Lielās klases sportiskais sedans „Jaguar XF”. Nepārspējams ir jaunais dizains, kuru veidojis Īens Kallems (Ian Callum). Jaunais „Jaguar” sevī apvieno lielās klases sedana īpašības, izsmalcinātību, tehnoloģiju jauninājumus un salona plašumu. „Deguns lejā un aste augšā” norāda uz auto sportisko raksturu.

„Jaguar XF” pilnībā atbilst „Jaguar” filosofijai – skaistas un ātras automašīnas. Šis auto nelīdzinās nevienam citam, tas ir oriģināls un nostrādāts ikvienā detaļā – ne velti rietumu apskatnieki un žurnālisti šim auto velta tikai labus vārdus.

Auto interjers ir tērpts kvalitatīvā ādā ar dubultu nošuvumu, kā arī alumīnija un dabīgā koka apdare liks jums justies vairāk kā vienkāršam biznesa klases braucējam:
centrā novietots septiņu collu ekrāns ar skārienjūtīgu ekrānu, jaunā fosfora zilā interjera krāsa ar teātra (theatre) apgaismojumu, purpura sarkanas krāsas pulsējošā „Start” poga, kuru nospiežot „Jaguar XF” atdzīvojās, proti, izbīdās automātiskās kārbas pārslēga slēdzis un atveras gaisa ventilācijas lūkas.

man patīk

Absolūts jaunums ir „JaguarSense” tehnoloģiju izmantošana, jums vairs nav jāizmanto slēdži, lai ieslēgtu salona apgaismojumu, vai atvērtu cimdu nodalījumu, pietiek tikai pieskarties tiem.

Centrālās konsoles elkoņa balstā ir kontakti audio datu nesējiem – gan „iPod”, gan arī USB ports. „Jaguar XF” pieejamas ar trīs dažādu līmeņu audiosistēmām: vienkāršākā ir audiosistēma ar astoņiem skaļruņiem, nākamā ir 320 vatu „Jaguar Premium” sistēma ar deviņiem skaļruņiem, bet īsteniem mūzikas baudītājiem neliks vilties 440 vatu „Bower&Wilkins” audio sistēma, abas pēdējās iekļauj arī jaudīgu zemfrekvenču skaļruni (t.s. sabvūferi).

„Jaguar XF” dzinēju palete ir plaša, lai ikviens varētu atrast sev tīkamo. Dinamiskas braukšanas piekritējiem paredzēti 2,7-litru V6 dīzeļdzinējs un trīslitru V6 benzīnmotors, sportiskas braukšanas piekritējiem un lielu ātrumu baudītājiem viennozīmīgi pie sirds ies 4,2-litru V8 benzīndzinējs, kā arī īpaši sportiskais 4,2-litru V8 bendzīnmotors, kas aprīkots ar kompresoru un kura jauda sasniedz 416 ZS, ļaujot sedanam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 5,4 sekundēs.

Automašīnas tiek komplektētas ar sešu pakāpju automātiskām kārbām ar iespēju ātrumus, līdzīgi kā formulai, pārslēgt ar taustiņu palīdzību („Jaguar Sequential Shift”), kas novietoti pie stūres un kuri sniedz īpaši sportiskas braukšanas prieku.

Braukšanas prieku vairos arī DSC (dinamiskās stabilitātes kontrole), CBC (pagriezienu bremžu kontrole), elektroniskā automātiski pašregulējošā stabilitātes kontrole, kā arī daudz citas sistēmas atvieglos jūsu dzīvi.

Auto ir gana praktisks, salona kabatiņu un cimdu nodalījuma tilpums sasniedz 18 litrus, golfa un ceļojumu cienītājus iepriecinās plašais 500 litru bagāžas nodalījums.

Zemu trokšņu līmeni salonā nodrošina ne tikai kvalitatīvā skaņas izolācija, bet arī zemā virsbūves aerodinamiskā pretestībā .
Cena Latvijā ne vairāk un ne mazāk bez papildus ekstru pasūtīšanas sākot no 49 tūkstošiem eiro.

„Jaguar XF Diesel S” aprīkots ar trīslitru V6 dīzeļa biturbo dzinēju, kam pirmā turbīna ar maināmu lāpstiņu ģeometriju darbojas līdz 2’800 apgr./min, pēc kā ieslēdzas otra turbīna augstākiem dzinēja apgriezieniem.

Kā norāda autoražotājs, tad šāda konstrukcija sniedz labāku atdevi un uzlabo degvielas ekonomiju.

Jaunais dīzeļdzinējs, kas sajūgts ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, attīsta 271 zirgspēka jaudu, bet tā maksimālais griezes moments sasniedz 600 Nm.

No vietas līdz 100 km/h „Jaguar XF Diesel S” paātrinās sešās sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Automobiļa vidējais degvielas patēriņš ir 6,8 litri, bet CO2 izmeši izplūdē – 179 grami uz kilometru.

No līdzšinējās „Jaguar XF” dīzeļa versijas ar 207 ZS jaudu, šī modifikācija vēl atšķirsies ar „S” plāksnīti aizmugurē, nelielu spoileri uz bagāžnieka vāka, kā arī oriģināla dizaina 20 collu riteņu diskiem.

Tāpat tiks piedāvāta vēl viena „Jaguar XF” modifikācija ar šo pašu trīslitru dīzeļdzinēju, tomēr tā būs ar mazāku jaudu – 236 zirgspēkiem.
Sapņu auto, bet vai kvalitāte atbilst solītam rādīs laiks.

 

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

astoņpatsmit + trīspatsmit =