wpml_mail

  • Tweet
    NOTEIKTI APSKATIES CITAS KLlproject.lv LAPAS, TUR IR DAUDZ INTERESANTU ZIŅU !
    Ja ir interese par rakstiem ... spied uz RSS Ikonas, ievadi savu e-mail un viss notiksies... (saņemsi savā e-pastā jaunākos rakstus par baltu velti, tas taču ir jauki ! ) > > > > >
    Atzīmēti ar sakrtību: , , ,

    Atstājiet komentāru

    XHTML: Jūs varat izmantot šos skriptiņus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    LATVIJA...SABIEDRĪBA...INTERESANTI JAUNUMI...

    TICI VAI NETICI

    CEĻOJUMI un...

    INTERESANTI

    MOMENTI ft...

    HUMORS

    LIEPĀJNIEKS

    TEHNOLOĢIJAS &

    TAS VAR INTERESĒT

    AUTO

    FOTOGRAFĒTAIS un...

  • KĀPĒC !
  • Degvielas cena Lietuvā, pārrēķinot no litiem latos, ir praktiski tāda pati, kā pie mums, atšķirība ir pāris santīmos. Taču ir viens "BET". Mēs lejam degvielu un katru gadu, ejot tehnisko apskati, maksājam ceļa nodokli. Lietuvieši apskati iet reizi divos gados, bet ceļa nodoklis viņiem ietverts degvielas cenā. Lietuvietis izbrauc to pašu, bet izdevīgāk. Un pa daudz, daudz reižu labākiem ceļiem. Kur tie mūsu nodokļi paliek, es, protams, nezinu, bet ceļi kaimiņos ir vienkārši fantastiski labi !
  • KĀPĒC !
  • Rudenī prognozē elektrības cenas kāpumu mājsaimniecībām. Pieaugums varētu būt līdz pat 11,31 santīmam par kWh. Vislielāko iespējamo cenu kāpumu izjutīs iedzīvotāji, kas gadā izmanto līdz 1200 kWh. Tiem iedzīvotājiem, kas patērē 200 kWh mēnesī jeb 2400 kWh gadā, maksa par pirmajām 1200 kWh tiks aizstāta ar par 38% augstāku cenu, bet pārējās - ar par 6% augstāku cenu. Vidēji veidojas pieaugums par 22%.
  • KĀPĒC !
  • Valda Dombrovska valdība runā par to, kā nekādā gadījumā netikšot pieļauts, lai no „Liepājas metalurga” sanāktu otrs „Parex”, tie ir meli un muļķu meklēšana. Patiesībā tas jau tagad ir otrs (ja precīzāk, vismaz ceturtais) „Parex” – un vienīgais jautājums ir tikai tas, cik tieši nodokļu maksātājiem izmaksās šis Valda Dombrovska valdības un konkrētu tās ministru nolaidības, tuvredzības un vienkārši muļķības rezultāts. Ja valsts steidzami neiedod „Liepājas metalurgam” to, to un vēl to, krāsnis izdzisīs. Toties “LM” īpašnieki varēs smaidīt, kā to dara Kargins.