Logotipu attīstības vēsture ‘facelift’ (foto)

 

Logotipu attīstības vēsture

Kā sludina vārdnīcas, firmas stils – tas ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību firma uzsver savu individualitāti.

Logotips tiek izmantots firmas produkcijas noformējumā, reklāmā, apzīmējumos, kurus kompānija izmanto firmas veidlapās, reklāmas materiālos, uz aploksnēm, produktu iesaiņojumā.
Logotips – tas ir uzņēmuma tirgus virzīšanas, konkurences, pircēju uzmanības piesaistīšanas instruments, paņēmienu kopums, kas uzlabo atpazīstamību un uztveri, pircēju, partneru un neatkarīgo, ne tikai firmas preču, bet arī visas tās darbības vērotāju vidū, kas savukārt ļauj identificēt kompāniju konkurentu starpā.

Logotipu zīmējot, var lietot atpazīstamus simbolus, kuri rezonē ar cilvēkiem pazīstamiem stereotipiem, tomēr viss tā saucamais asociāciju grozs veidojas zīmola vai paša uzņēmuma pastāvēšanas laikā.

Uzņēmumi, kuru logotips ir bijis spējīgs ilglaicīgi pastāvēt, ap sevi apaudzē cilvēku asociācijas un priekšstatus.

Tāpēc, ja to maina, viss ir jāsāk no sākuma.

Protams, logotipiem izmaiņas notiek. Vidēji ik pa pieciem gadiem tiek realizēti tā saucamie facelift, kad uzņēmuma stila grafiskais izpildījums tiek piemērots laika garam.

Gadu gaitā mainās kādi vizuālie kodi un, ja uzņēmums negrib būt vecmodīgs.
Tātad laikmetu griezumā logotipi vai tā saucamie ‘facelift’.

Logotipu attīstības vēsture 'facelift' (foto)

UH! Re, kur podziņas sociālai aktivitātei:

Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

18 − three =