CEĻOSIM NO LIEPĀJAS

Presē parādījās raksts : ‘Ceturtdien, 20.novembrī, no Liepājas uz Lībeku Vācijā sāks kursēt uzņēmuma “AVE Logistics” kravas-pasažieru prāmis Jau ziņots, ka novembrī neizdevās atklāt iepriekš plānoto prāmju līniju no Liepājas uz Travemindi Vācijā.
Nu labi, pat nopriecājos, būs iespēja nokļūt vāczemē apejot Poliju, bet nekādas informācijas, kas paskaidrotu laikus , cenas un citas ‘info’ nav. Nu vienkārši nav.

Sāku rakt un vienīgais, ko reālāk uzzināju. Jaunizveidotās līnijas īpašnieki noskaņoti optimistiski, un jau janvārī plāno otra prāmja – Ave Luebeck palaišanu maršrutā, Db pastāstīja Ave Line īpašnieces – Ave Trans Group direktors Vladimirs Šeremetjevs. “Krīzes situāciju izvēlējāmies jauna biznesa uzsākšanai tāpēc, ka krīze ir laiks, kad atklājumi nepieciešami visiem – jauni risinājumi, iespējas. Krīzes situācijā visi pārskata savas attiecības ar potenciālajiem partneriem, tarifu politiku,” skaidroja V. Šeremetjevs. Jau 2009. gada martā kompānija cer noslogot prāmja līniju pilnībā – sešas reizes nedēļā kursēs prāmis ar 160 kravas automašīnu vietām. Kompānija esot ar lielu pieredzi transporta pakalpojumu un kravu pārvadājumu jomā, savu pārstāvniecību Maskavā, tāpēc cer uz austrumu virziena kravu piesaisti.

Nākotnē plānots kompānijas darbību paplašināt. 2009. gada rudenī plānots sākt liela muitas noliktavu kompleksa būvi Liepājas ostā, iespējams, piesaistot ārvalstu kapitāla – visdrīzāk Krievijas, kompānijas. Jaunizveidotā līnija guvusi atbalstu Eiropas Savienības Marco Polo II programmā, kas finansē jūras transporta pārvadājumus proporcionāli kravu skaitam, ko šis transports atņem autoceļiem, tādā veidā veicinot vides problēmu mazināšanos ES dalībvalstīs. Nu, tātad vairāk informācijas nav, kad būs ziņošu.
Pagaidām , cerībās , kuģu tēma bildēs.

PAPILDINĀTS, nu ir zināms saraksts, kad, kur ,cikos

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

eighteen − 8 =