Raksta :
IESAKU Izlasīt : ...
1

Prāmis kursēs no Liepājas.

 

Prāmis no Liepājas ….

Jau ziņots, ka  Liepājā notika prāmju līnijas Liepāja-Traveminde svinīga atklāšana.Nākamgad līnijā sāks kursēt vēl viens prāmis “AVE Libeka”, aģentūra LETA uzzināja prāmju līnijas atklāšanas pasākumā.

Uz līnijā Liepāja-Traveminde kursējošā prāmja “AVE Liepaja” ir vietas 100 smagajām automašīnām un 396 pasažieriem. Tieši tāds pats būs prāmis “AVE Libeka”.

Kā ziņots, 14.novembrī noslēgtais līgums ar prāmja līnijas operatoru “AVE Logistics” paredz, ka prāmis no Liepājas uz Vācijas ostas Lībekas priekšostu Travemindi kursēs trīs reizes nedēļā – otrdienās, ceturtdienās un svētdienās. Prāmja garums ir 180 metri. Liepājai prāmja līnijas atjaunošana ir būtisks ieguvums, jo automātiski tiek iesaistīti gan autopārvadātāji, gan muitas darbinieki, gan pārējie speciālisti, kas šajā sfērā ir iesaistīti.

Rīga, Uriekstes 3, LV-1005             Tel. +371 6709 7999Z

Mob. +371 29444999

23570 Lubeck-Travemunde               Tel. +49 4502 888177

Mob. +49 1512 4144 441

Liepāja

Brīvosta, 46. piestātne                         Tel. +371 634 24490

Tel. +371 634 24477

Mob.+371 292 11608

booking@terrabalt.lv

Visi prāmju maršruti

shipphotoaveliepaja1 Prāmis kursēs no Liepājas.

Prāmju līnija AVE LINE – ātrākais veids, kā nokļūt Eiropas centrā!

Nacionālā prāmju līnija AVE LINE 6 reizes nedēļā veic pasažieru un kravas pārvadājumus maršrutā Latvija – Vācija.
Līniju apkalpo 9 klāju RO-PAX tipa prāmis AVE LIEPAJA ar kapacitāti 2000 līnijmetri kravai un 400 vietas pasažieriem, kas izvietotas gan komfortablās kajītēs, gan Pullman tipa sēdvietās. Prāmja drošība atbilst jaunākajām Stokholmas Vienošanās prasībām.

Schedule LV 790094943 Prāmis kursēs no Liepājas.

BIG price box LAT 840x1024 Prāmis kursēs no Liepājas.

Paraksties uz KLlproject.lv jaunumiem, spied uz RSS  Ikonas
 Prāmis kursēs no Liepājas.
 
 
Ievadi savu e-mail un saņem jaunāko…
 

PAPILDINĀJUMS

Kompānijas “Ave Line” prāmis reisā Liepāja-Traveminde kravu pārvadājumu ziņā noslogots par 100%, tāpēc turpmāk kompānija vairāk centīsies attīstīt tūrisma sektoru, aģentūru LETA informēja prāmju līnijas vadītājs Rauls Štukas.

Virzienā no Lībekas uz Liepāju prāmis noslogots vidēji par 60%. Štukas uzsvēra, ka turpmāk kompānija vēlas maršrutam piesaistīt vairāk tūristu, jo uz prāmja ir 400 pasažieru vietas.

Kompānija “Ave Line” izdevusi tūrisma informācijas lapas, bukletus un piedāvā no Liepājas doties dažu dienu ekskursijā uz Lībeku.

Lētākā pasažieru klāja biļete no Liepājas līdz Lībekai un atpakaļ maksā 85 eiro (ap 60 latu).

Štukas pastāstīja, ka kompānija domā par otro prāmi līnijā Liepāja-Lībeka, vairāki kuģi ir apzināti, tomēr īstais vēl neesot atrasts. “Ave Line” sasniegtie darbības rezultāti prāmja līnijā Liepāja-Lībeka esot labāki, nekā tika prognozēts.

Kompānija “Ave Line” 2008.gada 20.novembrī uzsāka reisus starp Liepāju un Travemindi (Lībeku).

“Ave Liepaja” ir modernākais uz Latviju kursējošais prāmis, kas klientiem piedāvā augstu komforta līmeni. Viena reisa ilgums ir 20-22 stundas.

“Ave Line” prāmju kustības laika grafiks izstrādāts, ņemot vērā kravas pārvadātāju ieteikumus, lai iekraušanas un izkraušanas laiks būtu piemērotāks kravu pārvadātāju vajadzībām. Prāmju līnijas kolektīvs ir profesionāla komanda ar daudzu gadu darba pieredzi gan jūras, gan sauszemes kravas transporta pārvadājumu organizēšanas jomā.

PAPILDINĀJUMS

“Ave Line” prāmis “Ave Liepaja”, kas kopš 5. jūnija trīs reizes nedēļā saskaņā ar vasaras grafiku kursē starp mūsu pilsētu un Travemindi Vācijā, kravu un pasažieru pārvadājumu ziņā kļūst aizvien noslogotāks,” teica prāmi apkalpojošā uzņēmuma SIA “Terrabalt” direktors Juris Solovjovs.

180 metru garais prāmis ir viens no modernākajiem Baltijas reģionā, tas vienā reisā uzņem aptuveni 100 smago automašīnu un gandrīz 400 pasažieru. J. Solovjovs pastāstīja, ka galvenokārt tiek pārvadāti zāģmateriāli, dažāda tehnika, kā arī jauktas kravas. Ļoti aktīvi klienti esot igauņi, kas vairāk vai mazāk cenšas noslogot katru reisu. “Mēs kravas nerēķinām tonnās, bet līnijmetros. Pilna krava ir tad, kad kuģis dodas ceļā ar 1850 līnijmetru lielu noslogojumu, un tagad tas bieži vien tuvojas šai atzīmei,” paskaidroja uzņēmuma “Terrabalt” direktors. Vasarā pieprasījums pēc prāmja pakalpojumiem palielinoties tāpēc, ka Vācijā šajā laikā smagajam autotransportam sestdienās un svētdienās tiek noslēgti ceļi.

Savukārt pasažieri prāmi izmanto, lai dotos biznesa darījumos, atpūtas ceļojumos, bet pēdējā laikā virzienā uz Vāczemi palielinājies tādu cilvēku skaits, kuri atstāj Latviju, lai ārzemēs atrastu darbu. Reiss starp galapieturām ilgst no 20 līdz 22 stundām. J. Solovjovs uzsvēra, ka prāmja personālā galvenokārt nodarbināti liepājnieki. Ņemot vērā, ka viņi strādā maiņās, darbu sev nodrošinājuši aptuveni 30 iedzīvotāju. Nākotnē kompānija “Ave Line” paredz maršrutā izmantot vēl vienu līdzīga tipa prāmi.

pramis tramevinde 565x400 Prāmis kursēs no Liepājas.

Rudens piedāvājums no AVE LINE:

Ceļojums turp-atpakaļ: četrvietīga kajīte В4 + mašīna – tikai 450 €
Ceļojums turp-atpakaļ: 4 pullman krēsli + mašīna – 300 €
Ceļojums turp-atpakaļ: 4 pullman krēsli – tikai 250 €

Ceļojums vienā virzienā: pullman krēsls – 35 €!

Piedāvājums spēkā ceļojumiem laika posmā no 10. Septembra līdz 4. Oktobrim.

*Īpašo piedāvājumu un akciju laikā izmaiņas rezervācijā netiek pieņemtas un anulēšanas gadījumā kompensācija netiek izmaksāta.
*Samaksa ir jāveic 24 stundu laikā no rezervācijas apstiprinājuma saņemšanas brīža.

NEPALAID GARĀM – PIEDĀVĀJAM BRAUCIENA LAIKĀ IEGĀDĀTIES KRAVAS AUTO REZERVES DAĻAS – PA CEĻAM IR DAUDZ IZDEVĪGĀK!!!

DSC 0219 Prāmis kursēs no Liepājas.

Prāmju līnija AVE LINE – ātrākais veids, kā nokļūt Eiropas centrā!

Nacionālā prāmju līnija AVE LINE 6 reizes nedēļā veic pasažieru un kravas pārvadājumus maršrutā Latvija – Vācija.
Līniju apkalpo 9 klāju RO-PAX tipa prāmis AVE LIEPAJA ar kapacitāti 2000 līnijmetri kravai un 400 vietas pasažieriem, kas izvietotas gan komfortablās kajītēs, gan Pullman tipa sēdvietās. Prāmja drošība atbilst jaunākajām Stokholmas Vienošanās prasībām.

Prāmja AVE LIEPAJA kustības grafiks izstrādāts, ņemot vērā  klientu vēlmes un ieteikumus.

Ceļojuma laikā piedāvājam iespēju nobaudīt garšīgu maltīti restorānā, atsvaidzinošu dzērienu bārā, organizēt izglītojošu semināru bezmaksas konferenču telpā, baudīt kino, DVD vai dabas skatus no klāja. Mazākajiem ceļotājiem ir iespēja rotaļāties bērnu atpūtas stūrītī.

Ar prāmju līniju AVE LINE ceļā no Latvijas uz Vāciju pavadīsim tikai 22 stundas!

Rezervēt

.
PAPILDINĀJUMS 14.janvāris 2010.g

Kopš pērnā gada nogales maršrutā Liepāja – Traveminde vairs nekursē prāmis “Ave Liepāja”. Taču nupat ir saņemta iepriecinoša ziņa, ka janvāra beigās tā vietā stāsies prāmis “Ave Lübeck”, kas esot lielāks un ietilpīgāks par savu priekšteci.

Tomēr laikposmā, kamēr prāmji no Vāczemes uz Liepāju nekursēja, pasažieru un kravu apkalpes jomā ir notikušas vērā ņemamas izmaiņas. Par to, ka maršrutā Traveminde – Ventspils ar 20. janvāri sāks kursēt “Ro-Pax” tipa kuģis “Urd”, šā gada sākumā paziņojuši kompānijas “Scandlines” vadītāji. Viņi uzsvēruši, ka tādējādi tiekot veidots jauns kravu pārvadājumu tīkls. Jaunizveidotajā līnijā prāmji kursēšot divas reizes nedēļā katrā virzienā: no Ventspils – otrdienās un piektdienās, bet no Travemindes – trešdienās un sestdienās.

Pārmaiņu sakarībā kompānija “Scandlines” uz laiku pārtraukusi prāmju satiksmi no Ventspils uz Rostoku. Firmas kravu pārvadājumu tirdzniecības pārstāvis Ventspilī Oskars Osis presei skaidro, ka šāds lēmums pieņemts tādēļ, ka kravu tirgum esot vērojama tendence pārorientēties Rietumeiropas virzienā un Lībeka tam atrodoties par aptuveni 120 kilometriem tuvāk nekā Rostoka.

Tomēr, par spīti nepārprotamajai konkurencei, “Ave Line” grupa, kuras operators ir transporta un loģistikas kompānija “Ave Logistic”, ir noskaņojusies strādāt. Prāmju līnijas grupas izpilddirektors Rauls Štukas “Kurzemes Vārdam” vakar solīja, ka regulārus reisus varētu atsākt jau janvāra beigās vai vēlākais februāra sākumā. Tas būšot atkarīgs no kravu daudzuma, jo ar to pārvadājumiem turpinoties problēmas uz Krievijas un Latvijas robežas. Esot paredzams, ka no Liepājas uz Vāciju turpmāk kursēs divi un lielāki prāmji, turklāt reisu biežums būšot nevis trīs reizes nedēļā, kā līdz šim, bet gan piecas. Interese par pakalpojumu esot pietiekami liela un viešot cerības, ka kravu pārvadātājiem pa jūru izdosies iestrādāties un tie spēs arī nopelnīt, lai pietiktu līdzekļu un uzņēmējdarbību varētu turpināt.

Runājot par konkurenci, izpilddirektors atcerējās, ka kompānija “Scandline” kādreiz reisus uz Vāciju organizējusi no Liepājas, bet tikai vēlāk pārcēlusies uz Ventspili. Arī tagad tā esot negaidīti izmainījusi agrāk apgūto maršrutu. Tāda lēkāšana un nenoteiktība liecinot tikai par to, ka tiekot meklēti kaut kādi papildu labumi un partneri, kas var samaksāt vairāk.

PAPILDINU 20.04.2010

Ir iespēja( ja dikti vajag) veikt braucienus no Rīgas…

AVE LINE PIEDĀVĀ NOKĻŪT NO RĪGAS UZ TRAVEMUNDI (VĀCIJA)!

Cena vienam pasažierim vienā virzienā ir 100,- EUR. Vieglā automašīna 85,- EUR. Biļetes uz prāmi pasūtiet, sūtot pieteikumu uz e-pastu: tickets@aveline.lv
Ēdināšana cenā nav iekļauta.

Breakfast       check in/price on board 5.50 / 7.50
Lunch              check in/price on board 13.00 / 17.00
Dinner            check in/price on board 13.00 / 17.00

UZMANĪBU !!!

AVE LINE administrācija Jūs informē, ka ir veikusi izmaiņas prāmja “Baltic Amber” kustības sarakstam.

Sakarā ar paralizēto gaisa satiksmi, prāmju līnija AVE LINE informē ceļotājus par iespēju nokļūt Rīgā!  No Travemundes pilsētas Vācijā prāmis aties, 19. aprīlī plkst. 21:00!
Rīgā ienāks 21. aprīlī plkst.  01:00 Vecmilgrāvja terminālā
Svētdien no Rīgas uz Travemundi aties  plkst. 05:00 no Vecmilgrāvja termināla
Kā mūs atrast!

Sīkāka informācija pa telefonu 29444999

PAPILDINU 30.04.2010

Patīkams jaunums…

Liepājas ostā pie kompānijas “Terrabalt” piestātnes pietauvojās kravas un pasažieru prāmis “Envoy”, kas ieradās no Lībekas priekšostas Travemindes. Taču to apskatīt paguva vien nedaudzi liepājnieki, jo vakar jau agri no rīta prāmis devās atceļā.

Envoy Prāmis kursēs no Liepājas.

Jau rakstījām, ka atjaunoto pārvadājumu līniju Liepāja – Traveminde aprūpēt apņēmies operators “Scandlines” un pagaidām tajā kursēs divi prāmji divas reizes nedēļā. Mūsu pilsētu tie atstās ceturtdienās un svētdienās, bet no Vāczemes aties otrdienās un piektdienās.

Kā rāda informācija, ko izplatījusi “Scandlines”, uz kuģa “Envoy” ir gandrīz divsimt pasažieru vietu un vairāk nekā pusotra tūkstoša kravu līnijmetru, bet uz prāmja “Kaunas”, kas tuvākajā laikā nomainīšot “Envoy” maršrutā uz Liepāju, ir 210 pasažieru vietu un aptuveni tikpat liels kravas treileru uzņemšanas laukums.

Nodrošinot kravas un pasažieru pārvadājumus uz Liepāju, “Scandlines” nav atteikusies no sadarbības ar mūsu kaimiņostu Ventspili. Arī tur divas reizes nedēļā piestās prāmji, kas kursēs no Vācijas. Prāmju līniju operators “Scandlines” Baltijas jūrā nodarbina aptuveni divus tūkstošus cilvēku un pērn strādājis ar 505 miljonu eiro lielu apgrozījumu.

PAPILDINU 07.05.2010

Sākumā līnijā kursēja prāmis “Envoy”, taču- 01. maijā  tam pievienojās modernākais kravu un pasažieru pārvadājumu kuģis “Kaunas”, kas jau pirmajā reisā bija simtprocentīgi noslogots. Prāmis uz Vāciju un atpakaļ pagaidām kursēšot divreiz nedēļā. No Liepājas Ceturtdienās un Svetdienās.


Travemünde

Zum Hafenplatz 1 ,

D-23570 Lübeck-Travemünde

Germany

Skatīt karti Liepaja
Terrabalt Terminal
Brivosta 46 piers
LV-3405 Liepaja
LatviaSkatīt karti

Tel./Fax.: LV: +371 677 96900
E-pasts: info@scandlines.lt

Liepaja – Travemünde

Timetable

from 02.05.2010

Schedule
Departure from Liepaja: Arrival in Travemünde:
Monday - 07:30 “Kaunas”
Tuesday - -
Wednesday - -
Thursday 04:00 “Kaunas” * -
Friday - 07:30 “Kaunas”
Saturday - -
Sunday 04:00 “Kaunas” -
Schedule
Departure from Travemünde: Arrival in Liepaja:
Monday - -
Tuesday 18:00 “Kaunas” -
Wednesday - 22:30 “Kaunas”
Thursday - -
Friday 18:00 “Kaunas” * -
Saturday - 22:30 “Kaunas”
Sunday - -

*  no departure from Liepaja on 13.05.2010,

no departure from Travemünde on 14.05.2010

Departure and arrival times are given in local time.
Check-in not later than 2 hours before departure.

PAPILDINU 2011.05.16.

Sākot no maija beigām, starp Ventspili, Liepāju un Travemindi (Travemünde) Vācijā kursēs prāmis “Watling Street”, informēja kuģniecības uzņēmumā “Scandlines”.

Jaunā prāmja iesaistīšanu satiksmē “Scandlines” skaidro ar būtisku kravu pārvadājumu pieaugumu pērn un šī gada pirmajos mēnešos. Kā arī nepieciešamību apmierināt augošo pieprasījumu gan kravu pārvadājumiem, gan ceļošanai.

Sākot ar maija beigām, prāmji “Watling Street” un “Urd” četras reizes nedēļā kursēs maršrutā Traveminde (Travemünde)-Liepāja-Ventspils. Līdzīga tipa kuģis “Scottish Viking” aizvieto līdz šim maršrutā Nīneshamna-Ventspils kursējošo prāmi “Ask”. “Watling Street” spēs nodrošināt par 30% lielāku kravu pārvadājumu apjomu, turklāt ar šo kuģi iespējams pārvadāt divreiz vairāk pasažieru.

“Watling Street” būvēts 2008.gadā Visentini kuģu būvētavā Itālijā. Kuģa garums ir 186 metri, tā ietilpība ir 2,255 iekraušanas metri, un kuģis var uzņemt 195 vieglās automašīnas un 489 pasažierus. Tūristu rīcībā ir 109 dažādas klases kajītes. Uz kuģa “Watling Street” ir restorāns, bārs un veikals.

Kā informē “Scandlines” izpilddirektors Sorens Polsgārds Jensens, “Scandlines” kravu pārvadājumu rādītāji uz un no Baltijas valstīm 2010.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauga par 59,7%, bet pasažieru skaits – par 48,5%. “Mēs prognozējam pieaugumu arī 2011.gadā,” informēja Jensens.

“Scandlines” dibināts 1998.gadā un ir viens no lielākajiem kuģniecības uzņēmumiem Eiropā. “Scandlines” pamatbizness ir personu un preču pārvadājumi teritorijā starp Vāciju, Dāniju un Zviedriju, kā arī maršrutos uz Baltijas valstīm un Somiju. “Scandlines” 2010.gada laikā pārvadāja 12,4 miljonus pasažieru, 2,8 miljonus vieglās automašīnas un 800 000 kravas automašīnu un treileru.

PAPILDINU 2011. 03.novembrī

Lai apmierinātu pieaugošo satiksmes pieprasījumu uz Baltijas valstīm, maršrutā Traveminde–Liepāja turpmāk kursēs divi kompānijas “Scandlines” kravu un pasažieru prāmji.

Aģentūru BNS kompānijas “Scandlines” pārstāvji informēja, ka līdztekus prāmim “Ask” turpmāk kursēs arī prāmis “Urd”. Līdz ar to kravu pārvadātājiem šajā maršrutā “Scandlines”…

Turpmāk nodrošinās izbraukšanu trīs reizes nedēļā.

No Travemindes prāmis “Ask” izbrauks otrdienās un piektdienās, bet “Urd” – ceturtdienās, savukārt no Liepājas “Ask” aties ceturtdienās un svētdienās, bet “Urd” – sestdienās.

Tādējādi prāmju izbraukšanas biežums maršrutos starp Travemindi un Latvijas ostām – Ventspili un Liepāju –pieaugs līdz piecām reizēm nedēļā, norādīja prāmju kompānijā.

PAPILDINU 2012.18.janvāris

Prāmis no Lībekas priekšostas Trāvemindes, sākot ar 23. janvāri, aties četras reizes nedēļā uz Liepāju un divas reizes – uz Ventspili.

Tikpat bieži plānoti reisi no Latvijas uz Vāciju. Maršrutā, tāpat kā līdz šim, kursēs prāmji “Urd” un “Ask”.
Kravu apgrozījums – gan eksports, gan imports – pērn audzis par vairāk nekā 30 procentiem. Db.lv rakstīja, ka jau pērn novembrī, reaģējot uz augošo kravu plūsmu, Scandlines palielināja reisu skaitu no Liepājas līdz trim reizēm nedēļā, līdztekus kravas – pasažieru prāmim “Ask” piesaistot līnijā arī prāmi “Urd”.
Prāmju piepildījums šobrīd ap 70-80 procentiem. Vēl vairāk pieaugot kravu apjomam, nākotnē iespējams, ka prāmis kursētu katru dienu, jo viena prāmja apkalpošana (iekraušana un izkraušana) piestātnē Liepājā aizņem tikai četras stundas.

PAPILDINU 2013.maijs…

Ir parakstīts līgums ar prāmju operatoru, uzņēmumu “Alfastar” par jaunas prāmju līnijas atvēršanu.

Prāmis jaunajā līnijā  sāks kursēt jūnija vidū divas reizes nedēļā…

Kā liecina plānotais prāmja kustības grafiks, prāmis no Ustjlugas ostas Krievijā izies trešdienās pulksten 12, bet Liepājā ienāks ceturtdienās pulksten 20.

Pusnaktī prāmis izies no Liepājas ostas, bet galamērķi – Zasnici Vācijā tas sasniegs sestdien pulksten 14, pirms tam piektdienās piestājot Baltijskas ostā Kaļiņingradas apgabalā. Liepājā prāmis atkal piestās pirmdien plkst.10 un pēc četrām stundām dosies ceļā Ustjlugas ostu.

  Par prāmja ietilpību…  uz tā ir vietas aptuveni 100 kravas automašīnām un 110 pasažieriem.

Pašlaik no Liepājas ostas četras reizes nedēļā uz Travemindi Vācijā, kursē divi kompānijas “Stena Line” prāmji.

 


  • Neesi slinks...padalies ar draugiem :wpml_mail


  • SPIED UZ TAUSTIŅU "CTRL" un "D" KOPĀ... UZREIZ!!!
  • Kāpēc?
  • Tāpēc, lai ātri pievienotu iepatikušos lapu savā izlasē. Pēc tam varēsi viegli atgriezties pie informācijas!!!
  • NOTEIKTI APSKATIES CITAS KLlproject.lv LAPAS, TUR IR DAUDZ INTERESANTU ZIŅU !

  • Ja ir interese par rakstiem ... spied uz RSS Ikonas, ievadi savu e-mail un viss notiksies... (saņemsi savā e-pastā jaunākos rakstus par baltu velti, tas taču ir jauki ! ) > > > > >
    Atzīmēti ar sakrtību: , , ,

    Viens Komentārs

    1. trt saka:

      rēdereja “Scandlines”, lai apmierinātu augošo satiksmes pakalpojumu pieprasījumu Baltijas valstu reģionā, palielinājusi reisu skaitu starp Travemindi (Vāciju) un Liepājas un Ventspils ostām no četrām līdz sešām reizēm nedēļā.

    Atstājiet komentāru

    XHTML: Jūs varat izmantot šos skriptiņus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    TICI VAI NETICI

    CEĻOJUMI un...

    INTERESANTI

    MOMENTI ft...

    HUMORS

    LIEPĀJNIEKS

    TEHNOLOĢIJAS &

    TAS VAR INTERESĒT

    AUTO

    FOTOGRAFĒTAIS un...

    SABIEDRĪBA

  • IZLASI...
  • Latvijas problēma nav ne "krievi", ne "nabadzība", lai kā Kremļa polittehnologi censtos iztēlot Latviju par etniski sašķeltu "neizdevušos valsti". Un "Saskaņas centra" putinisti nav visi Latvijas krievi. Bet Krimas aneksija un Krievijas specvienību provokācijas Ukrainā nav "sašķeltas sabiedrības" sekas, kā Kremļa propagandai piebalso Ušakovs ar Šleseru.
  • Latvijas drošības lielākā problēma būtu Ušakova, Lemberga, Šlesera, Sudrabas un līdzīgu Putina draugu nonākšana valdībā pēc Saeimas vēlēšanām šoruden.