Pamācība Skype radušos problēmu risinājumam.

Telefonijas programma “Skype” pēc pārdošanās „Microsoft” piedzīvojusi tehniskas problēmas,dažiem lietotājiem varētu būt radusies problēma ar videozvaniem un pieslēgšanos programmai.
Problēma esot identificēta. Tā ziņo speciālisti no „Microsoft” biroja un sola drīzumā izlaist papildinājumu, kas problēmu likvidēs.

Kompānija publicējusi arī pamācību, kā novērst problēmas, solot tuvākajā laikā vienkāršāku risinājumu.

Noprotams, ka problēmas skārušas gan “Windows Vista”, “Windows 7”, “Windows XP” lietotājus, gan “Mac OS X” lietotājus.

KAS TAD  JĀDARA ?

Gadījumā, ja arī Skype nedarbojas, tad interneta lietotājiem ir iespējams to atdzīvināt, veicot virkni operāciju.

Kā jārīkojas Windows XP, Vista un 7 lietotājiem

Lietotājiem nepieciešams

1.ieiet izvēlnē Start – Run

2. Ierakstīt control folders un nospiest taustiņu enter.

3. Redzamajā logā View jāizvēlas Show hidden files and folders.

4. Atkal jāatver Start – Run un jāieraksta %appdata%\skype un jāspiež OK.

5. Pēc tam kā atvērusies jauna mape, no tās jāizdzēš fails shared.xml

6. Jāpārstartē Skype.

WINDOWS 7 gadījumā

1.START >…. meklēšanas loga ierakstām %appdata%\skype
2. Atveras mape skype, kuru atverot izdzešam failu shared.xml
3. Pārstartējam skype.

Mac OS X lietotājiem

Apple datoru lietotājiem ir nepieciešams

1.Atvērt mapi ~/Library/Application Support/Skype/

2. Izdzēst failu shared.xml

3. Pārstartēt Skype.

Atgādināšu, ka 10. maijā  „Microsoft” skaļi un pompozi paziņoja par Skype pirkšanu par 8.5 milijardiem dolāru.

Blogeri jau sāk jokot…”Microsoft” vēl nav līdz galam iejuties servisa „Skype” īpašnieka lomā, kad jau ir problēmas…”Skype” radušās problēmas visā pasaulē, jo „Skype” ir oficiālais „Microsoft” produkts

 

UH! Re, kur podziņas sociālai aktivitātei:

Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

11 komentāri... “Pamācība Skype radušos problēmu risinājumam.”

  1. krievs saka:

    Windows

    1. Закройте Skype (В Vista и 7 – правый клик на значке Skype в панели Windows и “Выйти из Skype)

    2. Нажмите Пуск-> Выполнить

    3. В открывшемся окошке наберите: %appdata%\skype и нажмите OK

    4. В открывшейся папке найдите файл shared.xml (если у вас не отображаются стандартные расширения он будет выглядеть как просто shared) и удалите его

    5. Запустите Skype заново

    Mac OS X:

    1. Закройте Skype

    2. Откройте папку ~/Library/Application Support/Skype/

    3. Удалите файл shared.xml (после запуска Skype он появится снова – это нормально)

    * ~ означает вашу домашнюю папку о откройте Finder и кликните Go -> Home или Command (яблочко)+Shift+H если не знаете, как ее найти.

    Linux

    Из консоли:
    rm ~/.Skype/shared.xml

    В интерфейсе:
    1. Закройте Skype
    2. Откройте папку ~/.Skype/ (чтобы отобразить скрытые папки – нажать Ctrl+H в проводнике)
    3. Удалите файл shared.xml
    4. Запустите Skype

  2. mj saka:

    mac os x pamaciba nelidz visu laiku atjaunojas ta mape. neesu liels datormeistars. varbut var kads palidzet

  3. mj saka:

    bet ielogoties vienalga nevar

  4. prognoze saka:

    to: mj par mac ….
    Izdzēst failu shared.xml (pēc uzsākšanas Skype tas parādīsies atkal – tas ir normāli)
    * ~ Nozīmē, ka jūsu mājas mapi, lai atvērtu meklētājs un noklikšķiniet uz Doties -> Home vai Command (apple) + Shift + H, ja jūs nezināt, kā to atrast.

  5. Microsoft saka:

    A configuration problem has meant that some of you have been disconnected from Skype.

    We’ve identified the cause of the problem, and have begun to address it. If you’ve been affected, you should start to see improvement in the next hour or so. You shouldn’t need to manually sign back in to Skype — it should reconnect automatically when it’s able to do so.

    We apologise for the disruption to your conversations.

  6. Annamarija saka:

    Labdien!
    Man vairākus gadus atpakaļ ir uzstādīta webkamera iekš Skype, viss darbojās ar videozvanu. Kopš tā laika ir atjaunināts Skype ar pēdējiem atjauninājumiem. Tagad gribēju sazvanīties caur videozvanu, nekas nesanāk, viss nobrūk un raksta “Problēma ar ierakstošo ierīci”. Ko tas varētu nozīmēt un kas man būtu jādara?
    Paldies.

  7. asmens saka:

    man tada pati poblema!

  8. laimisk saka:

    @asmens,
    Domāju, ka jāatjauno kameras draiveri.
    Vari mēģināt šeit…
    http://www.nodevice.com/driver/category/PC_Camera.html

  9. Kristers saka:

    es nevaru pieslēgties skypē kad es eju man raskta, Izvadievades error ko darīt….

  10. zutis saka:

    @Kristers,
    pārinstelē un miers mājās.

  11. Kristers saka:

    @zutis, es esmu gan pārinstalējis gan visu pārinstalēju jau 5x nekā. 😀

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

twelve + 7 =