A4 Allroad (2010)
Paaugstinātās pārgājības universālis izgatavots pēc analoģiskas koncepcijas kā „Audi A6 Allroad quattro”. Tam ir līdzīgs radiatora dekoratīvais režģis, plastmasas uzlikas virsbūvei, kas to pasargā no skrāpējumiem, par 45 milimetriem paaugstināts klīrness (kopumā tas sasniedz 180 mm), motora aizsarga plāksne (t.s. panna), „quattro” pilnpiedziņas sistēma un oriģināla dizaina 17 collu riteņu diski.
„Audi A4 Allroad quattro” būs pieejams ar kādu no trim dzinējiem, kas aprīkoti ar turbīnu un tiešo degvielas iesmidzināšanu.
Bāzes versijā paaugstinātās pārgājības universālis iegūs divlitru četrcilindru benzīna dzinēju ar 211 ZS, ko par papildus samaksu iespējams sajūgt ar septiņpakāpju robotizēto pārnesumkārbu „S-Tronic” ar diviem sajūgiem.
Pārējie divi motori ir dīzeļa – divu un trīs litru ar attiecīgi 170 ZS (350 Nm) un 240 ZS (500 Nm) jaudu.
TFSI dzinējs ir savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kamēr dīzeļdzinējiem būs septiņpakāpju divsajūgu sistēma ar pārnesumu maiņas svirām aiz stūres. Quattro transmisija sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi proporcijā 40/60.
Kosmētiskā ziņā Audi A4 Allroad nav pārāk pārblīvēts ar dažādām plastmasas uzlikām off-road stilā, izņemot atsevišķas virsbūves apdares detaļas. Jumta reliņi ir pamataprīkojumā.
Attālums starp A4 Allroad riteņiem ir par 20 mm lielāks nekā standarta A4, turklāt auto ir augstāks, taču datus par klīrensu Audi pagaidām neatklāj.
Zināms vien, ka visiem A4 Allroad būs tāda sistēma kā Offroad Detection Technology, kas automātiski nosaka ceļa seguma tipu un attiecīgi pieskaņo elektroniskās stabilizācijas sistēmas režīmu.
Opciju sarakstā – ksenona gaismas, divdaļīga panorāmas lūka, trīszonu klimatkontrole, aktīvā kruīzkontrole, cietais disks un 14 skaļruņu Bang & Olufsen audiosistēma.
Cena Vācijā būs no 37’100 eiro.
