Tas ir pirmais General Motors produkts ar FlexDoor tehnoloģiju, jeb, vienkāršāk runājot – priekšējās durvis atveras kā parasti, bet aizmugurējās – uz aizmuguri, gandrīz 90 grādu leņķī.

Neraugoties uz to, ka ir saglabāts centrālais balsts starp abām sekcijām, Opel apgalvo, ka FlexDoor krietni atvieglo iekāpšanu automašīnā.
Opel arī uzsver, ka atšķirībā no līdzīgiem aizmugures durvju risinājumiem, kādi jau ir Mazda RX-8, Rolls Royce Phantom un Ghost, tās var atvērt neatkarīgi no priekšējām.

Opel pārstāvji uzskatāmi demonstrē, cik parocīgs ir šāds durvju risinājums. Durvju atvēruma leņķis ir gandrīz 90 grādi, kas atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu.

Ņemot vērā, ka lielākie Meriva pircēji ir jaunas ģimenes ar maziem bērniem un aktīvi vecāka gadagājuma cilvēki, tas nav mazsvarīgs faktors.

Sadarbībā ar Fraunhofera institūtu (kur reiz tika izgudrots MP3 formāts), Opel ir aplēsuši visas iespējamās problēmas un bīstamās situācijas, kas varētu rasties ar aizmugurējām durvīm un jaunā Meriva tapšanas gaitā tās ir ņemtas vērā.

Kompaktā minivena interjera funkcionalitāti papildinās uzlabotā FlexSpace sistēma (vēl viens koncerna izgudrojums), kas ļauj vieglāk salocīt un dažādos veidos kustināt trīs atsevišķās aizmugures sēdvietas, palielinot vietu kājām, elkoņiem vai bagāžai.

 

 

Benzīna dzinēju klāstā būs pieejami trīs 1,4 litru četrvārstu motora varianti – 100 ZS agregāts bez turbopūtes, jauns 1,4 litru turbo dzinējs ar 120 ZS un 175 Nm maksimālo griezes momentu (tas aizstāj 1,6 litru dzinēju ar 105 ZS un par spīti par 15 procentiem lielākajai jaudai, CO2 izmeši un degvielas patēriņš tam mazāki par 10 procentiem), kā arī 1,4 litru turbo ar 140 ZS, kas ir jaudīgākais Meriva dzinējs.

Tas attīsta 200 Nm maksimālo griezes momentu un pieejams ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu. Salīdzinājumā ar priekšgājēja 1,8 litru motoru, tam ir par 12 procentiem lielāka jauda un par 10 procentiem mazākas CO2 emisijas.

Jaunajai Meriva ienākot tirgū, pircēju rīcībā būs arī divi dīzeļmotori. Pirmais no tiem ir 75 ZS 1,3 litru CDTI dzinējs ar „Closed Loop“ tehnoloģiju, kas uzlabo degmaisījuma sadegšanu, tādējādi samazinot degvielas patēriņu.

Opel ir pirmais autoražotājs, kas šo sistēmu izmanto automobiļiem ar tik mazu dzinēja tilpumu. Ar šo motoru Meriva nepieciešami tikai 4,9 litri dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem.

Būs pieejams arī 1,7 CDTI ar 100 ZS un 260 Nm griezes momentu. Par papildu samaksu pirmoreiz Meriva modelī tā spēka pārnese būs iespējama arī ar sešpakāpju automātiskās ātrumkārbas palīdzību.

Vēlāk šī gada gaitā sekos vēl trīs dīzeļmotori: Meriva ecoFLEX ar vismazākajām CO2 emisijām nodrošinās 95 ZS 1,3 CDTI.

Turklāt vēl pieejami būs divi jauni 1,7 CDTI varianti, viens ar 110 ZS un viens ar 130 ZS. Abi 1,7 litru dzinēji kombinējami ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Vēl viens jaunievedums ir FlexRail – sīklietu nodalījumu sistēma, kuras pamatā ir starp priekšējiem sēdekļiem novietotas sliedes.

Pa to var bīdīt dažādus plauktiņus un izņemamu kasti, ļaujot katram īpašniekam organizēt savu viduskonsoli atbilstoši savām vēlmēm un vajadzībām.

Pasažieru komforta labā Opel nav žēlojuši pieredzi, kas gūta ar jauno Astra un Insignia, kā rezultātā arī Meriva būs tāda paša parauga sēdekļi – vieni no komfortablākajiem šajā klasē, turklāt ar plašām regulēšanas iespējām.

Lasi papildus piemeklētus rakstus:

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

pieci × 5 =