Satiksmes problēmas Liepājā.

Trauksmi par Liepājas satiksmes problēmām ceļ plānotāji un satiksmes dalībnieki, jo

ja nekas netiks mainīts Liepājas centrālās daļas satiksmes organizācijā, tad pēc septiņiem gadiem satiksmes plūsma pilsētā cietīs no trombiem –

Tramvaja tilta noslogojums jau tagad ir tuvu maksimālajām iespējām. Liepājas domes Attīstības komitejā tika izskatīts satiksmes modelētāju un plānotāju priekšlikums, kā nākamajos septiņos gados būtu organizējama satiksme pilsētas centra teritorijā starp Tirdzniecības kanālu, Zirņu, Lauku un K. Ūliha ielu. Šos priekšlikumus izstrādājusi SIA “SPI – Ventspils”.
Bez tam tika izskatīta detalizēta satiksmes plūsmu izpēte, kuru mazākai centra daļai – teritorijai starp K. Valdemāra, Jūrmalas, Siena ielu, Kuršu laukumu, Malkas, Kungu, Bāriņu ielu, Kārļa Zāles laukumu un Jūras ielu – izstrādājusi SIA “E.Daniševska birojs” un SIA “Solvers”, balstoties uz “SPI – Ventspils” ne tik detalizēto priekšlikumu.

Par vairāku krustojumu vēlamajiem risinājumiem radušās debates deputātu starpā. Tādēļ plānotāju piedāvātās satiksmes shēmas deputāti vēl neakceptēja, nav jau laika, jācīnās ar diviem nepakļāvīgajiem deputātiem (Kosaka un Lorenz).

Tomēr ne jau par neauglīgajiem Tautas kalpu spriedelējumiem būs runa. Visu ne aprakstīt ne izprast, ko savu kabinetu dziļumos ir izkalkulējuši Liepājas satiksmes speciālisti. Runāšu tikai par vienu no Liepājas centrālās daļas satiksmes vietu, kura man nav izprotama un reāli traucē.

Runa iet par zebras veida apzīmēto brauktuves norobežojumu pie Liepājas aizstāvju (granātmetēja) pieminekļa.

1.Ja braucot pa Brīvības ielu, gribi nogriezties pa labi un tālāk tam paredzētājā joslā uz Rīgas ielu vēlreiz pa labi – TAS TIEK TRAUCĒTS , jo jāapbrauc zebras veida apzīmēto brauktuves norobežojumu( pēc noteikumiem šķērsot nedrīkst….)

2. Braucot pa Jauno ostmalu virzienā uz Rīgas ielu nav iespējams pēc noteikumiem šķērsot šo brauktuves daļu, jo transports, kas virzījās pa Brīvības ielu veicot labo pagriezienu, lai šķērsotu tramvajtiltu atduras pie sarkanā luksofora signāla (Rīgas iela).

Parasti un gandrīz vienmēr šī josla ir pilnībā aizņemta. Braucējiem, kas brauc par Jauno ostmalu iedegoties zaļajam signālam nav iespējams šķērsot krustojumu, jo jāuzbrauc zebras veida apzīmētajam brauktuves norobežojumam.

Tātad jāstāv un jāgaida, kamēr atbrīvosies aizņemtā josla, lai varētu šo zebras veida apzīmēto brauktuves norobežojumu apbraukt.

Pa to laiku atkal ir iededzies sarkanais luksofora aizliedzošais signāls. Aizmugurē taurē , Tu nervozē… Nereti novēroti laipnie poliči, kas stāv un vēro notiekošo ( zilais trijstūris kartē), lai Tevi pēc pārkāpuma izdarīšanas apturētu un sodītu par pārkāpumu.

Pēc novērojumiem daudzi brauc pāri šim ‘veidojumam’ uz ceļa braucamās daļas un būšu atklāts – es arī…

 problema

3.Tātad kam un priekš kam ir zebras veida apzīmētais brauktuves norobežojums ?

Lūk, viens piemērs, kā uzlabot satiksmes plūsmu. Vienkārši novākt, nokasīt, aizkrāsot vai uzmālēt (zebras veida apzīmēto brauktuves norobežojuma ) autora portretu šajā vietā.
Cik vēl nav Liepājā un citās vietās šādi satiksmes “uzlabojumi” ?

satiksme 001s

UH! Re, kur podziņas sociālai aktivitātei:

Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Viens komentārs... “Satiksmes problēmas Liepājā.”

  1. Паша says:

    Да я ложью на эти разметки , как там наш Шлесерис Топи газ в пол… нах…

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

four × five =