Iespējamais Eiropas flagmanis… Chevrolet Malibu.

 

Kāpēc tieši CHEVROLET ?

Pirmais un noteicošais arguments ir patīkama cena par labu auto. Mēs nemaksāsim papildus tūkstošus par brenda zīmi…BMW, Audi, Mersedes.

Vēl piebilstams, ka „Chevrolet” ir ar savu vēsturi un tradīcijām, kas gadu laika ir izkoptas un pilnveidotas labu automobiļu izskatā un tehniskajos risinājumos.

Sīkāk par vēsturiskajiem modeļiem vari iepazīt simtgades vēstures apskatā. Tātad skaidrs, ka „Chevrolet” auto vairāk lūkpjas uz praktiska pircēja pusi, kas zīmola spozmi nomaina pret praktiskumu un kvalitāti. Par piemēru ņemsi vienu no pēdējiem modeļiem ģimenei.
„Chevrolet Orlando”… izteiksmīgi veidots ģimenes auto, kas pārsteidz gan ar salona plašumu, gan ārējo dizainu. Šobrīd tajā ērti braucienu bauda septiņi cilvēki, bet jau pēc brīža sēdekļi ir nolocīti, un tas ir pilns ar mēbelēm! Ar 16 dažādām sēdvietu kombinācijām Orlando patiešām ir izcili pielāgojams auto.
Pats galvenais trumpis tomēr būs cena, kas solās būt zemāka nekā konkurentiem Ford c-max, Opel Zafira, Mazda 5 un līdzīgiem miniveniem šaja segmentā. Sīkāk ar šo auto iepazīsties šajā rakstā.
Tomēr šoreiz likšu akcentu uz lepnāku braucamo, kas varēs „izgriezt pogas” lepno zīmolu automobiļiem. Chevrolet Malibu ir zīmola jaunākais augstākās klases piedāvājums, kas sniegs pārbaudītas vērtības ar augstākās klases sajūtas Eiropas vidējās klases segmentā.

Ar 2737 mm garu un 1577 mm platu riteņu bāzi jaunais Malibu var lepoties ar atlētisku stāju. Tā vizuāli zemais klīrens, kas panākts ar integrētiem spoileriem, automašīnai piešķir uzstājīgu izskatu. Atkarībā no izvēlētās modifikācijas, pircējiem tiks piedāvātas deviņas virsbūves krāsas kā arī četras interjera krāsu kombinācijas.
Pircējiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem ekonomiskajiem un jaudīgajiem četru cilindru benzīna vai dīzeļdzinējiem ar 2,0 vai 2,4 litru darba tilpumu un jaudu 164 vai 169 zirgspēki. Eiropā jaunais Malibu būs pieejams gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu.
Chevrolet Malibu tika projektēts ar nolūku braukšanas un vadāmības ziņā būtu vienā līmenī ar daudz dārgākiem sedaniem. Gūstot labumu no nepārtrauktas godalgām bagāto vidējās klases automobiļu uzlabošanas, GM inženieri pārbaudīja, uzlaboja un kalibrēja jauno Malibu uz lauku ceļiem, lielceļiem, automaģistrālēm un auto izmēģinājumu poligonos visā pasaulē.

 

 

Šasiju kontrolējošo tehnoloģiju vidū ir četru kanālu anti-bloķējošās bremzes (ABS), pilna pretizslīdēšanas kontrole un četru kanālu elektroniskā stabilitātes kontrole (ESC), elektroniskā bremžu spēka sadalīšanas sistēma (EBD), bremzēšanas asistents (BA), bremzēšanas pagriezienos kontrole, hidraulisko bremžu stipruma kontrole un vilkmes kontrole.

Standartā tas ir aprīkots ar astoņiem gaisa spilveniem – divu pakāpju vadītāja un priekšējā pasažiera gaisa spilveniem, vadītāja un priekšējā pasažiera iegurņa/krūšukurvja rajona sānu gaisa spilveniem, kā arī jumta gaisa spilveniem, kas nodrošina aizsardzību arī automašīnas apgāšanās gadījumā.

Aizmugurējie pārkošanās sensori un atpakaļskata kamera ir pieejami, komplektējot auto ar vidējā un augstā līmeņa aprīkojumu.

Nu ko teiksi…vai nav iespējamais Eiropas flagmanis Chevrolet Malibu

Apskatīsim lielizmēra foto par šo interesanto jaunumu no “Chevrolet” , kas būs nopērkams Latvijā 2012.gadā … (kliko uz foto )

 

KO  teiksi…par Chevrolet Malibu ?

UH! Re, kur podziņas sociālai aktivitātei:

Nospied "CTRL" un "D" reizē! Kāpēc? Tāpēc, lai vēlāk varētu atgriezties pie raksta!

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

5 × four =