Moderna un īpaši efektīva pilnpiedziņas sistēma Renault jaunievedums – 4X4 apvidus auto Koleos – pirmoreiz plašākai publikai tika prezentēts 2008.gada Ženēvas motoršovā, savukārt Latvijā oficiālā Koleos prezentācija risinājās vakar golfa klubā Viesturi.

Parketnieks Koleos tagad nopērkams arī Latvijā pie Renault dīleriem «Mūsa Motors Rīga» un «Euro Auto», un tā cena sākot no 13 690 latiem.

Jāatzīmē, ka Koleos ir Renault un Nissan sadarbības produkts, un tas tiek ražots Renault Samsung Motors rūpnīcā Korejā. Ērts un praktisks Renault Koleos izmēri (garums ir 4,52m, platums – 1,85m) šo auto padara ērtu ne tikai braukšanai pa lauku ceļiem, bet arī pilsētas ielās. Ārējais dizains veidots tā, lai tas būtu elegants, robusts un izturīgs.

Papildu uzmanība veltīta arī iekšējā dizaina izstrādei – tas veidots vienkāršs un gaumīgs. Rādītāji mērinstrumentu panelī izkārtoti tā, lai autovadītājam viss būtu ērti sasniedzams, un nekas nenovērstu viņa uzmanību no braukšanas.
 
Auto aprīkots siltuma un klimata kontroles sistēmām, navigācijas sistēmu, «hands free» telefona aparatūru, hands-free vadības karti, automātisku stāvbremzi, parkošanās sensoriem u.c. braukšanas komfortu un drošību papildinošām ierīcēm.
 
Navigācijas, audio sistēmas un hands free telefona kontroles mehānismi ir iemontēti vai nu stūrē, vai uz mērinstrumentu paneļa tur, kur tie vadītājam ir viegli aizsniedzami.Jauno Renault Koleos raksturo arī tā ievērojamā ietilpība – bagāžas nodalījumā, neatliecot sēdvietas, iespējams ievietot līdz 1,07 metriem garus priekšmetus, un tā ietilpība ir 450 dm3.
 
Noliecot sēdvietas, šī auto ietilpība palielinās līdz 1380 dm3, un tajā iespējams ievietot pat 2,60 metrus garus priekšmetus.
 
Moderna un īpaši efektīva pilnpiedziņas sistēmaKoleos ir tapis Renault un Nissan alianses ietvaros, tāpēc tieši Nissan X-trail ir uzskatāms par jaunā Renault parketnieka vecāko brāli –
abām automašīnām ir izmantota viena un tā pati bāze.
 
 
Koleos ir aprīkots ar modernāko 4x4-i atslēdzamu automātisku pilnpiedziņas sistēmu – vadītājs var ar pārslēga palīdzību izvēlēties kādu no režīmiem – priekšpiedziņu, automātisku pilnpiedziņu vai pastāvīgu pilnpiedziņu. Bez tam Koleos ir aprīkots arī ar modernākajām 4x4 automašīnu palīgsistēmām, tādām, kā
 
«Hill-Start-Assist» –
tā palīdz uzsākt braukšanu pret kalnu, novēršot automašīnas ripošanu atpakaļ un «Hill-Descent-Control» – tā palīdz uzturēt nemainīgu ātrumu (7km/h) braucot lejup pa kalnu, tajā skaitā arī atpakaļgaitā.
 

Modernākās drošības sistēmasViens no galvenajiem priekšnosacījumiem, ko ievēro Renault, radot auto, ir drošības standarti.

Renault jau 8 modeļi Euro NCAP pasīvās drošības testos uzrādījuši augstāko vērtējumu – piecas zvaigznes – tas ir vairāk nekā jebkuram citam ražotājam. Arī Koleos, līdzīgi citiem Renault modeļiem, ir aprīkots ar Renault jau ierastajām drošības konstrukcijām un sistēmām (piemēram, ABS, EPS, vairāki drošības spilveni utt.), ko papildina modernākie un jaunākie tehnoloģiskie risinājumi šajā jomā.

Jaunākās paaudzes dzinēji

Jaunais Renault Koleos būs pieejams gan ar dīzeļa, gan benzīna dzinējiem. Jaunākās paaudzes 2.0 dCi Euro 4 dīzeļdzinējs (MR9) ir pieejams divās variācijās – ar 110kW (150 zs) jaudu un 127kW (175 zs) jaudu.

Ar šo dzinēju jau aprīkoti tādi modeļi kā Renault Megane, Nissan Qashqai, jaunais X-Trail, Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Espace, Renault Vel Satis, kā arī Renault Samsung Motors QM5. Šī dzinēja griezes moments atkarībā no tā versijas ir 320 vai 360 Nm.
 
Renault Koleos pieejams arī ar 2.5l Euro 4 benzīna dzinēju, kura jauda ir 126 kW (170 zs) un griezes moments 226 Nm.
 
Radot Renault Koleos, papildu uzmanība veltīta tam, lai novērstu dažādu mehānisko un dzinēja trokšņu esamību.
 
 
 


 

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

2 × 4 =