Kompānija „Subaru” pašlaik notiekošajā Detroitas autoizstādē prezentējusi konceptu „Sabaru Legacy Concept”, kas ir šī modeļa nākamās paaudzes prototips.

Kā norāda autoražotājs, tad ar šo automobili tiek demonstrēts aptuvenais veidls „Subaru Legacy” sērijveida versijai, kas tirdzniecībā parādīsies ne ātrāk kā 2010.gadā.

Būtiskākās izmaiņas gaidāmajā „Subaru Legacy” apveidā skar virsbūves dizainu, kas kļuvis agresīvāka izskata.

Pateicoties paplašinātajām riteņu arkām, izvirzītajam priekšējam buferim ar lieliem gaisa tvērējiem tā stūros, „Impreza” modeļa stila lukturiem un vertikālu radiatora dekoratīvo režģi.

 

 

Subaru Legacy Concept” salonā ir vairāki skārienjutīgi ekrāni, no kuriem lielākais vada multimediju un navigācijas sistēmu, bet arī klimata kontrolei, stūresrata un mērinstrumentu paneļa vadībai paredzēti šādi ekrāni.

subaru33

Skārienjutīgie ekrāni uzstādīti pat atpakaļskata spogulī (tajā redzams attēls no atpakaļskata kameras), priekšējo sēdekļu pagalvjos, centrālajā kulisē un pat aizmugurējo sēdekļa elkoņbalstā.

Par nākamās paaudzes „Subaru Legacy” modeļa tehniskajiem risinājumiem pagaidām informācija netiek atklāta. Zināms vien tas, ka gaidāmais automobilis būs lielāks par savu priekšteci (riteņu bāze pieaugusi par 37 milimetriem) un tas saglabās pastāvīgo pilnpiedziņas sistēmu, kā arī iegūs 3,6-litru opozītmotoru.

 
 

Vācijas “ADAC AutoMarxX 2009” aptaujā “Subaru” ar ideālo novērtējumu 1,0 plūc laurus kategorijās “Vispārējā apmierinātība ar marku“ un “Avāriju statistika”. Arī jautājumā “Gatavība iegādāties atkārtoti“ Subaru iegūst 1.vietu.

“Subaru” klientiem ir iemesls būs apmierinātiem, jo šīs markas automašīnām aptaujā ir novērots īpaši maz tehnisku problēmu.

To apstiprina ADAC avāriju statistikā pasaulē lielākā pilnpiedziņas automašīnu ražotāja modeļu uzrādītie rezultāti: arī šeit ar ideālo novērtējumu 1,00 “Subaru” ieņem 1.vietu, apsteidzot “Mitsubishi” un “MINI” (novērtējums 1,04), “Audi” (1,17) un “Mercedes” (1,27).

Atkārtoti iegūtās pirmās vietas aptaujā “AutoMarxX 2009” apliecina “Subaru” markas dinamisko attīstības potenciālu, jo galvenokārt tieši no uzticamības izriet apmierinātība, un vienīgi klientu apmierinātība garantē panākumus nākotnē.