Raksta :
No : 2012,02,07
5

Par apdrošināšanas firmas BTA iedzīvošanās kāri.

 

 

Tieši tā arī rakstu …nepamatotas iedzīvošanās kāri.

Sākšu ar to, ka esmu viņu klients jau kādus gadus desmit, ja ne vairāk…skaitījis neesmu. Apdrošinos spēcīgi…kasko, octa, māja, dzīvības un vēl ceļojumu apdrošināšana.

To, ka skaitījos labs klients apliecina zelta čip karte, ko man pasniedza lai varētu gūt to labāko apkalpošanu un atlaides.

Uzreiz paskaidrošu, ka pa šiem gadiem ne reizi neesmu izmantojis viņu apdrošināšanas izmaksas. Maksāju savam sirdsmieram.

Domāju, ka lielais vairums iedzīvotāji arī tā dara.

Par ko tad sašutu…

Pienāca pēdējā diena, kad jāapdrošina auto (OCTA). Domāju, ka dārgāk par iepriekšējo gadu jau nebūs, jo sodu un punktu man nav, negadījumi arī , paldies DIEVAM, izpalikuši.

Bonus malus (riska klase) arī pieklājīga 12 punkti… tātad bez problēmu braucējs un pasūtot apdrošināšanu BTA pagājušajā gadā ar visām “lielajām atlaidēm” savam autiņam uz gadu… maksāju 28latus 37 santīmus.

Paskatoties internetā , ko sola citas firmas polises pircējam bez apdrošināšanas vēstures …secināju, ka nu noteikti būs lētāk, kā nekā ilggadējs klients.

3 mēn. 6 mēn. 9 mēn. 12 mēn.
if Par apdrošināšanas firmas BTA iedzīvošanās kāri. 5.95 11.35 17.01 23.99
letakpasam Par apdrošināšanas firmas BTA iedzīvošanās kāri. 5.82 11.10 16.64 23.48
balva Par apdrošināšanas firmas BTA iedzīvošanās kāri. 8.46 16.92 25.38 33.83

Sākšu ar to, ka ierodoties Liepājas BTA ofisā saņēmu pārprasti “laipnu” apkalpošanu. Laipna ierēdne mani skaisti nosēdināja sev pretim un atvainojās ar vārdiem… man ir jāizraksta viens dokuments, gaidiet.

Mazliet gan samulsu, jo biju vienīgais apmeklētājs !

Nekas gaidu… Pēc laiciņa ierēdne ar kolēģi sāka pārspriests sīknaudas trūkumu, kas mani, protams, maz interesēja. Pēc tam sekoja pavisam interesantas darbības…tika uzrakstīts čeks (ne jau man) un viņa aizgāja ar naudu tālēs man nezināmās …
Varēja jau to visu izdarīt pēc manas aiziešanas, jo atkārtoju…biju viens.

Nu tas tā.. par apkalpošanas kultūru

Pēc kāda laika “aizņemtā” ierēdne pievērsās man. Izskaidroju savu briesmīgo vēlmi pie viņiem apdrošināties… neaizmirstot piebilst, ka man ir pielietojamas atlaides.

BTA zelta atlaižu karte.

Ierēdne paklabināja taustiņus un noskaldīja …Eiropa un Šengena 41 latu (santīmus neklausījos). Biju vieglā šokā. Varēju es viņiem to samaksāt, bet nu šoreiz NĒ ! Sapratu, ka viņi savus ilggadējos klientus tur par muļķiem.

Pateicu paldies…ES PIE JUMS VAIRĀK NEAPDROŠINĀŠOS !

Uzreiz palika vieglāk, ka neļāvos krāpniekiem krāpt.

Ko darīju tālāk ?

Aizbraucu uz ” if…” un pilnīgi tādu pašu apdrošināšanu nopirku,starp citu, kā jauns klients par 23 latiem un 99 santīmiem.

Jūtat atšķirību ?

Nobeigumā parēķināju, ko zaudēja BTA , ja vairāk pie viņiem neapdrošinos… octa+kasko + māja +dzīvības +ceļojumi = apmēram 800 latu. Laikam ļoti bagāta firma, ka bez problēmu klientus (nav bijušas izmaksas) atraida ar savu pārspīlēto “lētumu”

Tā lūk… neiesaku izmantot viņu pakalpojumus !

.
.
.
.

SPIED T%C5%AAL%C4%AAT  Par apdrošināšanas firmas BTA iedzīvošanās kāri.Ja ir interese par rakstiem ... spied uz RSS Ikonas, ievadi savu e-mail un viss notiksies...

(saņemsi savā e-pastā jaunākos rakstus par baltu velti )
Atzīmēti ar sakrtību: , , , ,

5 komentārs

  1. s saka:

    Kādreiz skaitījās labie. laiks mainās. SUKAS.

    [Atbildēt]

  2. Māris saka:

    Pēc 5 gadiem droši vien cepsi rakstu par IF..

    Varētu gari paskaidrot kas un kā, bet īsumā OCTA aprēķins neietver lojalitātes, ilgstoša klienta, vaicikmandaudzkoapdrošināt atlaides. Sauss slēpts algoritms iesaistot piminēto BM klasi, a/m jaudas ( motora tilpums pret masu attiecību), īpašnieka/turētāja vecums un deklarētā adresi (Rīga vai ārpus Rīgas)/

    Tas ka dāma bija neomā diemžēl ir raksturīgs ikvienam mazas algas darbiniekam vienalga aiz kura AAS kompānijas lodziņa sēž. Neesmu BTA darbinieks vai PR algotnis, bet nozarē orientējos labi.

    Un nobeigumā iesaku izmantot apdrošināšanas brokera pakalpojumus, mazāk cepiens par šādiem sīkumiem, turklāt kompetenti paskaidros ikvienu jautājumu, kāpēc veidojas tāda attieksme, cenas vai kāpēc dažām kompānijām atlīdzību nodaļu neizdodas sazvanīt vairākas dienas.

    [Atbildēt]

  3. Piter saka:

    Nezinu , kā viņi kalkulē…un ja godīgi man pilnīgi pie kājas viņu iekšējie rēķini, bet fakts, ka if apdrošinājos uz pusi lētāk un biju tur pilnīgi jauns klients man izsaka ļoti daudz par…. BTA kalkulācijas prasmi kalkulēt savā kabatā.

    [Atbildēt]

  4. Sīlis saka:

    Pilnīgi piekrītu Pīteram. Secinājums viens - ir jātur acis vaļā, arī staigājot itkā iemīdītas un zināmas takas.

    [Atbildēt]

  5. piter saka:

    to: Mo, un visiem pārējiem no apdrošināšanas kantorīša BTA, kas mani sūta…ddd

    Nav taču ko saspringt un sūtīt tos kas tev nepatīk uz mājiņu, kur pat karalis kājām iet ;)

    Es neesmu ne par santīmu vainīgs , ka strādājat par apdrošināšanas klerku…

    Un izvēloties uz doto momentu lētāko preci arī nejūtos slikti…

    Varbūt Jums liekas dīvaini, bet rupji komentāri nonāk spamā !

    [Atbildēt]

Atstājiet komentāru

XHTML: Jūs varat izmantot šos skriptiņus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ja, kopumā lasītais un redzētais "KLlproject" interneta vietnē iepaticies SPIED uz (+1) pogu

LATVIJA...SABIEDRĪBA...INTERESANTI JAUNUMI...

TICI VAI NETICI

CEĻOJUMI un...

INTERESANTI

MOMENTI ft...

HUMORS

LIEPĀJNIEKS

TEHNOLOĢIJAS &

TAS VAR INTERESĒT

AUTO

FOTOGRAFĒTAIS un...