Sportiskākais no tirgū esošajiem biznesa limuzīniem ir arī vispopulārākais. Audi A6 gan Eiropā, gan visā pasaulē atrodas Premium-C segmenta virsotnē.

Audi 2007. gadā visā pasaulē pārdeva aptuveni 234 000 Audi A6, kas atbilst 37 procentiem no tirgus daļas starp galvenajiem konkurentiem.

Lielākā daļa pārdoto automobiļu bija aprīkoti ar sešu un astoņu cilindru motoriem un quattro pilnpiedziņas sistēmu.
Audi A6 spēcīgais raksturs tiek izcelts automobiļa dizainā.

Vienrāmja režģis, bamperi, gaisa uztvērēji un miglas lukturi ir ieguvuši jaunus vaibstus.

Xenon plus komplektācijā iekļautās LED dienasgaitas gaismas ir izveidotas kā horizontālas līnijas ar 6 LED katrā pusē.

Papildaprīkojumā pieejama arī pagriezienu izgaismošana Audi adaptive light un kopā ar xenon plus iespējams iegādāties tālo gaismu asistentu, kas automātiski pārslēdz tālās gaismas.

Alumīnija krāsas moldingi automobiļa sānos izceļ A6 dinamiskās līnijas. 4,93 metru garā, 1,86 metru platā un 1,46 metru augstā auto izmēri gandrīz nav mainījušies. Neuzkrītoša šķautne uz bagāžas nodalījuma vāka, aizmugurējā bamperī iekļauta hromēta josla, kā arī plats difuzors un taisni izpūtēju uzgaļi veido jauno automobiļa aizmuguri.

Ar LED tehnoloģiju aprīkotie divdaļīgie aizmugurējie lukturi ir ieguvuši jaunu dizainu: tie ir zemi un plati, un virzienā uz vidu sašaurinās. Ir pieejamas 13 virsbūves krāsas, tajā skaitā piecas ir jaunas.

Audi A6 salons ir plašs, interjers veidots ar precīzām un elegantām kontūrām, kā arī perfektā izpildījuma kvalitātē. Aizmugurējie sēdekļi sniedz izcilu komfortu un to L formas galvas atbalsti uzlabo vadītāja atpakaļskata redzamību. Aizmugurējos sēdekļus iespējams pasūtīt kā divus atsevišķus sēdekļus. Pateicoties vairākiem uzlabojumiem trokšņu līmenis īpaši nozīmīgās frekvencēs ir samazināts gandrīz divkārši.

Instrumentu panelim tagad ir augstāka izšķirtspēja un nedaudz izmainīts dizains. Neuzkrītošs hromētu virsmu pielietojums uzsver eleganto atmosfēru. Dekoratīvās uzlikas var izvēlēties arī no alumīnija vai koka.
Audi interjera dizaineri visas krāsas un materiālus ir harmoniski saskaņojuši. Standarta sēdekļu apdarē ir pieejami jauni materiāli, sporta sēdekļi ir pieejami arī Valcona ādas izpildījumā.

Mīksti roku atbalsti durvīs uzlabo komfortu, bet integrētā galvas atbalsta sistēma samazina iespēju gūt traumas.
Īpaši dinamiskiem braucējiem Audi piedāvā S line sporta aprīkojumu – tas iekļauj 18 collu riteņus un sporta piekari, kas ir par 30 mm zemāka.

Sporta sēdekļi un īpaši dekoratīvie elementi melno interjeru padara vēl ekskluzīvāku, bet ārieni papildina S line eksterjera komplekts. Savukārt Audi „exclusive” piedāvājums ir izveidots tieši luksusu cienošajiem Audi A6 pircējiem.

Viens no galvenajiem A6 panākumu iemesliem ir plašā dzinēju izvēle: seši benzīna un četri dīzeļa dzinēji ar četriem, sešiem vai astoņiem cilindriem un ļoti modernām FSI, TFSI un TDI tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijām. To jauda uz priekšējiem vai visiem četriem riteņiem nonāk caur klasisku manuālo pārnesumkārbu, ērtu tiptronic vai ļoti taupīgu multitronic. Dzinēji ir ne tikai jaudīgi, bet arī ekonomiski – pateicoties dažādām izmaiņām, jauno A6 degvielas patēriņš ir krities par apmēram 15 procentiem, nesamazinot braukšanas baudu.

Mazākais benzīna motors ir ar turbīnu aprīkotais četrcilindru 2.0 TFSI, kas attīsta 125 kW (170 ZS) lielu jaudu. Spektra otrā galā atrodas spēcīgs V8 dzinējs – 4.2 FSI ar 257 kW (350 ZS). Ir pieejami arī divi jauni 2,8 litru V6 motori – pēc izvēles ar 140 kW (190 ZS) vai 162 kW (220 ZS). Abi izmanto inovatīvo Audi Valvelift System (AVS), kas regulē ieplūdes vārstu atvērumu, tādējādi palielinot griezes momentu un samazinot patēriņu. Vidējais patēriņš abiem 2.8 FSI ir tikai 8,2 (190 ZS, 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba) jeb 8,4 litri (220 ZS, bezpakāpju multitronic) uz 100 kilometriem.

Īpaši pievilcīgs jaunpienācējs ir trīs litru V6 ar 213 kW (290 ZS) jaudu. Audi katram motoram izvēlās optimālāko komplektējumu, tāpēc 3.0 TFSI ir aprīkots ar kompresoru. Burts T tagad nenorāda vairs tikai uz izplūdes gāzu turbīnu, bet gan turbo motoru kā tādu. Kompresora tehnoloģija nepatērē vairāk degvielu, bet pateicoties īsajam ieplūdes ceļam nodrošina ārkārtīgi precīzu reakciju. Pilnais spēks ir pieejams jau pie zemiem apgriezieniem: no 2500 līdz 4850 apgr./min.

3.0 TFSI nokomplektēts ar tiptronic pārnesumkārbu un quattro pilnpiedziņu, nodrošina vilkmi, kas limuzīnu pāatrina līdz 100 km/h 5,9 sekundēs un beidzas tikai pie elektroniski ierobežotā maksimālā ātruma 250 km/h. Šāda veiktspēja pirms dažiem gadiem bija sasniedzama tikai ar astoņcilindru dzinējiem. Arī ar kompresoru aprīkotais V6 ir pārsteidzoši taupīgs: uz 100 kilometriem kombinētais patēriņš ir tikai 9,5 litri. Dinamikas un taupīguma kombinācija, ko sniedz 3.0 TFSI ir kārtējais piemērs Audi efektivitātes stratēģijai.

Arī A6 TDI dzinēji parāda, cik cieši Audi apvieno sportisku veiktspēju un taupīgumu. Tie saņem degvielu no vienmērīgi un klusi strādājošām common-rail sistēmām ar moderniem un zibenīgi reaģējošiem pjezoiesmidzinātājiem un iesmidzināšanas spiedienu 1800 bāri. 2.7 TDI tagad attīsta 140 kW (190 ZS), bet 3.0 TDI – 176 kW (240 ZS) lielu jaudu. Griezes moments abiem V6 TDI dzinējiem ir attiecīgi 380 un 450 Nm. Četrcilindru 2.0 TDI ar 215 kW (170 ZS) . Nu vai nav Tev piemērots?

249_0

 

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

19 − divpatsmit =