Labākais Mobilais mārketings.
14 March 2009 - laimisk
kategorija: Saistoši, Tehnoloģijas & cilvēki
Apmēram tā pašlaik plaši tiek reklamētas jaunās mārketinga iespējas Latvijā. Nav šaubu rūpala ar nākotni un izaugsmes iespējam. Iespēju daudz un dažādas. Vienkāršākais no veidiem ar Bluetooth starpniecību. Bluetooth mārketings ir šāds personisks, interaktīvs un netradicionāls mārketings ar kuru var veikt dižas lietas:
• klients tiek uzrunāts personiski, caur viņa mobilo telefonu
• sistēma ļauj nosūtīt materiālu ar vērtību (atlaižu kuponu, brīvbiļeti, video failu, audio failu u.c.), nevis vienkāršu reklāmas tekstu vai plakātu
• ir nodrošināta iespēja nekavējoties iesaistīt klientu reklamētajā aktivitātē, vai iepazīstināt ar reklamēto produktu, jo klients atrodas tā tiešā tuvumā
• nosūtītā informācija paliek klienta mobilajā telefonā, tādejādi nodrošinot tās pārnesi tālāk (viral marketing) Koncertā vai citā brīvdabas masu pasākumā apmeklētājiem tiek izsūtīts atgādinājums kalendārā - to pieņemot tas automātiski saglabājas, un konkrētajā dienā un laikā signalizē un parāda mūsu ziņojumu. Arī pārraides iekārta nav liela un ērti izmantojama. Labi šo iespēju aprakstījis Artūrs Mednis Man patīk šīs iespējas un ja gribu varu izmantot, bet ja negribu izslēdzu bluetooth vai lieku paroli uz piekļuvi. Pats sev saimnieks. Ir sācis aktivizēties cits mobilā mārketinga atzars īsziņu mobilais marketings Kā izsakās šīs nozares pārstāvji Latvijā ik mēnesi ar SMS starpniecību tiek apziņoti neskaitāmi tūkstoši mobilo tālruņu lietotāji, kopumā mēnesī izsūtot vairāk nekā miljons mobilā mārketinga īsziņu. Iepazīsties ar tradicionālu piedāvājuma formu, kas visiem mobilā mārketinga tirgus dalībniekiem ir līdzīgs:
• e-mārketinga rīks;
• atgriezeniskās saites saņemšana no uzņēmuma klientiem;
• klientu datu bāzes pieejamība.
Aģentūra piedāvā ļoti plašu e-komunikāciju pakalpojumu portfeli. Turklāt mūsu speciālisti piedāvā kopā ar Jums izvērtēt un atrast Jūsu uzņēmējdarbībai piemērotākos e-komunikāciju risinājumus vai izstrādāt un ieviest, vai integrēt individuālus risinājumus. Izmantojot mūsu mobilā mārketinga pakalpojumus: SMS akcijas, SMS balsojumi, SMS kā maksājuma līdzeklis, Mobilā parole, Mobilā biļete un Paaugstinātas maksas SMS, Jūs vienkārši, ātri un efektīvi veidosiet saikni ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. Ar pakalpojumu portfeli un pakalpojumu aprakstiem Jūs varat iepazīties Aģentūras mājas lapā.
Resursi, smswanted.com , reklamas-katalogs.lv, sales.lv , neveron.lv ,
Par to, ka piedāvājums ir pieņemams reklāmdevējam ir saprotams, bet mazas šaubas māc mani – patērētāju, potenciālo pircēju vai vienkārši mobila telefona īpašnieku. Kas tad tomēr ir mobilais marketings? Mobilais mārketings ir uz mobilajām tehnoloģijām balstīts e-komunikāciju pakalpojums, ar kura palīdzību jebkurš uzņēmums var ātri, ērti, droši un neierobežotā daudzumā nosūtīt un saņemt īsziņas no interneta, reklamējot savas preces vai pakalpojumus, atgādinot par apmeklējuma laikiem, sūtot apsveikumus u.tml. Tas par iespējām reklāmdevējiem, bet jautājums vai es vēlos to saņemt paliek atklāts. Uzreiz varu teikt, ka pastarpinātās reklāmas, piemēram, iebraucot citā valstī tev dod ziņu par jauna operatora pieslēgumu un izmaksām nav slikti. Nu un dažādi operatora servisa piedāvājumi ir pieņemami. Man var rasties negatīva attieksme, ja reklāmas ziņa tiek piegādāta tiem, kas to nevēlas saņemt, vai, atļaušos teikt, kā tas nereti notiek, ja kampaņu īsteno ar negodīgi iegūtām telefonu numuru datu bāzēm. Īsziņu mobilajā tālruni mēs uztveram daudz personīgāk, kā reklāmas laukumu presē vai reklāmas pauzi TV kanālā. Lapu var pāršķirt. TV reklāmas pauzē var aiziet uzvārīt kafiju vai ar draugiem ‘pa aliņam’. Saņemot SMS, mēs nezinām vai šī ziņa ir svarīga vai nē. Mēs to izlasām. Un uztveram to personīgi. Kāpēc tik bravūrīgi reklāmu izplatītāji apgalvo - Vienalga 200 vai 20 000 kontaktu, mēs Jums izveidosim datubāzi! Vaicājiet mums, kādus projektus mēs jau esam realizējuši. Var rasties bažas Vai ir legāli izsūtīt kādam SMS reklāmu, ja cilvēks nav parakstījies, ka vēlas to saņemt? Tiešām nevēlos saņemt reklāmu savā mobilajā kā SMS. Kaut vai iedomājoties par to vien, ka katru dienu varētu pienākt desmitiem SMS reklāmu un piesārņotu telefonu. Kā tas var notikt, ka pēkšņi sāk pienāk spama plūdi, jo oficiāli nevienam uzņēmumam nav tiesību sūtīt savu reklāmas nolūkos veidoto informāciju visiem adresātiem, kādi vien akcijas organizētājiem zināmi. Cilvēkiem, kuriem tiek nosūtītas SMS, ir jādod sava piekrišana šādu ziņu saņemšanai, kā arī vēlāk jebkurš klients ir tiesīgs atteikties no reklāmas saņemšanas. Ja klients ir pārliecināts, ka nekad nav parakstījis vienošanos ar uzņēmumu, bet SMS viņam tik un tā pienāk, jāvēršas pie sava mobilā operatora ar sūdzībām, kas tad arī attiecīgi vērsīsies pret tā saucamo spamotāju. Taču ar likumu nav paredzēts vērsties, piemēram, tiesā — nekas tamlīdzīgs nav atrunāts. Latvijā patlaban nav speciālas datu bāzes, kur cilvēks var ieiet un apskatīties, vai savulaik nav kādā veikalā pieteicies uz jaunākās informācijas saņemšanu SMS veidā. Tātad uzmanies aizpildot jebkādu anketu un atstājot savu mobilā telefona numuru, kāds šo iespēju teorētiski var izmantot, lai sūtītu SMS. Tas par to negatīvo, iespējamo un dažreiz ļoti nevēlamo, bet ja esi piekritis un esi kādas mērķauditorijas fans, viss ir labi.
Bluetooth,WAP,marketing,cellular phone,mobile phone.
Paraksties uz KLlproject.lv jaunumiem, spied uz Ikonas
Lasi vairāk:
Komentāri
Atstāj vienu, bet labāk divus komentārus