Par pusaudžu aptaukošanos, skaitām kalorijas

 

 

Skaitām kalorijas, ja runājam par pusaudžu aptaukošanos, tad nebūt nav lieki pielietot sen zināmo metodi.

Jā! Skaitām kalorijas!

Situācija ir diezgan nopietna, par ko liecina nesen veiktie pētījumi.

Ietekmi uz bērnu vispārējo veselību pētīja Džona Hopkinsa universitātes un ASV Nacionālā veselības institūta speciālisti.

Viņiem bija svarīga skolēnu attieksme pret gāzētajiem un saldajiem dzērieniem.

Tika ņemta skolēnu iemīļota klasiskā vērtība CocaCola 0.5 litru iepakojumā.

Uz vienas pudeles bija atzīmēts kaloriju daudzums, ko izdzerot iemantosi savam ķermenim, bet uz otras pudeles bija klāt paskaidrojums…

Cik būs jāpiepūlas, lai šīs kalorijas „sadedzinātu”, kamēr tās nav pievienojušās tauku slānim.

Noskaidrojās, ka tika ņemta pudele ar skaidrojumu par kaloriju „sadedzināšanas” laiku un iespējam. Tas nozīmē, ka skaitām kalorijasjauniešus, tomēr, interesē iespējas nepalikt pārlieku resnam.

Skatāmies, kas būtu jādara pēc 0.5 litru CocaColas pudeles izdzeršanas, kas sastāda 210 (kkal) :

—  76 minūtes jāmazgā trauki, vai…
— 35 minūtes jāveltī mājas uzkopšanai, vai…
— 29 minūtes jāskalda malka, vai…
— 25 minūtes jāslēpo, vai…
— 18 minūtes jānodarbinās ar boksu, vai…
— 44 minūtes spēlēt ar bungām (ansamblī)…
— 178 minūtes skatīties Tv, vai..
—78 minūtes tīrīt zobus.


Lai Tev būtu vieglāk cīnīties ar liekajām papildus kalorijām pieņemsim, ka esi ļoti labi pusdienojis (3122kkal). Jāpiezīmē, ka tās tiešām ir bagātīgas pusdienas…latviešu gaumē.
Šoreiz lai neuzņemtu lieko kaloriju daudzumu cīniņš būs daudz nopietnāks :

— 15 stundas jāiepērkas veikalā, vai…
— 40 stundas jāskūpstās, vai…
—16 stundas jādzied, vai…
— 27 stundas jāspēlē galda spēles, vai…
— 16 stundas jānodarbinās ar jogu,
— 13 stundas pastaiga ar suni,
—45 stundas jāguļ , lai sadedzinātu šādu daudzumu kaloriju.

Pārējais, skolēni un pusaudži, mums uzkrājas “zelta” rezervē-tauku veidā.

Skaitām kalorijas!

 

skaitām kalorijasMazs padoms iesākumam vai saksim nomest liekos kilogramus!

Vairāk staigāt kājām. Atteikties no ogļhidrātiem bagātas pārtikas. Atteikties no konditorejas izstrādājumiem, bulciņas, kūkas, saldējums, domāju, ka saprati- no visa saldā.

Nedzert gāzētos saldos dzērienus! Samazināt maizes un kartupeļu daudzumu uzturā.

Īsumā tas arī būtu viss, tievējam!

 

Dalies ar šo rakstu, nekautrējies!

PinIt
Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

20 + 2 =

scroll to top