Transportlīdzekļu tehniskā apskate, naudas izspiešanas mehānisms

 

 

Saprotu, ka transportlīdzekļu tehniskā apskate ir vajadzīga.

Taču ir nianses, kas Latvijas auto parka normālu ekspluatāciju padara netaisnīgu.

Kāpēc mums tehniskā apskate jāveic katru gadu?

Kāpēc ceļu ekspluatācijas nodoklis nav pievienots degvielas cenai?

Kāpēc mums ir dārgākā degviela, neskatoties uz to , ka kaimiņos (Igaunija, Lietuva) cenā ietilpst arī ceļu nodoklis?

Varētu turpināt, bet šoreiz par visvairāk sasāpējušos jautājumu.

Latvijā tiek vākti paraksti, lai vieglo transportlīdzekļu tehnisko apskati varētu veikt vienu reizi divos gados, kā tas notiek citviet Eiropā un kaimiņvalstīs, piemēram, Lietuvā un Igaunijā.

tehniskā apskate

Iniciatīvas iesniedzējs uzsver, ka tā tiktu ietaupīts laiks, resursi un nodokļu maksātāju nauda. Latvijā pašlaik atļauju piedalīties satiksmē vieglajām automašīnām, kas vecākas par 24 mēnešiem, izsniedza uz gadu.Tagad uz diviem gadiem.

Ja viss OK jaunam auto pagarina uz vēl uz 24 mēnešiem!

Ko mums dotu izmaiņas vecākiem auto?

Tiktu ietaupīta nodokļu maksātāju nauda un tie taču esam mēs! Tiktu ietaupīts laiks un lieka nervozitāte stāvot rindā lai veiktu tehniskā apskati.

Tehniskā apskate neizvērstos par kārtējo papildus nodokli.

Neapgāžams fakts, ka 24 mēnešu tehniskā apskate( arī vecākiem auto) ļautu auto īpašniekiem Latvijā ietaupīt gan laiku, gan resursus.

Rīkosimies, kā citas valstīs: ir pierādīts, ka nav nepieciešamības auto veikt tehnisko apskati jau pēc 12 mēnešiem – tā ir lieka birokrātija un resursu patēriņš. Veiksmi un labus ceļus!

Labu Dienu!

Paldies, ka izlasījāt šo ziņu, neaizmirsti abonēt (ja kas bez maksas) jaunākos rakstus!

ABONĒŠANA!

 

Dalies ar šo ziņu

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

scroll to top