Bedrīšu remonts.
27 April 2009 - laimisk
kategorija: Auto, Jaunumu Izlase
Ielās sākts bedrīšu remonts. Kāds tad ir stāvoklis ar ceļiem, brauktuvēm un trotuāriem Liepājā. Labākajā gadījumā šo stāvokli var saukt par neapmierinošu, bet ja lietas jāsauc īstajos vārdos, tad droši var apgalvot, ka ceļi, it īpaši mazo ielu ceļi, ir vienkārši katastrofālā stāvoklī!
Šī ziema uzskatāmi parādīja, ka vasarā lāpītie un remontētie (lasi - PIELABOTIE) ceļi un to segumi nespēj turēt transporta plūsmas intensitāti ar tur pielietoto remonta tehnoloģiju nepareizo izvēli, un praktiski ir pārvērtušies par jaunu remontu placdarmu.. Īpaši jāizceļ tieši tie ceļi, kuri pagājušajā gadā, kā arī aizpagājušajā gadā tika pielāpīti! Kā es neciešu šo bedrīšu pielāpīšanas talku. Ja tieši tā - Talku. Darbu ko izdara tik vien, lai atgrieztos pie tā atkal un atkal, kā talku vien varam saukt. Liepājniekos jau raksta par labajiem vīriem, kas sajūtot siltāku laiku cenšas ievērot visas tehnoloģiskās prasības, un darbs esot sākts, kā Jaunliepājas, tā Vecliepājas pusē - Brīvības, Cukura, Ganību, Klaipēdas ielā. Pēc tam bedres, bedrītes asfaltēs arī citviet, piemēram, Zemnieku, J. Janševska, Jaunā, K. Barona ielā. Darbus veiks uzņēmums “Aizputes ceļinieks”. Bedrīšu asfaltēšanai un ielu ikdienas uzturēšanai šogad paredzēts izlietot apmēram 250 tūkstošus latu. Katrai ielai noteikts savs termiņš, kad jābeidz tās asfaltēšana ‑ bedrīšu aiztaisīšana, bet kopumā plānots visā pilsētā šos darbus beigt jūnija vidū. Ar apņemšanos un solīšanu vis ir čikiniekā, bet kā ar kvalitāti. Interesanti būtu zināt cik liela ir ceļu būves un remonta pasūtītāju, projektētāju tuvredzība un nespēja saprast un aptvert, ka Latvijā un sevišķi Liepājā sen jau mainījušies klimatiskie apstākļi, ka ziemas nav ilgstoši aukstas un salnoturīgas, ka nevar būvēt un remontēt ceļus, izmantojot metodes, kuras bija labas nesenajos ‘treknajos gados’. Daudzviet ir redzams, ka gan Eiropas, gan Latvijas uzņēmēji citās nozarēs jau sen ir sākuši piemēroties jaunajiem apstākļiem, maina ražošanas tehnoloģijas, apgūst jaunus risinājumus savas nozares produkta vai pakalpojuma uzlabošanā. Taču ceļu nozarē neko jaunu, radikālu un revolucionāru nemana. Man liekas tas ir kādam un kādiem izdevīgi. Izmest naudu regulāri un katru gadu. Vai remontu pasūtītāji(lasi - dome) spētu samierināties un samaksāt par darbu pie savas mājas, ja nākošā gadā tai sāktu nolobīties apmetums, vai tecēt jumts, bet vēl pēc gada atklātos, ka pamati sāk iesēsties. Nu, tieši tāpēc man gluži vienkārši nav saprotams, piemēram, kā jaunajam asfaltam, pie nograutā Tosmares tilta , renovētajā krustojumā, jau nākošā gadā pēc tā ieklāšanas uzradās caurumi?
Palasi Liepājnieku teikto par pielaboto darbu efektivitāti.
Komentāri
Skaties citas lapas.
27.04.2009 07:12:22
ar to nav jaalielaas , nesaprotu kaapeec ar bedriiteem katru gadu jaakraameejaas pa vienaam un taam pašaam vietaam , taapat posmu kuru ganiibenee atjaunoja , veelaak paartaisiija , bet viņš kaa bija bedrains taa palika …
27.04.2009 07:42:41
Ludviķa iela, kura, starp citu, atrodās Liepājas centrā, var būt par piemēru, kā var pelnīt naudiņu lāpot bedrītes. Ielas segums sastāv tikai un vienīgi no latojumiem, skats ir drausmīgs!!!
27.04.2009 07:57:43
Man jau patīk tie lāpītāji….viens strādā,pieci kules kasa………
27.04.2009 07:58:39
Kurā vietā Ganību ielā ir bedrē?
27.04.2009 08:04:36
Liepājā izpildirektors ir Rāts (dome) tātad dod pasūtījumus. Izpilda komunālie, tālāk dodod darbu aizputes ceļeniekam. Interesanti , ka Rāts ir arī komunālajā pārvaldes valdē.Tātad pats sev piespēlē darbu. Raksturīgi, ka katru gadu ir viens un tas pats nekvalitatīvais izpildītājs….aizputes ceļinieks. Interesnti, kas uzvārās ?
27.04.2009 08:23:49
Remontē nevis ielu,bet bedrītes,tā protams vārdu spēle,bet nedrīkst saremontēt teiksim uz 3gadiem,tad nākošgad nebūs peļņa ne ceļiniekiem,ne starpniekiem.”sādas saimnieciskās lietas jau manuprāt Latviju ir nogremdējušas.
27.04.2009 08:43:47
šorīt,piemēram, pilnīgas dusmas uz tiem strādniekiem - uz Lielās ielas izgrauzušies apkārt visām akām, tās grūti pamanīt, būtu vismaz konusiņus salikuši:(
27.04.2009 08:46:39
27.04.2009 08:54:32
to kasis
visa Ganību iela ir viena liela bedre
27.04.2009 09:04:47
ja nebūtu tie pieci kasa kuli,tad jau sie arii paliktu bezdarba,labi ka viniem vel veicās pa bezdarbniekiem neklluut:D
27.04.2009 09:16:32
Un atkal par šo darbu tiks ņemta nauda, kāda Vācija tiek prasīta par bāņu būvēšanu. To, cik kompertenta ir ceļu nozare, var redzēt pie Pedagoģiskās universitātes. Gājēju pārejas līnijas uzkrāsotas uz smiltīm un bedrēs.
27.04.2009 09:21:13
tas tiesa, par tādām naudām vācieši izbūvētu ielas, vot tad varētu paskatīties atšķirību.viņiem asfalts ne drūp, ne smagie to spēj izdangāt. ar vienādam tehnoloģijām visu daram, bet atšķirīgā kvalitāte. halturšiki ceļinieki
27.04.2009 09:33:28
vēlēšanu laiks tuvojas, lielās bedrīšu lāpīšanas laiks sācies… k-kas pirms vēlēšanām ir jāizdara.
27.04.2009 09:34:14
Brīvības ielas bedrīšu lāpītāju darbu pieņēmējiem. Jūs ko stulbi esat, kādā kvalitātē tiek aizlāpītas bedrītes, vai nu jaunuzklātais asfalts ir ar paguru, vai ar padziļinājumu, vai vienā līmenī ar veco asfaltu nevar uzklāt. Ļoti, ļoti nekvalatatīvi darbi, nākosajā gadā ticiet man , visu vajadzēs pārtaisīt…..
27.04.2009 09:34:14
Brīvības ielas bedrīšu lāpītāju darbu pieņēmējiem. Jūs ko stulbi esat, kādā kvalitātē tiek aizlāpītas bedrītes, vai nu jaunuzklātais asfalts ir ar paguru, vai ar padziļinājumu, vai vienā līmenī ar veco asfaltu nevar uzklāt. Ļoti, ļoti nekvalatatīvi darbi, nākosajā gadā ticiet man , visu vajadzēs pārtaisīt…..
27.04.2009 09:40:46
Uz Brīvības ielas ir asfalts? Man ar redzi pēdējā laikā ir tā pašvaki, es visu laiku domāju ka braucu pa kartupeļu vagām. Bet te izlasu, ka esot asfalts un turklāt to vēļ labo.
27.04.2009 09:43:19
“darbs sākts kā Jaunliepājas, tā Vecliepājas pusē” līdz Zaļajai birzij, Tosmarei un Karostai jau noteikti neaizvilks!?
27.04.2009 10:08:00
līmeni nevar notiekt kamēr 1 litrs nav izdzerts!