Kā labāk, stāvus vai pussēdus

Ryanair plānos ir nākotnē ieviest lidmašīnās stāvvietas, kuru biļetes būtu iespējams iegādāties, jau sākot no pieciem eiro.
Neskatoties uz kritiku un idejas pretiniekiem, Ryanair vadītājs Maikls O’Līrijs (Michael O’Leary) cer ieviest stāvvietas lidmašīnās jau 2011. gadā.
Starptautiskie gaisa satiksmes drošības noteikumi gan šādu iespēju šobrīd nepieļauj.

Tomēr, kā vienmēr ir iespējas manipulēt, jo vairākumā pasaules valstu nav likumdošanas ierobežojumu stāvvietu iekārtošanai lidmašīnās.
Piemēram, ASV īpaši atrunāts vien tas, ka aviopasažieriem jābūt piesprādzētiem.

Nu un kas atliek “Ryanair”… jāizplāno pasažieriem drošības jostas, kuras tiks sasprādzētas ap vidukli un viss. Par sarūgtinājumu lidkompānijai… pagaidām lidojumi notiek ar novecojušām metodēm – sēdus.
Vecās Eiropas likumdošana neit līdzi kompānijas vēlmēm labi nopelnīt … nu vai šeit nebūsi sadusmots.

Iespēja nopelnīt uz pasažieru pieplūduma rēķina biznesā ilgi nepiepildīta nestāvēs un ‘Ryanair’ ir apsteigusi aviokompānija ‘SkyRider’, kur pasažieriem tiek piedāvātas vietas, kas atgādina sedlus….

Pasažieris ar pēcpusi tikai atbalstās uz sedlveidīgo krēslu un ir pusstāvus pozīcijā, kur atbalstu gūst galvenokārt ar kājām…tomēr labāk nekā stāvēt pilnīgi kājās, kā tramvajā turoties ar roku cilpām.

Ir jau izmērīts, ka standarta attālums starp sēdekļiem 76.2 cm samazinās ar sedlveidīgajiem ‘sēdekļiem’ uz nieka 58.0 cm …Kā marineti gurķīši burkā…..
Itāļu konstruktoru jaunievedums ir demonstrēts ASV izstādē un gaida oficiālu atļauju pielietot šo jaunievedumu uz visām gaisa satiksmes līnijām.

Un tomēr… piecītis par biļeti, kā lai nepaliek domīgs

Dalies ar šo rakstu, nekautrējies!

PinIt
Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

septiņi − 1 =

scroll to top