Transportlīdzekļu tehniskā apskate, naudas izspiešanas mehānisms

 

 

Saprotu, ka transportlīdzekļu tehniskā apskate ir vajadzīga.

Taču ir nianses, kas Latvijas auto parka normālu ekspluatāciju padara netaisnīgu.

Kāpēc mums tehniskā apskate jāveic katru gadu?

Kāpēc ceļu ekspluatācijas nodoklis nav pievienots degvielas cenai?

Kāpēc mums ir dārgākā degviela, neskatoties uz to , ka kaimiņos (Igaunija, Lietuva) cenā ietilpst arī ceļu nodoklis?

Varētu turpināt, bet šoreiz par visvairāk sasāpējušos jautājumu.

Latvijā tiek vākti paraksti, lai vieglo transportlīdzekļu tehnisko apskati varētu veikt vienu reizi divos gados, kā tas notiek citviet Eiropā un kaimiņvalstīs, piemēram, Lietuvā un Igaunijā.

tehniskā apskateIniciatīvas iesniedzējs uzsver, ka tā tiktu ietaupīts laiks, resursi un nodokļu maksātāju nauda. Latvijā pašlaik atļauju piedalīties satiksmē vieglajām automašīnām, kas vecākas par 24 mēnešiem, izsniedz uz gadu.

Ko mums dotu izmaiņas?

Tiktu ietaupīta nodokļu maksātāju nauda un tie taču esam mēs! Tiktu ietaupīts laiks un lieka nervozitāte stāvot rindā lai veiktu tehniskā apskati.

Tehniskā apskate neizvērstos par kārtējo papildus nodokli.

Veic savu ieguldījumu parakstu vākšanā! Neesi slinks! Tas taču tiek darīts Tavā labā!

Neapgāžams fakts, ka 24 mēnešu tehniskā apskate ļautu auto īpašniekiem Latvijā ietaupīt gan laiku, gan resursus.

Rīkosimies, kā citas valstīs: ir pierādīts, ka nav nepieciešamības auto veikt tehnisko apskati jau pēc 12 mēnešiem – tā ir lieka birokrātija un resursu patēriņš.

Parakstu vākšana, mana balss: https://manabalss.lv/transportlidzeklu-tehniskas-apskates-veiksana-reizi-divos-gados/show

Veiksmi un labus ceļus!

 

UH! Re, kur podziņas sociālai aktivitātei:

Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

nineteen − 18 =